Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror egentlig mange bekymrer seg, meg inkludert. Sist jeg var gravid hadde jeg sykt vonde pupper fra 11 dpo og masse symptomer. Men denne gangen er det såvidt noe som helst.. syns også at testene i går var svake.. venter på nye i posten, håper de stigerJeg har mindre symptomer nå Eneste jeg er øm på brystvortene, og jeg har som regel ikke så mye følelse der. Ellers nada, hadde jo så mye fra 5-12 dpo.
Hadde mange symptomer helt fra starten (kvalme, ømme bryst, murringer, trøtt osv.) så jeg skjønte egentlig at jeg var gravid før jeg testet positivt på lørdag (4+2 i dag). Testet i går ettermiddag (test ofte, rfsu), men i dag har jeg ikke hatt andre symptomer enn at jeg er oppblåst. Ikke ømme bryster, ingen murringer eller kvalme. Tror jeg skal ta en ny test i morgen tidlig, hvor fort kan man oppdage en evt. spontanabort? Blir bekymra når symptomene forsvinner..
Takk! Jeg er enig med deg ang symptomene, har ALLTID hatt symptomer når jeg tidligere har trodd at jeg var gravid, men denne gangen var de så sterke at jeg var ganske sikker likevel.
Tok en test nå og der var streken veldig tydelig, mer tydelig enn for to dager siden. ALLE jeansene mine er for trange rundt magen, men det er vel fordi jeg er skikkelig oppblåst Har ikke legetime før neste fredag, så får bare være tålmodig fremt til da..
Jeg venter mitt fjerde barn. Symptomene mine har kommet og gått og kommet igjen hvert svangerskap.Hadde mange symptomer helt fra starten (kvalme, ømme bryst, murringer, trøtt osv.) så jeg skjønte egentlig at jeg var gravid før jeg testet positivt på lørdag (4+2 i dag). Testet i går ettermiddag (test ofte, rfsu), men i dag har jeg ikke hatt andre symptomer enn at jeg er oppblåst. Ikke ømme bryster, ingen murringer eller kvalme. Tror jeg skal ta en ny test i morgen tidlig, hvor fort kan man oppdage en evt. spontanabort? Blir bekymra når symptomene forsvinner..