Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har drukket vin med Wenche Foss på tomannshånd,og hatt Fabian Stang som koffertbærer. Ellers har jeg truffet veldig mange kjendiser, både skuespillere og politikere - og finansfolk. Av musikkfolk så er det vel bare Åge Aleksandersen og Mai Britt Andersen som jeg husker.. (Hun var naboen min, og Alex Rosen bodde rett ved siden av oss. Bodde mitt i kjendisgryta på Majorstua i mange år)
Har drukket vin med Wenche Foss på tomannshånd,og hatt Fabian Stang som koffertbærer. Ellers har jeg truffet veldig mange kjendiser, både skuespillere og politikere - og finansfolk. Av musikkfolk så er det vel bare Åge Aleksandersen og Mai Britt Andersen som jeg husker.. (Hun var naboen min, og Alex Rosen bodde rett ved siden av oss. Bodde mitt i kjendisgryta på Majorstua i mange år)
-Kjartan Salvesen
-Bjarte fra Syv Søstre
-Toni Gundersen
-Pablo Francisco
-Sean Savoy
-Kristian Valen
-Bjørn Henrik Brandtenborg (solist i bryllupet vårt faktisk)
-Susanne Nordbøe fra Idol
-Kathrine Sørland
-Garlic Girls
-Kurt Nilsen
-Ole Lukkøye
-Frøken Norge Eli Landa (bekjent)
-Frøken Norge Lene Egeli (skolevenninne)
-Charter Svein
-Ronja Gujord fra Cirkus Zorba
De jeg kom på hvertfall![]()
Eh, den som satte dypest spor må vel være Rune Rudberg tror jeg. Han var på nachspiel hjemme hos mamma da jeg var rundt 10-12 år eller no. Jeg våknet selvfølgelig da de kom på natta, og var så "heldig" at jeg MÅTTE hilse på han...grrr! Jeg lå ikke i min egen seng den natta, men det gjorde visst derimot Rune Rudberg og venninna til mamma! Fyyyy faen så kvalm jeg ble da jeg oppdaget at de hadde klint massasjeolje/glidekrem OVERALT på rommet mitt!!! Kjenner jeg er en smuuuule irritert over den episoden der fremdeles!
Svinpæls heile fyren spør du mæ!!! (på godt trøndersk)Æsj..!!! Men har ikke akkurat fått noe annet inntrykk av han enn det.. Gjennom andre historier jeg har hørt, som har vært noe i samme gate.