Har du noen gang truffet en kjendis???

Har sittet ved Pharrel Williams på et fly.
Traff Maria Bonnevie og Fredrik Skavlan i Paris.
Truffet Halvdan Sivertsen flere ganger, og Terje Nilsen.
Kjenner Sirkus Eliassen.

Jeg har vel egentlig bare møtt to.

Hanne Krogh og Gisle Børge Styve (En av pianistene i Beat for Beat) :-)

Har drukket vin med Wenche Foss på tomannshånd,og hatt Fabian Stang som koffertbærer. Ellers har jeg truffet veldig mange kjendiser, både skuespillere og politikere - og finansfolk. Av musikkfolk så er det vel bare Åge Aleksandersen og Mai Britt Andersen som jeg husker.. (Hun var naboen min, og Alex Rosen bodde rett ved siden av oss. Bodde mitt i kjendisgryta på Majorstua i mange år :-) )

Har drukket vin med Wenche Foss på tomannshånd,og hatt Fabian Stang som koffertbærer. Ellers har jeg truffet veldig mange kjendiser, både skuespillere og politikere - og finansfolk. Av musikkfolk så er det vel bare Åge Aleksandersen og Mai Britt Andersen som jeg husker.. (Hun var naboen min, og Alex Rosen bodde rett ved siden av oss. Bodde mitt i kjendisgryta på Majorstua i mange år :-) )

Wenche Foss må jo være den kuleste da ;)

Wow:-)

Mange!
-Jay-Z og Beyonce
-H.M Kongen
-Sissel Kyrkjebø
-Truls Svendsen
-Pablo Francisco
-Herborg Kråkevik
-Unni Lindell
-Arve Tellefsen
-The Monroes
-Samsaya
-N.E.R.D
-Ane Dahl Torp
-Aksel Hennie
-Wenche Myhre

Hadde muligheten til å møte David Guetta men rakk han akkurat ikke (så telles vel egentlig ikke, høres bare litt fancy ut) :p

Har mange flere, men kommer ikke på alle nå :)

jepp noen få. :-) de er ikke akkuratt A kjendiser då. men ja jeg har snakket kjendiser.

nei har sett noen da i forbinelse med amandapris utdelingen.. jo også drukket kafe med erlend bratland

Det største var sjølvsagt at eg fekk reise til Oslo med ein journalist og intervjue Jostein Gaarder då eg var 15. Det var stort det! Dobbeltside i BT og greier.

Ellers har eg møtt på Ole Gunnar Solskjær (i alle fall sa dei eg var med at det var han og at vi måtte få autografar - vi var vel kanskje 15 år), og Cecilie Leganger handla hos meg i den tida eg jobba på Statoil.

Møtte Asgeir da jeg var liten (7.år ? ).. Haha, han var i boligfeltet mitt og skulle lage et innslag med noen som bor der.. Og jeg kom gående, da jeg så han stod jeg bare HELT stille og så på han i sikkert 5 minutter.. Hahahaha!! Han må jo ha trodd jeg var gal.. Da han kjørte forbi meg igjen, så tuta han og vinka til meg, mens jeg fortsatt stod der med åpen munn..

-Kjartan Salvesen
-Bjarte fra Syv Søstre
-Toni Gundersen
-Pablo Francisco
-Sean Savoy
-Kristian Valen
-Bjørn Henrik Brandtenborg (solist i bryllupet vårt faktisk)
-Susanne Nordbøe fra Idol
-Kathrine Sørland
-Garlic Girls
-Kurt Nilsen
-Ole Lukkøye
-Frøken Norge Eli Landa (bekjent)
-Frøken Norge Lene Egeli (skolevenninne)
-Charter Svein

De jeg kom på hvertfall ;)

-Kjartan Salvesen
-Bjarte fra Syv Søstre
-Toni Gundersen
-Pablo Francisco
-Sean Savoy
-Kristian Valen
-Bjørn Henrik Brandtenborg (solist i bryllupet vårt faktisk)
-Susanne Nordbøe fra Idol
-Kathrine Sørland
-Garlic Girls
-Kurt Nilsen
-Ole Lukkøye
-Frøken Norge Eli Landa (bekjent)
-Frøken Norge Lene Egeli (skolevenninne)
-Charter Svein
-Ronja Gujord fra Cirkus Zorba

