Har du fått noen symptomer?

Murring i magen og korsryggen og litt ømme pupper.
 
Kvalmen har kommet :wtf:
 
Føler meg uggen og småkvalm hele dagen, oppblåst, lite energi, trøtt på kveldene, ingen matlyst men veldig sulten, og får ofte lyst på veldig spesifikke ting jeg ikke eter ellers. Så kan vel ikke klage på mangel på symptomer lenger iallefall!
 
Jeg hadde masse symptomer sånn 3+2 til 4+0, men nå kjenner jeg egentlig ikke noe annet enn at jeg er trøtt og sulten, og trøtt er ganske naturlig med en forkjøla ettåring som vekker meg hver halvtime. Er 5+5
 
Jeg fikk symptomer tidlig. Fikk festeblødning, men skjønte at det var noe annet enn mensen når den aldri kom helt igang. Tok CB-test som slo tydelig ut. Har siden det blitt veldig oppblåst, treg mage, tisser ofte (flere ganger om natten), småkvalm. Har også spottet litt, så er livredd for å miste igjen...
 
Kvalm, uggen, slapp og trøtt, oppblåst som bare det, sliter noe med søvn - til tross for å være stuptrett, tett nese/nyser mye.. tungpust! :depressed:
Større og ømme pupper uten like:wideyed:
 
Last edited:
Utrolig med luftsmerter idag.... Au!

Treg mage, litt ømme pupper, tungpusta.
 
Tungpust ja, den kjenner jeg også til :hilarious: kan gå opp trappa å svimer nesten av fordi jeg hiver etter pusten, samme når jeg går til og fra barnehagen og går i slak oppoverbakke, har puls op 100 så fort jeg er i bevegelse..
 
Allerede 4 dager etter eggløsning fikk jeg intens smerter nederst i magen. Tenkte at det var jo alt for tidlig for å få mensen smerter men tenkte etterhvert at det måtte ha vært festesmerte. Fikk ikke det med første barnet så var litt overrasket. Mellom slutten av uke 3 og frem til nå så har jeg hatt sure oppstøt til tider, verk nederst i magen ,oppblåst, trøtthet og ofte sulten. Hadde også litt høyt blodtrykk hos legen igår visst. . Er 5+0 Idag. Håper jeg slipper mye oppkast fremover . Med første så var jeg lett kvalm og innimellom oppkast hvis det var lenge mellom hvert måltid.
 
4+1 i dag! ikke så mange symptomer nå, ømme nipler og fyldige pupper + kraftig hodeverk på nettene og våkner tiidlig!
 
Her merkes det med å være mye trøttere å slitnere og fryser mer en vanlig. Tisser MYE! Gruer meg til når magen blir større og presser mer på blæra, føler jeg våkner hver time nå og må på do på natta.. Ellers har jeg ømme bryster og kvalmen ofte. Spyr ofte når blodsukkeret er lavt. F.eks morgenen før frokost eller ettermiddag/kveld hvis det er ei stund siden sist måltid. Spyr ofte opp berre magesyren da. Med mitt første barn var symptomene mye mildere
 
Last edited:
4+1 i dag, mye murringer og strekk i livmorområdet og ilinger nedover låret. Trøtt og syyykt sulten! :hungry: Men jeg savner de ømme puppene før jeg klarer å tro at dette går bra denne gangen:rolleyes:
 
Jeg var litt småsvimmel og hadde treg mage ..: dette før jeg visste at jeg var gravid, og ganske kjapt etter befruktning . Hatt noen dager nå i det siste med enormt behov for søvn...

Nå merker jeg en sånn småuggen følelse av og til..


4+3 idag
 
Begynte med at jeg kastet opp av lukt av sur melk. Trodde jeg hadde hatt mensen 2 uker tidligere, men den var kort, to dager og bråstopp, så det var kanskje heller en festeblødning.
hvit kremete utflod. murring i magen. Ingen matlyst, har ikke lyst på vin,
voksende mage, større bryster kom idag.
Har heller ikke hatt lyst til å bruke parfyme den siste måneden.
Nå så stor at jeg begynner å lure på om det er tvillinger der. Ser ut som jeg er 4 måneder på vei.
uke 5+4
 
Last edited:
Nærmer meg 7 uker, abselutt ingen symptomer:) fant brått ut forje dagen at jeg var gravid da mensen ikke hadde kommet på godt over 1 mnd:) (kom brått på at jeg ikke hadde hatt mensen siden juli)
 
Ingen symptomer i forkant av mensen som jeg ventet på, annet enn at tårene begynte å trille da jeg så på Barne-TV med kidsa ;) Også har jeg vært løs i magen en stund
Som nevnt over, så ventet jeg på mensen tidligere i uken, vi hadde ingen planer om nr 3 enda, men 2 tester viste at jeg var gravid <3
Tenker ikke så mye over dette med symptomer, tar det som det kommer. Men jeg har registrert at puppene er ømmere, jeg er mer trøtt, mensmurringer som kommer og går, tisser på natten.
I de tidligere svangerskapene mine har ulvehungeren og kvalmen dukket opp rundt uke 6-7.
 
Vonde brystvorter( ekstremt)
Sulten
Blodtrykksfall
Mye toalettbesøk

Men ingenting å klare over så lenge jeg slipper 9 mnd med kvalme som sist:p
 
Jeg har den siste uken kjent på en syk metthetsfølelse, selv om jeg ikke spiser mer en vanlig. Jeg føler liksom at jeg sprenges etter å ha spist et rundstykke og en yoghurt til frokost, og må legge meg nedpå etterpå. Haha
 
Jeg har den siste uken kjent på en syk metthetsfølelse, selv om jeg ikke spiser mer en vanlig. Jeg føler liksom at jeg sprenges etter å ha spist et rundstykke og en yoghurt til frokost, og må legge meg nedpå etterpå. Haha
Her er det omvendt, er like sulten like etter jeg har spist :inpain: men matlysten er ikke der :sorry:
 
Hatt sure oppstøt , kviser og verk nederst i magen&rygg siden midten av uke 3.. det ga meg mistanke. Så er jeg ofte trøtt og må på do oftere. Litt ømmere bryst nå. Er i uke 7 nå ☺️ Med nr 1 hadde jeg bare kviser som symptom før kanskje i uke 6-7 begynte det smått med å måtte på do litt oftere og lett verk nederst i magen. Resten av svangerskapet gikk ganske så problemfritt og håper på det denne gangen også men har mine mistanker at det blir litt verre denne gangen da
Jeg verker så tidlig og sånt.
 
Back
Topp