Har du en bestevenninne?

nei det har jeg aldri hatt...
men har en bestekompis<3
han er best i hele verden og stiller altid opp for meg:)

Ja, har 2 stk..[:)]
Kan snakke me de om aboslutt alt.
Ej bestevenninde for meg er at man "blåse" ut hvis d er noe f.eks..
Støtter og viser forståelse, og hvis jeg spør om noe, så får jeg alltid et ærlig svar tilbake,selv sannheten av og til kan være litt sårende der og da..

ORIGINAL: Lila24

Jeg har noen gode venninner, ingen bestevenninner.
Eller søsteren min er min bestevenninne nå.
søstera mi er og en god veninne i tillegg til de andre...

Jeg har faktisk mange! Har 14 fantastiske jenter jeg kan ringe når som helst på døgnet og betro ALT til. Snakker ikke like ofte med alle, men de er alle sammen nære og gode venninner. Av disse er det én som liksom utmerker seg litt, for vi har vært bestiser siden 1 klasse på barneskolen! (5 av de andre ble jeg venninne med på ungdomsskolen, de siste 7 ble vi kjent med i 1.gym! Så vi har holdt sammen lenge!) [:)]

Ja, det har jeg. Hun stiller opp uansett hva, akkurat som jeg gjør for henne, vi kan dele alle tanker og følelser, og har det fantastisk gøy sammen. Vi er veldig like, og vet automatisk hva den andre tenker om mye. Vi kjenner hverandres smak godt nok til å kune kjøpe klær til hverandre. Vi ler av de samme tingene.
Vi MÅ ikke snakke sammen hver dag, men prøver å møtes ukentlig. Vi er heller ikke sånn kozemozeoverdoze.. Jeg liker ikke å klemme andre enn mannen og ungene, jeg. Hun er likedan.

Hmm, bestevenninne... Da tror jeg at jeg har 3... Ingen jeg rangerer bedre enn andre av de...

De tre kan jeg snakke med om ALT...
Alt fra prøvingen, sexstillinger, problemer, sladder, middag, sykdom osv osv...
Jeg vet de er der om jeg trenger noen å snakke med, uansett når..
Og jeg vet det blir mellom oss [:)]

Men så har jeg andre gooooode venninner som jeg også kan prate om (nesten) alt med [:D]
Åååh, herlig når man har noen som bryr seg, og ha noen og bry seg om...

Ja, jeg har to som jeg ser på som mine bestevenninner.
Hun ene har jeg vært bestiss med siden ungdomskolen, og vi har i grunn hatt en del krangler og oppgjør, men vi finner bestandig tilbake til hverandre, og for meg betyr det at det ligger noe ekstra der...

Så har jeg en annen venninne som var tidligere kollega, og som har et barn som er 3 mnd yngre enn min sønn og vi hang myyye sammen i barseltiden. Nå som vi begge har begynt å jobber igjen, ikke har noe særlig tid til overs, kjenner jeg at jeg ordentlig savner henne. Vi prater om alt fra A- Å og har utviklet et kjempegodt forhold på forholdsvis kort tid.

Ja. det har eg. Har to som eg treffer ganske ofte, og som eg kan snakke med ALT om. Vi tre er fadder på kvarandre sine barn, og har kjent kvarandre i årevis. I tillegg har eg andre kjempegode vennar som eg ikkje treffer så ofte (sidan dei bur ande plassar), men som i bunn og grunn er minst like gode som dei andre to [:D]

Ja.

eg har verdens beste bestevenninne!! vi har støttet hverandre i masse oppgjennom årene.og vi har kjent hverandre fra vi ba bitte små..hu e verdens beste jente ¤kanonica¤ kaller hu seg her inne og hu e VERDENS BESTE!

husker faktisk at hu trøstet meg i barnehagen da eg va lei meg for at mamma dro!!

og eg VET at vi kommer t å vere bestevenner livet ut!  

Jepp! To jeg ikke kunnet vært forruten + tvillingsøsteren min

ORIGINAL: LillMi

jeg har ingen jeg ringer til hver dag og forteller om hver minste detalj av livet mitt, men har flere venner som er der i tykt og tynt![:)]

ORIGINAL: PippiLottis

ORIGINAL: LilleLalle

Har vel egentlig ikke det [8|][&o] pga mye flytting og sånn. 

sign[&o]

Hadde ei men vi har miste mer og mer kontakten, noe som er veldig trist.. Men er vel sånn det blir av og til desverre...

ORIGINAL: Lady m/ Baby

Har vel egentlig flere som dekker "ulike behov".. Men spesielt ei som jeg vet jeg kommer til å ha livet ut, vi har vært bestevenner siden vi begynte på ung.skolen!

Signerer denne! vi ser ikke hverandre så ofte, bor langt unna, men ringes ofte, og føler jeg kjenner henne like godt nå som da vi hang sammen som erteris hver eneste dag på ungdomsskolen[:)] Ei venninne jeg VET jeg har resten av livet[:)][:)]

Har 3 bestevenninner som jeg forteller absolutt alt til! Ingenting som er bedre enn å kunne stole på noen !
Også mannen min da, han forteller jeg alt [:)]

Back
Topp