Et lite spørsmål som jeg ikke håper noe tar ille opp:
men dere som sier dere "alltid" går med den innendørs... føler dere at dere er fine for kjæresten deres? Jeg liker å stelle meg hver dag og gjøre meg litt fin for den jeg bor med (også når jeg er gravid) og jeg hadde bare ikke klart å føle meg attraktiv om jeg gikk dassende rundt i en sånn dag hver dag hjemme. Er det helt ok for mannen deres? Jeg synes nemlig ikke det finnes noe mer usexy enn det der og hadde ikke likt om min kjære ikke gadd å ha på seg noe annet hjemme..
Hahaha tuller du eller? gjør du deg fin for kjæresten din hver dag?? hadde jeg aldri giddi! Han ble jo sammen med meg fordi jeg er den jeg er.. er ingen pyntedukke.. Pynter meg til fest. det får holde. Han syns jeg er fin uansett så trenger ikke heller. greit at han ikke syns jeg er så fin hele tiden heller... blir mye sexpress av sånt. Jeg går i onepiece fordi det er deilig. Glad jeg ikke bryr meg så hardt om hvordan jeg ser ut bestantig. høres slitsomt ut.
Det er ganske unødvendig å svare på det måten. Ja, jeg likere å se fin ut for samboeren min hver dag, og han for meg. Det er noe vi synes er en fin ting og det holder gnist i forholdet. Ingenting å le av, iallefall. Nei, jeg er ingen pyntedukke. Jeg bruker minimalt med sminke, bare litt maskara og strek. Utover det så grer jeg håret, tar på meg litt godlukt og bruker normale klær. Går selvsagt noen dager hvor jeg også er helt avslappet, men ikke HVER dag liksom. Poenget mitt er bare at mange som går rundt i Onepiece daglig gjør ikke dette. De setter opp håret i en tull, dropper sminka og driter i hvordan de ser ut. Greit nok at du synes det er helt topp, men for
mange, ikke alle, så er dette drepen på et forhold hvis det er hver dag. Altså at man ikke lenger
gidder å bry seg om hviordan man ser ut for partneren sin. Kanskje på samme måte som mange slutter å trene og går opp 30 kg og forventer at kjæresten skal tenne på de UANSETT. Jeg har alltid hatt lange forhold, så jeg har ikke hatt hundrevis av kjærester, men mine ekser likte alltid det ved meg, at jeg alltid var velstelt og gadd å ta vare på meg selv. Du får det til å høres ut som noe negativt. Det er ikke akkurat noe jobb å dra på seg et lag maskara, fikse håret og gå med bukse og genser.
Og som ei over her sa, det finnes komfortable, men pene klær å bruke hjemme.
Jeg stilte et spørsmål og forventet ulike svar men hold deg saklig da vær så snill. Jeg synes forresten det er annerledes om man går i OnePiece, men iallefall gidder å sminke seg (om man normalt sett gjør det), ordne håret og lukte godt- i tillegg. Da er man jo kanskje bare søt i den, og ser ikke ut som en dass i overall.