Har du noen gang truffet en kjendis???

Hadde Odd Børretzen som kunde flere ganger mens jeg jobbet på Rema. Har pratet med Dagrun Anholt, Jahn Teigen og møtt veldig mange uten å ha snakket så mye med de.

Jarle Andøy har jeg hilst på de 2 siste åra første helga i august... regner med og møte på'n i år og vel :) en haug av de alpingutta når jeg gikk i 6 klasse :) sikkert fler vettu :) typen sto bak kronprinsen i kø på bensinstasjon i risør...

Teller det med en som var på den sjette sans?? Var veldig god venn med han i mange år men ikke nå lengre da

Har du hilst på en kjendis?
Tatt bilde?

Aldri hilst på en kjendis jeg.. Men har sett flere live :)
Har bilder med en god del politikere. Ikke bare sånne "oppstilte" bilder, men også bilder hvor jeg har dem til bords ved middager eller konverserer på konferanser eller møter. Både lokale og nasjonalt kjente politikere.

Og så kjenner jeg en del av de muslimer som verserer i media til enhver tid, både den ene og den andre siden :P

Pluss at bror min er b-kjendis i reggae- og ska-miljøet i Norge. Spesielt i Nord-Norge.

Har møtt lars monsen, jenst stoltenberg, hele det norske håndball-landslaget (i 2006), og div spillere fra det russiske og det franske håndball-landslaget fra samme år. Var møbelringencup i hallen her, og laget jeg spilte på var med å arrangerte ;-) møtte også janne tuven på en cup en gang i tiden. Ellers var jeg i trondheim når märtha og ari gifta seg, så jeg har jo sett hele gjestelista i det bryllupet på kloss hold :p samme dag sa jeg hallo til tommy steine og arve juritzen og ;p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Eh, den som satte dypest spor må vel være Rune Rudberg tror jeg. Han var på nachspiel hjemme hos mamma da jeg var rundt 10-12 år eller no. Jeg våknet selvfølgelig da de kom på natta, og var så "heldig" at jeg MÅTTE hilse på han...grrr! Jeg lå ikke i min egen seng den natta, men det gjorde visst derimot Rune Rudberg og venninna til mamma! Fyyyy faen så kvalm jeg ble da jeg oppdaget at de hadde klint massasjeolje/glidekrem OVERALT på rommet mitt!!! Kjenner jeg er en smuuuule irritert over den episoden der fremdeles!

Æsj.. D:eek:

Har hilst på og snakka med både rune og sonja rudberg :D Stakkars deg pepperpus :) har hilst på nils gunnar lie,eli rygg :) kjempe koselig dame..Har hilst på en del andre "kjendiser" innenfor dansebandmiljøet..

Tja. Har servert Hanne krogh (hun er vel kjendis ?)
Er i slekt med en "kjendis". Har vært med i et kor og sunget for kongen. Vet ikke om han går under navnet kjendis da. Har møtt alle i mot i brøste da jeg var mindre å det gikk på tv.

Er vel mer men husken min er rævva for øyeblikket

Ja. Morsomste var da jeg møtte blomster Finn på Ikea. Han + flere andre sto med bøsser å samlet inn penger til ett-eller-annet... Jeg la på penger hos han, ble stående å snakke om det de samlet inn penger til, han kommenterte gravidmagen min osv osv. Etter en stund kommer han jeg var der sammen med bort til oss å sier "næmmen, blomster-Finn jo" Og først da så jeg hvem han var!!! :P

Også var jeg på Erik og Kriss konsert for noen år siden, sørpe full! Møtte dem etter konserten..... Endte opp med autografene dems på underarmene og brystet... *skammer meg*

Sto på senen med sputnik når jeg var lita, kræsja i kjartan salvesen i en butikk for lenge siden.. kun de jeg kommer på

Ja, en god del, fra Kongen/Dronningen til noen Hollywood-folkene. Jeg er Musiker så ser en del folk men er overhodet ikke opptatt av det. Også har jeg flyttet til Norge for noen år siden og kjenner mange norske kjendiser ikke. Altså jeg forstår at det må være folk de fleste kjenner men for meg er mange ansikter helt fremmed...

Kaptein Sabeltann, det telles sant??

Hva er kjendis?
Kjendiser er jo også mennesker med omgangskrets ;)

En kjendis er en levende person som er godt kjent i samtiden på grunn av omfattende omtale i massemedier som TV og radio, aviser og ukeblader.
Betegnelsen kjendis kan brukes om alle som ofte viser seg eller blir vist og kommentert offentlig, og som blir gjenkjent av svært mange. En kjendis er altså en person som mange kjenner utseendet og deler av privatlivet til. Det gjelder blant andre de kongelige, folk i underholdnings- og mediebransjen, sportsfolk, kulturarbeidere, politikere og samfunnstopper – samt deres omgangskrets. Kjendiser kan grupperes som A-, B-, C- og (sjeldnere) D-kjendiser gradert etter fallende berømthet og oppmerksomhet. Det finnes både nasjonale og internasjonale kjendiser. Mange kjendiser går i de samme miljøene og danner par.

Fra Wikipedia

Sett mange rundt i oslos gater. Hilst på noen. Aldri tatt bilde med.

Sett på scenen og sånt, men aldri hilst på. Ikke hadde jeg kjent igjen noen heller sikkert :P Veldig lite med på hvem som er kjendis i Norge gitt :P

ikke noe spennende greier...
Bare på sånn idolkonserter og sånt ;P

Jooo! Jeg kom i prat med vokalisten i Volbeat etter en konsert engang. Han skulle ut å lufte seg etter en konsert, og jeg satt å venta på bussen :P Så ble han facinert over buksa mi av alle ting... :P

Også er jeg i slekt med han der Sig hansen heller hva han nå heter i deadliest catch, så han har jeg også møtt engang :P

Har sunget sammen med Hanne Krogh som 10 åring! :) Hehe..

Ellers har jeg bare sett noen..

Fotballspillere, Jens Stoltenberg (gikk meg nesten på han på kino), Gaute Grøtta Grav :P Har ikke turt å prate med noen :P

jada, men har ikke noe pent å si om dem, så da lar jeg være å nevne navn. Kan si at det er fotballspillere da.
Jo forresten, en jeg kommer på i farta, Espen Bredesen kjøpte klokke hos oss for mange år siden. Men han var trivelig da:)
jo, åsså ene stargate-kisn. Ikke truffet direkte da men... Sett han mange ganger og han eide leiligheta over meg en periode for 6-7 år siden
Ja, åsså Hans Bollandsås. Rema-Reitan er "fast" kunde hos oss der jeg jobber, Bunnpriskisn (Lykke), Åge Aleksandersen, Snåsamannen, Anne B. Ragde har handla hos meg, Tettey (fotballspilleren) har handla hos oss. Mange flere, men de jeg kommer på i farta..

Back
Topp