Har du fått noen symptomer?

ViVilla

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
Fant ut at noen var nødt til å bryte isen på forumet :hilarious:

Sist jeg var gravid husker jeg at jeg var trøtt, men nå er det helt ekstremt. De siste dagene har jeg kunnet sove 3-4t på dagtid, å likevel legge meg tidelig å få sove. er det mulig? Jeg er jo ikke over IKM en gang. Går konstant rundt å gjesper, og spår at det kan bli lange, tunge mnd i vente. Trøster meg med at kroppen jobber på spreng, kanskje enda mer en forrige gang for å få det til :Heartred

Noen andre som har fått symptomer? :cat:
 
Begynte med menssmerter like før ikm og har det enda, 4+6 i dag.

Har, og er også litt kvalm, men tror det må være tilfeldig da det kanskje er litt tidlig med kvalme?
 
Seriøst ømme og grusomme nipler:hilarious:siste dagene har jeg vært svært trøtt og i dag har jeg hatt en del murringer. Litt småkvalm.
 
Veldig ømme pupper å det stikker inni puppene, smerter nede på høyre side, tror det er ligament smerter :) Veldig veldig trøtt :rolleyes:
 
Jeg er sliten og trøtt. Har metallsmak i munnen, er følsom for lukt, ekstra sulten og har ømme pupper, og jeg er bare 3+3. Jeg burde teoretisk sett ikke engang vite at jeg er gravid:hilarious:
 
Jeg er sliten og trøtt. Har metallsmak i munnen, er følsom for lukt, ekstra sulten og har ømme pupper, og jeg er bare 3+3. Jeg burde teoretisk sett ikke engang vite at jeg er gravid:hilarious:
Da er vi to:hilarious:men veldig glad for alt jeg kan kjenne på!
 
Føler meg som en oppblåst ballong. Men thats it. Mannen mener jeg er mer trøtt enn vanlig )
 
Begynte med menssmerter like før ikm og har det enda, 4+6 i dag.

Har, og er også litt kvalm, men tror det må være tilfeldig da det kanskje er litt tidlig med kvalme?

med tanke på alle hormonene som løper på spring er det godt mulig at det skylles spiren :rolleyes:
 
Hadde masse rare greier 6 dpo, og litt småting her og der.

Puppene kan plutselig dunke og stikke, ble kvalm idag etter jeg spiste frokost i sånn 3 sekunder. Har små murringer i korsrygg og fremme føles det ut som det strammes på en måte. Fikk metallsmak i munnen to ganger, og da visste jeg bare at jeg var gravid selv om streken hadde kommet småfrem på testene.

Men er 12 dpo idag, og jeg føler symotomene blir mindre for hver dag som går. Så håper det ikke er et dårlig tegn. Kanskje dem kicker inn for fullt om et par dager.
 
Og utrolig trøtt, heeeeeeeele dagen. Har sovet i 3 dager på dagtid nå, fordi jeg er så sliten.

Og jeg verker i kroppen, musklene mine er utrolig ømme, og jeg har hodepine.
 
Supertrøtt, ømme og mye større pupper litt vondt i korsryggen og en merkelig følelse av at livmora mi er fylt med stein....
 
Fant ut at noen var nødt til å bryte isen på forumet :hilarious:

Sist jeg var gravid husker jeg at jeg var trøtt, men nå er det helt ekstremt. De siste dagene har jeg kunnet sove 3-4t på dagtid, å likevel legge meg tidelig å få sove. er det mulig? Jeg er jo ikke over IKM en gang. Går konstant rundt å gjesper, og spår at det kan bli lange, tunge mnd i vente. Trøster meg med at kroppen jobber på spreng, kanskje enda mer en forrige gang for å få det til :Heartred

Noen andre som har fått symptomer? :cat:
Husker jeg var helt zombie når jeg ble gravid. Sovna overalt. Men er jo som du sier. Kroppen jobber med å skape et helt nytt menneske. Det er mye jobb det! Så ikke akkurat rart :p
 
Vågner umenneskelig tidlig HVER morgen, og er utrolig kvalm på formiddagen. Ømme pupper og vond korsrygg.
 
Jeg våkner av meg selv mellom klokka 5 og 6 hver morgen. Tisser trippelt så ofte som vanlig. Har masse luft i magen, og en del luftsmerter og kramper i mage og puppene mine har begynt å bli litt såre
 
4+0 idag og nettopp fått positiv :D

Vært trøttere enn vanlig og sovnet veldig tidlig de siste 3 dagene. Har også fått mye magesyre og må tisse hele tiden. Og masse murringer:rolleyes:
 
Jeg våkner av meg selv mellom klokka 5 og 6 hver morgen. Tisser trippelt så ofte som vanlig. Har masse luft i magen, og en del luftsmerter og kramper i mage og puppene mine har begynt å bli litt såre
Jeg våkner også sjukt tidlig! I dag 0430.... er tidlig på jobb da!
 
Jeg våkner også veeeldig tidlig! Aldri hørt at det er en graviditetsgreie :scratch
Ikke jeg heller, men jeg begynte ikke med det før ved ikm. Det verste med det er at jeg vet at jeg har våknet tidlig, jeg vet bare aldri HVOR tidlig.
 
Back
Topp