Har du noen gang truffet en kjendis???

Har hilst på Gaute Grøtta Grav (skrev jeg det riktig mon tro?) en gang :p

Hilste en gang på Kjartan Salvesen, det var jo DØDSKULT!!.. den gang :P
Ellers møtte eg kjendisblogger Anette Marie Antonsen (teller det? ;) ) og slo av en prat. fikk julegavetips ;)

Jeg slo til Daniel Fredheim Holm en gang for mange år siden :-P Det skal sies at idiotien lugga meg først,Hehe... Også pleide Jarle Bernhoft å spille gitar når jeg sang når jeg gikk på ungdomsskolen(moren hans var musikklæreren min). På barneskolen var Siri Nilsen bestevenninnen min :-) Og da sier det seg nesten selv at jeg har møtt lillebjørn Nilsen også :-) Hmmmm,var det flere da mon tro,Hehe :-P

Hmm hilst på A1, Maria Arredondo og en som var med i hotel cæsar som jeg ikke husker navnet på, var da 15 år og det var veldig stas og møte de!! ;) hehe men nå kunne jeg ikke brydd meg mindre så sant det ikke var johnny depp da ;) hehe

Hilst på og hilst på.
Jeg har blitt skumpet i av kronprinsen på konsert, og samme året vært på samme kino som han.
Vært på vors med Madcon (før de egentlig ble "kule")
Snakket med Kari Jaquesson på t-banen
Tatt banen med Dorthe Skappel en del ganger
Øyvind Mund har vært innom butikken jeg jobber
Gikk forbi Alejandro Fuentes på gata for litt siden.
Så har jeg nektet å sitte på fanget til Jahn Teigen i forbindelse med et eller annet bilde som skulle tas da jeg var liten :smiley-angelic002

Men ikke det helt store der altså. Mest i forbifarten og på avstand.

Jeg er så stokk dum når det gjelder kjendiser jeg så jeg vet faktisk ikke at det er en kjendis jeg snakker med :p Hihi
Jeg har hatt mange kjendiser på jobben min. Og den eneste jeg har kjent igjen uten å ha blitt fortalt at det er kjendis er han som er partileder for sv. (Vet ikke, er han kjendis?:p) jeg kjente nok han godt igjen da jeg ikke liker han :) Hihi

Jeg har fløyet en heeeeeeel del kjendiser, da jeg jobber som flyvertinne.

- Kongen og Dronningen
-Håkon og Mette Marit
-Stolteberg
-Northug
-Little Steven
-Kurt Nilsen
-Juni og jens august (haha vet ikke hva de heter)
-Dorthe Skappel
- Bjørn Eidsvåg
-Madcon

Ja det var bare de jeg kom på! :)

Var 8 år og møtte hun som spilte Trine i mot i brøstet, i heisen på gardemoen. Husker jeg ble skikkelig spent når jeg så henne, men så virka hun så sur, bjeffa på ungene sine, og jeg ble sååå skuffa for jeg trodde hun var morsom som Trine:P Hadde ikke helt forstått at de var skuespillere:P

Snakka også med Kurt Nilsen etter konsert en gang :)

Jeg har fløyet en heeeeeeel del kjendiser, da jeg jobber som flyvertinne.

- Kongen og Dronningen
-Håkon og Mette Marit
-Stolteberg
-Northug
-Little Steven
-Kurt Nilsen
-Juni og jens august (haha vet ikke hva de heter)
-Dorthe Skappel
- Bjørn Eidsvåg
-Madcon

Ja det var bare de jeg kom på! :)
Så gøy :-D

Mange.
Men jeg er ikke av typen til å spørre om autografer eller bilder..
Familien Numme er jo her i byen, mange som har hytter i Vestfold...og de må jo handle de også.
Og så er det jo mange konserter omkring her.
Stordalen var gamle nabo'n hjemme i Porsgrunn, og eh...Didrik Solli Tangen er en barndomskamerat og X :P
Vært på flere nachspiel med Plumbo gutta, de er faktisk ganske artige :P

Lex Press, aka Thomas i Cir.Cuz møter jeg en til to ganger i året. Vi spiser kaker, drikker kaffe og prater tull i bursdagen til tanta mi :P

Tja..... Trine Rein var barnevakten min når jeg var liten, har blitt kjørt hjem av Martin Schanke og hadde Dorthe Skappel som kunde i butikken jeg jobbet før. Fått autografen til øystein Sunde og tatt en øl med Jahn Teigen og Herodes Falsk.

Ja har møtt en god del

Jobbet ved en konsertscene i studietida,
Og da festet jeg en del med Kristian Valen og det meste av Standup Norge, og en del "b" artister. Hilste på /prata med mange, da: gutta i dimmu Borgir, Vamp, silver, turbo neger, Kristoffer Schou, gutta i bare Egil band, +++++. "Vartet opp" Erik Bye og fulgte han til fra hotell... Samme greia med Lars Andreas Larsen.

Utenfor jobb er det ikke så mye;-) har snakket med det meste av topputøvere i friidrett de siste 20 årene;-)

Back
Topp