De jeg kom på hvertfall ;)

Ja en haug.. egentlig

Endel ungdomsgreier da jeg var liten da... The Boys eller noe sånt. Flava to da bone.
Christian fra A1 da, fordi venninna mi ikke turte så måtte jeg tusle og skaffe autograf.
Men sånn til vanlig treffer jeg jo på endel kjente mennesker både her og der.. via familie og
rundt om, fordi det etterhvert begynner å bli ganske så mange kjente mennesker ;-).
Broren min kjenner hele verden, så har hilst på alle mulige folk.

Jeg har bilder av Will Smith som holder pennen min, har autografen hans ja, og x-kona hans Jada Pinkett Smith.
Bildet under ser du blokka mi (rillene der) på vei til å bli stikki inni henda hans av meg. Han holder pennen til ei vennine. Får rett etter pennen min... han får den faktisk med seg... og kommer tilbake letende etter eiern av pennen litt senere. Høflig fyr :). Skulle hatt tak i han fotografen i bakgrunnen som tydelig har bilde av både meg og han.. kremt.

Tone Damli Aaberge har man prata med også sånn kjappt. Charter-Svein ramla brått inn på "vårt" utested også forsåvidt, så har prata med han også.

Husker ikke flere jeg, men mann min har jobbet i restaurantbransjen i en haug med år, både Oslo og Østfold og har prata med så mange at han ikke blunker engang på sånt.. selv syns jeg det er litt spennende. Mest spennende fordi folk lykkes med det de liker å drive med. Spennende og inspirerende.

Vedlegg

• 38938_10150234987770529_7943794_n.jpg
    38938_10150234987770529_7943794_n.jpg
    84,7 KB · Visninger: 89
Eh, den som satte dypest spor må vel være Rune Rudberg tror jeg. Han var på nachspiel hjemme hos mamma da jeg var rundt 10-12 år eller no. Jeg våknet selvfølgelig da de kom på natta, og var så "heldig" at jeg MÅTTE hilse på han...grrr! Jeg lå ikke i min egen seng den natta, men det gjorde visst derimot Rune Rudberg og venninna til mamma! Fyyyy faen så kvalm jeg ble da jeg oppdaget at de hadde klint massasjeolje/glidekrem OVERALT på rommet mitt!!! Kjenner jeg er en smuuuule irritert over den episoden der fremdeles!

Alejandro Fuentes, var 15 år og jeg var i Kr.sand med kusina mi. Var innom Vero Moda og der sto han bak disken og jobbet :P Bildet på mobilen og en klem. Veldig stas da, husker jeg :) Sammen sommer jobbet jeg på Idol-konserten i Kr.sand, og en fra Tufte kom og skulle ha en stor, ISKALD cola av meg :P Desverre var det veldig varmt den dagen og kjøleskapet hadde kutta at mot slutten av konserten, så colaen var ikke så kald :/

Eh, den som satte dypest spor må vel være Rune Rudberg tror jeg. Han var på nachspiel hjemme hos mamma da jeg var rundt 10-12 år eller no. Jeg våknet selvfølgelig da de kom på natta, og var så "heldig" at jeg MÅTTE hilse på han...grrr! Jeg lå ikke i min egen seng den natta, men det gjorde visst derimot Rune Rudberg og venninna til mamma! Fyyyy faen så kvalm jeg ble da jeg oppdaget at de hadde klint massasjeolje/glidekrem OVERALT på rommet mitt!!! Kjenner jeg er en smuuuule irritert over den episoden der fremdeles!

Æsj..!!! Men har ikke akkurat fått noe annet inntrykk av han enn det.. Gjennom andre historier jeg har hørt, som har vært noe i samme gate.

Da jeg var lita var jeg på konsert med Knutsen og Ludvigsen, og da var jeg oppe på scena og hilste på dem. Gustav Lorentzen sa til meg: Og hva heter du da, gutten min? :p

Jeg hadde kort hår. ;)

Jobba for Topp20 den gang det var, så ja, møtt på mange. Christian Ingebrigtsen sang også i bryllupet.mitt :-)

Back
Topp