Har du noen ord...

87'modell

Forumet er livet
....som du sa feil da du var barn/yngre, eller som du kanskje fremdeles sier feil?

Jeg trodde det het "kromosoN," og brukte lang(!) tid på å venne meg til å heller si "kromosoM." :P

.

Last edited:
Sa alltid psykiatrisk sykehus feil [emoji85] sa heller sinnsyk sykehus [emoji87][emoji23]

Sier fortsatt tv-trykker til alle type fjernkontroller. Spiller ingen rolle om den er til dvd-spilleren feks :p

Jeg sa bomskrull istedenfor blomkål da jeg var liten, og hadde lenge kallenavnet "Lille frøken bomskrull" [emoji46][emoji46][emoji46]

Jeg klarer ikke si fyrstikkeske. Det blir konsekvent fyrstiskeske. Klarer det hvis jeg sier det kjempesakte, og med et ørlite opphold mellom fyrstikk og eske.

Talve istedenfor tavle

Kan ikke huske noen ord jeg selv sa feil, men husker veldig godt en venninne som sa «ombelere» i steden for «ommøblere» til hun var langt opp i tenåra.

:laughing025

Vår 5-åring har akkurat skjønt at «dinosaurdeler» i lego ikke er noe mer spennende enn «reservedeler».

Kalte smukke for gall-gall [emoji16] Skjønte ikke hvorfor ikke alle andre sa det [emoji23]

Leverpostei: leverbibbipostein(ikke spør engang [emoji23])
Herregud: heddedud
Pinocchio: Pikkonokkomo
Etasje: Metasje
Trekke i snoren: Snekke i snoren

Salve ble savle :)
Fisk var pisk

Back
Topp