Har du noen gang truffet en kjendis???

Jobba på et utested i byen her før. Så har møtt mange "kjendisartister". Vamp, Askil Holm, Ozzy Osbourne, Alice Cooper, osv osv.. de er stort sett hyggelige.. Bortsett fra Hank Von Helvete..arrogant fjott.. for å si det mildt!

Av de jeg husker:

Har fått autografene til gutta i Satyricon ("Frost" og "Satyr").
Har hilst på Anne-Cath Vestly og fått autografen hennes.
Vært på skrivekurset til Hans Rotmo.
Hilst på Allessandro Conti og Sassy Bernert (Fra Luca Turillis Rhapsody). Hilst på vokalisten fra Freedom call. Snakket med Jørn Lande. Ellers har jeg sett en hel haug med band/artister live.

Hmm...Ole Martin Hansen. Verdens sterkeste mann 2012. Følte verken for autograf eller bilde altså...
Veldig mange strongman-kjendiser har jeg sett og hilst på.

Jobba på et utested i byen her før. Så har møtt mange "kjendisartister". Vamp, Askil Holm, Ozzy Osbourne, Alice Cooper, osv osv.. de er stort sett hyggelige.. Bortsett fra Hank Von Helvete..arrogant fjott.. for å si det mildt!
whaaat??? Han har jeg også truffet, i juni ifjor i skybaren på nyhotellet til Stordalen her i Trheim. Han var trivelig til meg jaffall. Fikk sitte på fanget og greier:D tok bilde også.

En kjendis er en levende person som er godt kjent i samtiden på grunn av omfattende omtale i massemedier som TV og radio, aviser og ukeblader.
Betegnelsen kjendis kan brukes om alle som ofte viser seg eller blir vist og kommentert offentlig, og som blir gjenkjent av svært mange. En kjendis er altså en person som mange kjenner utseendet og deler av privatlivet til. Det gjelder blant andre de kongelige, folk i underholdnings- og mediebransjen, sportsfolk, kulturarbeidere, politikere og samfunnstopper – samt deres omgangskrets. Kjendiser kan grupperes som A-, B-, C- og (sjeldnere) D-kjendiser gradert etter fallende berømthet og oppmerksomhet. Det finnes både nasjonale og internasjonale kjendiser. Mange kjendiser går i de samme miljøene og danner par.

Fra Wikipedia

hmm.. broren min er da kjendis.

Jeg har truffet en del kjendiser, men den flaueste var når jeg var hos veterinæren og plutselig sto trude mostøe foran meg. Det eneste jeg klarte å si var "Oj!". Hun knakk sammen i latter og jeg ble rød som en tomat :P Det var noen år siden nå da, men husker godt den følelsen :P

Jeg har truffet en del kjendiser, men den flaueste var når jeg var hos veterinæren og plutselig sto trude mostøe foran meg. Det eneste jeg klarte å si var "Oj!". Hun knakk sammen i latter og jeg ble rød som en tomat :p Det var noen år siden nå da, men husker godt den følelsen :p

Trude var vår faste veterinær før.. Vi bodde tre minutters gange fra dyreklinikken hennes, og hun (eller Tordis, mammaen hennes) er hyttenaboen vår. Tordis er barndomsvenn av pappaen min, så jeg har snakket mye med både mor og datter :-) ) Hun er kjempekoselig!

Eneste jeg har tatt bilde sammen med er Geir Zahl (kaizers).

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

whaaat??? Han har jeg også truffet, i juni ifjor i skybaren på nyhotellet til Stordalen her i Trheim. Han var trivelig til meg jaffall. Fikk sitte på fanget og greier:D tok bilde også.

Dette er noen år siden, og det er veldig godt mulig han hadde inntatt noe "smågodt", som førte til attituden hans da :) Men det var ikke noe hyggelig møte- og de fleste som har truffet han i "gamle dager" er av den oppfatning. Kjempeflott hvis han har forandra seg :)

Møtte trommisen i KISS sist sommer..
pluss diverese andre småkjendiser..

Det er ikke mange, men koret jeg gikk i hadde konsert med Bjørn eidsvåg, så har jeg hilst på Odd rene Andersen men han er vel mer en lokal kjendis.

