Har du en bestevenninne?

Nei desverre.. Men savner veldig å ha en skikkelig gooood veninne jeg vet er der gjennom tykt og tynt!

nei.. savner det kjenner jeg...en som kommer på besøk uten grunn, bare har lyst til å skravle litt, drikke te og slikt...

en som kunne vært min forlover når/hvis jeg skal gifte meg..

Ja. To, faktisk.

Den ene er søsteren min. Hun er til å stole på 100%. Hun er veldig lik meg, og vi har masse til felles. Vi kan snakke om alt, og jeg er alltid meg selv sammen med henne. Hun er morsom og vi ler mye sammen. Vi har mye selvironi når vi er sammen med hverandre. Vi ser hverandre noen ganger ofte, andre ganger skjeldnere. Som regel planlegger vi treff på lekeplasser, eller lignende. Vi har gutter på samme alder [:)]

Den andre er ei venninne jeg har kjent i.. tja, to år er det vel nå. Jeg traff henne på babyverden faktisk [:D] Hun var min sladrevenn, og fødte selvsagt samme dag som meg (bare ca 30 min etter meg, faktisk [8D]) Hun kom flyttende til byen min utpå høsten i 2007, og vi begynte å være en del sammen. Mye, faktisk. Nesten daglig. Etter permisjonen ble det mindre, men vi er fortsatt en god del sammen. Vi sees flere ganger i uka [:)] Gode kvaliteter har hun i haugevis. Det beste er at hun er morsom, at jeg kan stole på henne og være meg selv sammen med henne. Vi har like gamle unger [:)]

Ja det har jeg [:)]

Hun og jeg har kjent hverandre siden vi var 3 år
Vi har gått på samme skole 12 år [:)][:)]
Vi har vert igjenom myyyye sammen.......første forelskelse , kjærlighetsorg , sorg , dyseleksi som vi begge har osv.....
termin på samme dag 14 oktober 2008 [:D][:D][:D][:D] begge med gutt [:D]

Hun betryr mye for meg og min lille gutt [:)]

Back
Topp