Har du fått noen symptomer?

3+6, hatt symptomer hele uka:rolleyes: trøtthet, kvalme, ømme og større pupper, vond symfyse som bare blir verre og verre, svimmelhet. Blir spennende å se om denne bølla holder hele veien:Heartred

I dag har jeg begynt sånn smått å kjenne på ligamentsmerter når jeg nyser. auuu

Jeg er så innmari trøtt! Det kjenner jeg igjen fra forrige gang, og det var det eneste jeg hadde av symptom på graviditet fram til magen kom. Denne gangen kjenner jeg litt mer små stikk i magen, men det kan jo bare være for at jeg kjenner mer etter, og at jeg forrige gang ikke tenkte over dette.

Og daaaaa kom uggenheten. Ikke lyst på mat, ikke kaffe, og ting begynner å lukte sterkt :hilarious: Så det gikk fort!

Jeg har mindre symptomer nå :( Eneste jeg er øm på brystvortene, og jeg har som regel ikke så mye følelse der. Ellers nada, hadde jo så mye fra 5-12 dpo.

Jeg har mindre symptomer nå :( Eneste jeg er øm på brystvortene, og jeg har som regel ikke så mye følelse der. Ellers nada, hadde jo så mye fra 5-12 dpo.
Jeg tror egentlig mange bekymrer seg, meg inkludert. Sist jeg var gravid hadde jeg sykt vonde pupper fra 11 dpo og masse symptomer. Men denne gangen er det såvidt noe som helst.. syns også at testene i går var svake.. venter på nye i posten, håper de stiger

Jeg er 4+5 idag.
Positiv test på ikm. Ingen symptomer før ikm annet enn at jeg ble veldig introvert. Ikke orket å snakke så mye. Nå etter ikm har jeg vært småkvalm, stikking i puppene en gang i blandt og litt stikking i livmora. Er også fly forbanna og super lett antennelig. Stakkars samboeren min. Inatt var jeg såpass sur fordi soverommet plutselig var helt galt i mine øyne. Jeg sov derfor heller på gjestesenga på kjøkkenet

Jeg har fått utrolig vondt i korsryggen.. spesielt etter å ha stått lenge. Er også veldig trøtt enda, og gubben mener brystene begynner å bli fyldige :headphone:

Hadde mange symptomer helt fra starten (kvalme, ømme bryst, murringer, trøtt osv.) så jeg skjønte egentlig at jeg var gravid før jeg testet positivt på lørdag (4+2 i dag). Testet i går ettermiddag (test ofte, rfsu), men i dag har jeg ikke hatt andre symptomer enn at jeg er oppblåst. Ikke ømme bryster, ingen murringer eller kvalme. Tror jeg skal ta en ny test i morgen tidlig, hvor fort kan man oppdage en evt. spontanabort? Blir bekymra når symptomene forsvinner..

Jeg begynner skikkelig å kjenne at jeg er gravid! Har en snikende følelse av at jeg kommer til å få nok symptomer, og tidlig slik som sist!:hilarious:

Hadde mange symptomer helt fra starten (kvalme, ømme bryst, murringer, trøtt osv.) så jeg skjønte egentlig at jeg var gravid før jeg testet positivt på lørdag (4+2 i dag). Testet i går ettermiddag (test ofte, rfsu), men i dag har jeg ikke hatt andre symptomer enn at jeg er oppblåst. Ikke ømme bryster, ingen murringer eller kvalme. Tror jeg skal ta en ny test i morgen tidlig, hvor fort kan man oppdage en evt. spontanabort? Blir bekymra når symptomene forsvinner..

Jeg har en liten feeling på at de symptomene vi får før ikm, sitter mye oppi hodet. De fleste får uansett nye symptomer noen uker ut i svangerskapet :angelic: jeg hadde mange symptomer før ikm, men de fleste er blitt erstattet med noen nye, om du skjønner. konstant tretthet har blitt til slitenhet (er det et ord?), murringer har gått over til ryggsmerter osv. dersom jeansene fortsatt er trange rundt magen er nok det et bra tegn. Forrige gang fikk jeg ikke ømme pupper før uke 7! Var litt øm rundt IKM, men er helt sikkert fordi jeg kjente etter konstant :laughing002 «litt øm nå ja»

Jeg var litt hysterisk for at HCG ikke steg nok (JEG syntes ikke den steg nok:hilarious:), da fikk jeg måle to dager på legekontoret, kanskje greit for deg også?

Takk! Jeg er enig med deg ang symptomene, har ALLTID hatt symptomer når jeg tidligere har trodd at jeg var gravid, men denne gangen var de så sterke at jeg var ganske sikker likevel.

Tok en test nå og der var streken veldig tydelig, mer tydelig enn for to dager siden. ALLE jeansene mine er for trange rundt magen, men det er vel fordi jeg er skikkelig oppblåst :p Har ikke legetime før neste fredag, så får bare være tålmodig fremt til da..

Ikke en prøver, har to barn fra før.
Kjente jeg var uvel og kvalm, måtte opp hver natt for å tisse(det gjør jeg aldri). Så da begynte jeg å mistenkte graviditet, tok test nå på morran og den var positiv. 4+0 ish, gleder meg til barn nummer tre:)

5+1 her, førstegangs.:) Jeg har følt den siste uken at jeg ikke klarer å trekke eller holde inn magen slik jeg vanligvis gjør... litt flaut. Det er jo så tidlig? Noen som har opplevd liknende?

Jeg er 4+3/4+4 i dag å symfyseløsning har tatt meg. Er skikkelig kvalm og uggen i dag også, men det er helt greit. Alt av symptomer er veldig velkomne da det er et tegn på at det går bra for min del. Av de gangene jeg har vært gravid har jeg hatt lite symptomer når det går dårlig, mens den gangen det gikk bra var de veldig fremtredende slik som nå! :D

Takk! Jeg er enig med deg ang symptomene, har ALLTID hatt symptomer når jeg tidligere har trodd at jeg var gravid, men denne gangen var de så sterke at jeg var ganske sikker likevel.

Tok en test nå og der var streken veldig tydelig, mer tydelig enn for to dager siden. ALLE jeansene mine er for trange rundt magen, men det er vel fordi jeg er skikkelig oppblåst :p Har ikke legetime før neste fredag, så får bare være tålmodig fremt til da..

Se der ja :happy: teststreken hos meg er fortsatt svak i forhold til kontrollstreken, men fikk 2-3 på CBD i går :cat: Forstår godt du er engstelig, det er jeg også. Men dette skal gå bra!

Mensmurringer i ryggen og smerter i livmoren, ikke så kraftige og heller ikke konstant, mest på ettermiddagen. Men lignende som menssmerter. Også er jeg veldig trøtt, gjesper konstant og kjenner at behovet for mer søvn er stort!

Jeg venter mitt fjerde barn. Symptomene mine har kommet og gått og kommet igjen hvert svangerskap.

Jeg er så varm! Jeg har dusja tre ganger i kaldt vann i dag. Siste gang stilte jeg meg inntil flisveggene på badet kliss naken for å kjøle meg ned. Har laga hjemmelaga rips-is forje helg, men nå er vi fri. I morgen skal jeg lage en runde til. Føler jeg blir kokt levende. Jeg er til vanlig ganske kald. Jeg fryser lett. Har alltid ullundertøy i skuffen. Bor i Nord-Norge, så det er som regel litt kjøligere her, men nå har vi en liten indianersommer, så jeg tror jeg smelter bort.

Back
Topp