Har du hilst på en kjendis?
Tatt bilde?

Aldri hilst på en kjendis jeg.. Men har sett flere live :)
Maria Bonnevie
Gérard Depardieu
Pernilla August
Bjørn Floberg
Wenche Foss
Christopher Eccleston

Toralf Maurstad
Kjerti Holmen
Ronny Johnsen
Vegard Ulvang
Bjørn Dælie
Karl Erik Harr
Per Aspelin
Ingebrik Davik
Jan Teigen
Jørn Hoel
Steinar Albirgtsen
Anette Hoff

Morsom tråd- kom plutselig på at jeg faktisk har møtt/hilst på dronning Elisabeth for maaange år siden da jeg var på ferietur.
Vant billetter til bobbysocks som 6åring og fikk sitte på fanget til hanne krogh..
Har også pilset med jahn teigen da han var å underholdt på et møte, laget burgere til endel fotballspillere i min tid som burger king ansatt om d teller, bla freddy dos santos, magne hoseth.
Ellers en av mine favoritter morten krogvold. Jajamennsann:p

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

En kjendis er en levende person som er godt kjent i samtiden på grunn av omfattende omtale i massemedier som TV og radio, aviser og ukeblader.
Betegnelsen kjendis kan brukes om alle som ofte viser seg eller blir vist og kommentert offentlig, og som blir gjenkjent av svært mange. En kjendis er altså en person som mange kjenner utseendet og deler av privatlivet til. Det gjelder blant andre de kongelige, folk i underholdnings- og mediebransjen, sportsfolk, kulturarbeidere, politikere og samfunnstopper – samt deres omgangskrets. Kjendiser kan grupperes som A-, B-, C- og (sjeldnere) D-kjendiser gradert etter fallende berømthet og oppmerksomhet. Det finnes både nasjonale og internasjonale kjendiser. Mange kjendiser går i de samme miljøene og danner par.

Fra Wikipedia

Jeg hadde Helge Hammelow Berg som lærer på vgs, kan vi si at han er en fallen kjendis :angel4

Som ung og lovende var jeg å intervjuet gutta i Return og cc cowboys ;)
Eller har jeg møtt:
Blomster Finn
Jan Teigen
Hammelow
Morten Fevang
Nils Ingar Aadne
Dagrun Anholt

Løpt ned krompen, men uten å skjønne at det var han. Det til tross for at han dro meg på beina igjen og sa unnskyld. Venninna mi holdt på å daue

Åh, jeg glemte helt :) MIchelle fra jakten på kjærligheten ( som har gifta seg med bonde tore- jardar (?) ), og de har akkurat fått barn, har vært læreren min :) Rar på tv, men skikkelig koselig og god i virkeligheten :)

Jobba på et utested i byen her før. Så har møtt mange "kjendisartister". Vamp, Askil Holm, Ozzy Osbourne, Alice Cooper, osv osv.. de er stort sett hyggelige.. Bortsett fra Hank Von Helvete..arrogant fjott.. for å si det mildt![/quote]

Framstår sånn i mediene også... Scientologi (?) gæærn, og prøver å prakke på ALLE andre den samme religionen som har har. Jeg ble GLAD da han ikke kom videre i mgp. :P

Spørs hva du mener med "kjendis" - jeg jobber i Staten, så jeg har møtt mange politikere, for å si det sånn. :) Og en del kulturkjendiser i forbindelse med jobben.

Ellers en og annen B- og C-kjendis på gata, i butikken osv, samt en gammel klassekamerat som er musikalartist og rimelig kjent. :)

Spørs hva du mener med "kjendis" - jeg jobber i Staten, så jeg har møtt mange politikere, for å si det sånn. :) Og en del kulturkjendiser i forbindelse med jobben.

Ellers en og annen B- og C-kjendis på gata, i butikken osv, samt en gammel klassekamerat som er musikalartist og rimelig kjent. :)

Jeg kom på,jeg har intervjuet Sigbjørn Johnsen,for omtrent 16-17år siden.
Jeg og.venninna mi hadde gjort dårlig research for vi visste ikke hvilket parti han stod for da....:rolleyes::p

Back
Topp