Har du fått noen symptomer?

Jeg hadde masse rare symptomer frem til 12-13 dpo. Nå har jeg kun ømme pupper om jeg tar på dem, og det har jeg aldri. Trøtt og sliten er jeg hele tiden, men blitt litt ekstra nå etter positiv test.

Jeg har heller ikke lyst på kaffe/brus/energidrikk/alkohol (Og jeg er glad i vin forr å si det sånn). Det merkeligste er jo at jeg normalt sett er sulten og har lyst på snop og junkfood heeeeele dagen, men etter disse dagene har alt snudd seg på hode, jeg er merkelig nok mett iløpet av dagen og har spist normale porsjoner og jeg vil heller ha "clean" mat, enn sjokolade og kebab og jeg syns det er så rart. Men det er jo en veldig bra ting for både meg og fosteret.

Hvorfor tror dere at hode også bare flipper helt rundt? Jeg kjenner meg anderledes angående hva jeg putter i meg, enn at jeg er kjenner det fysisk på kroppen som f.eks kvalme.

Etter MA i mars, var jeg små kvalm og kjente mye frem til jeg mistet. Jeg vet jeg ikke burde klage når jeg ikke har symptomer, men jeg vil heller våkne litt kvalm for da vet jeg liksom alt er ok!?
 
Sitter å ser på "Skal vi danse" å gråter. Full av hormoner og stolthet. Alltid gøy å se andre nordlenninger på TV.
 
Fortsatt bare uggen, tisser mer, halsbrann innimellom og svimmel :)
 
Er 4+1 er stuptrøtt hele tiden, mensmurringer, uggen, tisser konstant, liker ikke svart kaffe nå :smiley-ashamed004 de 2 andre svangerskapene var jeg ikke slik, bare uggen om morgenen og bare det :smiley-ashamed005
 
Er 4+1 er stuptrøtt hele tiden, mensmurringer, uggen, tisser konstant, liker ikke svart kaffe nå :smiley-ashamed004 de 2 andre svangerskapene var jeg ikke slik, bare uggen om morgenen og bare det :smiley-ashamed005

Helt likt som meg! :p Er også 4+1, har helt like symptomer. I tillegg murrer det litt i korsryggen.
 
Er 4 +2 og har kun litt murring i magen ellers ingen symptomer enda.
Men hadde heller ikke noe spes symptomer i 1.svangerskap heller,annet enn bekkenløsning.
 
Helt likt som meg! :p Er også 4+1, har helt like symptomer. I tillegg murrer det litt i korsryggen.

Blir spennede å se om det blir en forskjellig svangerskap denne gangen enn de 2 andre, for da var jeg ikke kvalm i det hele tatt :smiley-ashamed004
 
Nå har ulvehungeren for alvor startet. Blir jo ikke mett. Kan spise doble porsjoner av hva jeg pleier og likevel fremdeles være sulten.
 
Noen som ikke er kvalm, men sånn rar uggen? Jeg klarer ikke å forklare det. Jeg føler meg hol, men er ikke sulten, men er små uggen inni mellom og tror jeg skal bryte ut i kvalme/brekkinger hver øyeblikk.

Jeg føler meg egentlig bare rar jeg nå. :p
 
Jeg har ømme pupper som har vokst og Raynauds fenomen er allerede «i gang» :banghead: Jeg er trøttere enn vanlig og sovner fort om kvelden (jeg er vanligvis en som bruker lang tid på å sovne). Har en konstant følelse av å være sliten. Tisser oftere. Kan spise som en hest. Vondt i lårene og i korsryggen, og innimellom føles det som beina skal svikte. Det har enda ikke gått opp for meg at jeg faktisk er gravid :rolleyes: Uke 5+1 i dag :Heartpink
 
Back
Topp