Nja?
Har ei god venninne - vi snakkes ikke så ofte lenger, og hun har det ikke helt enkelt om dagen, men hun er en fantastisk jente som alltid har stilt opp for meg, og som tar veldig godt vare på venner og vennskap. [:)]
Søster'n er vel også å regne som en veldig god venninne - vi er veldig forskjellige av personlighet og type, så er litt usikkert om vi hadde vært venner om vi ikke hadde vært søstre: Men vi ER søstre, og jeg vet hun stiller opp for meg 100%, og prøver å være der for henne det lille jeg kan. [:)]
Og så er det kusinen min - vi treffes aaalt for sjelden, hun bor i Sverige, men vi har den typen forhold hvor vi kan ta kontakt med hverandre med tre måneders mellomrom og bare "klikk", være på bølgelengde og betro oss til hverandre. [:)]
Ellers har jeg mest "venninner" og "kompiser" - de stiller opp for meg, mer enn jeg kanskje har gjort meg fortjent til, men vi faller ikke helt i kategorien "bestevenner".
Og ja, jeg har også "mistet" venner etter at jeg fikk barn, folk som var såååå gira for å sitte barnevakt og se Jr. vokse opp, som ikke har sett ham siden han ble født for to år siden... [8D]