Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
whaaat??? Han har jeg også truffet, i juni ifjor i skybaren på nyhotellet til Stordalen her i Trheim. Han var trivelig til meg jaffall. Fikk sitte på fanget og greierJobba på et utested i byen her før. Så har møtt mange "kjendisartister". Vamp, Askil Holm, Ozzy Osbourne, Alice Cooper, osv osv.. de er stort sett hyggelige.. Bortsett fra Hank Von Helvete..arrogant fjott.. for å si det mildt!
En kjendis er en levende person som er godt kjent i samtiden på grunn av omfattende omtale i massemedier som TV og radio, aviser og ukeblader.
Betegnelsen kjendis kan brukes om alle som ofte viser seg eller blir vist og kommentert offentlig, og som blir gjenkjent av svært mange. En kjendis er altså en person som mange kjenner utseendet og deler av privatlivet til. Det gjelder blant andre de kongelige, folk i underholdnings- og mediebransjen, sportsfolk, kulturarbeidere, politikere og samfunnstopper – samt deres omgangskrets. Kjendiser kan grupperes som A-, B-, C- og (sjeldnere) D-kjendiser gradert etter fallende berømthet og oppmerksomhet. Det finnes både nasjonale og internasjonale kjendiser. Mange kjendiser går i de samme miljøene og danner par.
Fra Wikipedia
Jeg har truffet en del kjendiser, men den flaueste var når jeg var hos veterinæren og plutselig sto trude mostøe foran meg. Det eneste jeg klarte å si var "Oj!". Hun knakk sammen i latter og jeg ble rød som en tomatDet var noen år siden nå da, men husker godt den følelsen
![]()
whaaat??? Han har jeg også truffet, i juni ifjor i skybaren på nyhotellet til Stordalen her i Trheim. Han var trivelig til meg jaffall. Fikk sitte på fanget og greiertok bilde også.
Maria BonnevieHar du hilst på en kjendis?
Tatt bilde?
Aldri hilst på en kjendis jeg.. Men har sett flere live![]()
En kjendis er en levende person som er godt kjent i samtiden på grunn av omfattende omtale i massemedier som TV og radio, aviser og ukeblader.
Betegnelsen kjendis kan brukes om alle som ofte viser seg eller blir vist og kommentert offentlig, og som blir gjenkjent av svært mange. En kjendis er altså en person som mange kjenner utseendet og deler av privatlivet til. Det gjelder blant andre de kongelige, folk i underholdnings- og mediebransjen, sportsfolk, kulturarbeidere, politikere og samfunnstopper – samt deres omgangskrets. Kjendiser kan grupperes som A-, B-, C- og (sjeldnere) D-kjendiser gradert etter fallende berømthet og oppmerksomhet. Det finnes både nasjonale og internasjonale kjendiser. Mange kjendiser går i de samme miljøene og danner par.
Fra Wikipedia

Jobba på et utested i byen her før. Så har møtt mange "kjendisartister". Vamp, Askil Holm, Ozzy Osbourne, Alice Cooper, osv osv.. de er stort sett hyggelige.. Bortsett fra Hank Von Helvete..arrogant fjott.. for å si det mildt![/quote]
Framstår sånn i mediene også... Scientologi (?) gæærn, og prøver å prakke på ALLE andre den samme religionen som har har. Jeg ble GLAD da han ikke kom videre i mgp.![]()
Spørs hva du mener med "kjendis" - jeg jobber i Staten, så jeg har møtt mange politikere, for å si det sånn.Og en del kulturkjendiser i forbindelse med jobben.
Ellers en og annen B- og C-kjendis på gata, i butikken osv, samt en gammel klassekamerat som er musikalartist og rimelig kjent.![]()