Har du en bestevenninne?

Nei..

Don't make something your everything, 'cause when it's gone, you've got nothing![&o]

Min beste venninne er min tvillingsøster[:D] Vi forteller hverandre alt og ringer hverandre nesten hver dag bare for å skravle litt.. men en bestevenninne utenom henne har jeg ikke...

Nei har ikke det..

JAAA[:)][:)]

Har vært bestevnninner siden siden 2 klasse, da flyttet jeg til der hun er ifra!!!!

Vi er veldig forskjellige som personer, men vi utfyller hverandre på en perfekt måte.

Hadde jeg ringt henne midt på natten, så er jeg sikker på at hun hadde bedt mannen sin ta seg av datteren demes før hun hadde kommet til meg i pysjen!!! Men jeg hadde gjort det samme for henne!!!!

Jeg kan si ALT til henne, uten at det kommer vidre, selv da jeg har gjort noe dumt, noe flaut osv. Uansett!!! Hun godtar meg som jeg er, samtidig som om hun ikke er redd for å si ifra om hun mener jeg har gjort noe dumt!!

Det kan gå noen uker mellom hver gang vi møtes, fordi vi bor slik ca 6 mil unna hverandre, Men uansett så er vi bestiser!!!

Da min samboer ikke kunne bli med meg, da morkakeprøven skulle bli tatt, så ordnet hun barnepass, fri fra jobb og ble med meg[:)][:)]

Kan ikke få fullrost venninna mi!!!!! Henne jeg ringer om det er noe.

Synes virkelig jeg har fått verdens beste venninne, men hun sier det samme om meg!!!

Ja, har en jeg føler er en bestevennine ..(hønepønemor her inne)
kan snakke med hun om alt og hun stiller opp uansett .. vi får ikke treffes så ofte, men når sjansen er der så er det alltid kjempe koselig!![:)] hun er hvertfall den jeg stoler 110% på og dagene ville ikke vært den samme uten henne![:D][:D] vi har mye til felles og jeg er kjempe glad i hun!![:)]

ja det har jeg [:)]
også har jeg flere nære venninner [:)]

Ja, det har jeg. Hun må verdens beste venn[:)]. Blei kjent me henne i vinter å vi får bare bedre å bedre kontakt, er kjempe gla i henne, ellers har jeg non gode venner oxo. Men har en kamerat som betyr xtra mye for meg.

jeg kan ikke si at jeg har en, for alle er like gode. og like flink å stille opp. vi har holdt sammen gjennom tykt og tynt siden barneskolen. og det er vennskap som vil holde livet ut.

En bestevenn(inne) er den som står deg nærmest og kan kjefte på deg når du driter deg ut, men stiller opp når du trenger det.

Har 3 nære venninner, men den nærmest meg er BF som jeg snakker oftest med... men jeg tviler han ser på meg som bestevenn *ler*

jeg har mange veldig gode venninner. en 5-6 stykk som jeg kan fortelle nesten hva som helst til. dem er gode som gull alle sammen [:D]

har mista bestevenninna mi[:(]

ORIGINAL: LillMi

jeg har ingen jeg ringer til hver dag og forteller om hver minste detalj av livet mitt, men har flere venner som er der i tykt og tynt![:)]

Ja, det har jeg.[:)]
Har kjent hverandre siden vi var 5-6år, og har holdt sammen i tykt og tynt.[:D]

Ja, det har jeg. Jeg er til og med så heldig at jeg har 2 stk :)

2søte som er her inne, vi har kjent hverandre siden 2.klasse på barneskolen (19 år faktisk) og snakker sammen i timesvis HVER dag nesten (til min og hennes mann store fortvilelse kanskje... glad vi betaler fastpris på tlf gitt). Enten ringer jeg, ellers så ringer hun. Hun (og mannen) er fadder på vår eldste og vi er faddere på hennes eldste. Desverre sees vi altfor sjelden fordi jeg har flytta 160 mil eller noe sånt fra vår felles hjemplass :(

Hun andre har jeg kjent i 20 år og selv om vi innimellom har hatt lite kontakt (forskjellige skoler osv) så er det akkurat som vi så hverandre i går når vi møtes igjen. Hun bor ikke så veldig langt unna 2søte så det er desverre ikke så ofte jeg får møtt henne heller.

Ellers har jeg jo noen andre gode venninner også :)

ORIGINAL: LilleLalle

Har vel egentlig ikke det [8|][&o] pga mye flytting og sånn. 

må signere denne[&o]

Ja, to faktisk! Ei som studerar i Danmark akkurat no, og ei som nettopp har flytta heimatt her [:D] Det klikkar liksom berre mellom oss tre [:D]

ja, det har jeg [:D][:D][:D]
og det er jeg veldig glad for!

hun vet alt om meg og jeg setter enormt pris på å ha henne som samtalepartner.
hun husker alt som har skjedd på de 6-7 årene vi har hatt sammen og setter ting i perspektiv utifra det når jeg har mye på hjertet og ting kanskje er vanskelig.

i perioder har vi daglig kontakt, i andre perioder går det et pr uker og vi er akkurat like glade i hverandre uansett!!!! [:)]

Har to...

En her nede hvor jeg bor...
Kjent henne i snart 3 år og ser definitivt på henne som bestevenninnen min...

Men har også ei som jeg har kjent i mange år..
Vi mista bittelitt kontakt i det jeg flytta, men klarte og finne tilbake til hverandre igjen og tiltross for avstand og utfordringer der så føler jeg vi har klart og bevare det viktigste samt bygge opp ett nytt bestevenninneskap på de nye premissene rundt oss... Savner henne daglig...
Beste mennesket jeg vet om....

Begge er forøvrig fadder på minstejenta mi[;)]

ja det har jeg..=)
det er en person som stiller opp,som hører på gnåling,mas,kjas,problemer-gleder og sorger
har flere GODE venniner også=)

Har hatt bestevenninna mi siden vi var 5 år, nå er vi 32! [:D] Vi har bodd i hver vår by i over tolv år nå, men er fortsatt like gode venninner. [:)]

Her jeg bor nå har jeg mange venner, og det er et par som er veldig nære venner, så nærme bestevenninne/bestevenn man kan komme. [:)]

Back
Topp