Har du en bestevenninne?

tingeling1

Forumet er livet
Ja har du? Og hvordan er hun? Hvordan mener du en bestevenninne skal være?

Jeg har ikke lenger noen bestevenninne....hun har på mange måter sviktet meg.

Har vel egentlig flere som dekker "ulike behov".. Men spesielt ei som jeg vet jeg kommer til å ha livet ut, vi har vært bestevenner siden vi begynte på ung.skolen!

ja det har jeg,jeg har 4 gode veninner.hun ene litt mere en di andre[:D][8D]
men en god venninne for meg er en som jeg snakker ofte med,som vet hva som skjer i livet mitt og omvendt.en som jeg kan snakke med om alt og som jeg gjør kjekke ting sammen med.en som bryr seg om familien min og er til å stole på.

har også ei barndoms venninner jeg ikke snakker med så ofte,men vi er som tuppenog lillemor når vi snkkes møtes[:D]nå savner jeg henne og må ringe henne[:D]

Har ei som bor langt unna. Vi treffes veldig sjelden. Men når vi treffes så er alt som det har pleid å være. Selv om hun har mange andre venner hun henger med hver dag.
Men ingen bestevenninner i nærheten. Litt synd egentlig. Ei bestevenninne skal være en du kan stole på, prate med om alt,en du kan le og gråte med. [:)]

Jeg hadde.....[&o]
Nå har jeg bare gode venner. Og er egentlig fornøyd med det[:)]
Mannen min er min beste venn[:D]

har ei beste venninne..som ejg stoler 110% på men har ikke så mye kontakt me som før...men snakes nestne vær dag liksom men møtes ikke så ofte..men mi e opptate bege to..utne om ho så har e mest kamerater...liker me mest me gutter ikke så mye dil dal å baksnaking å gå runt grøten oppleg..

Nei....[:(]

ORIGINAL: tingeling1

Ja har du? Og hvordan er hun? Hvordan mener du en bestevenninne skal være?

Jeg har ikke lenger noen bestevenninne....hun har på mange måter sviktet meg.

følte meg litt kald da jeg skravla i vei om mine venninner.ikke meningen tingeling[;)]synd å høre om venninna di.

Nei det er mange år siden, har en bestevenn og det er mannen min. Føler i grunn jeg ikke savner så mye med han i livet mitt.

Jaau..

Har to vil jeg si... egentlig.
Men det er på to veldig ulike måter.

En bestevenn er en person som bryr seg om deg, en person som kjenner personligheten din, som stiller opp for deg og du kan lette hjertet ditt for uansett hva det måtte gjelde. En person som du kan stole på.
Det handler om gleder, sorger og hverdagen med bajsebleier og alt som skjer som ikke er så spennende men spennende fordi man bryr seg.

Ja, det har jeg [:)]

Hun er ei super jente som jeg ble kjent med når jeg studerte. Vi har samme humor, er som regel på bølgelengde, og kan snakke sammen om det meste! Vi kan ringe hverandre uten å ha noe å si, bare fordi vi kjeder oss, eller jeg kan ringe om jeg trenger hennes støtte eller synspunkt om det er knute på tråden med sambo.. i tillegg var vi så utrolig heldige å bli gravide samtidig, og føda faktisk samme dag (slå den! [8D]) Så da diskuterer vi jo selvfølgelig de små, barneoppdragelse, hvordan vi gjør ting osv..

Har hatt flere bestevenner fra jeg var liten av, og selv om jeg fortsatt ser på dem som bestevenner er det ingen jeg har hatt like godt kjemi med som hun jeg snakker om [:D] Er så utrolig takknemlig for å ha henne (om du skulle lese det, så vet du det [;)])

ORIGINAL: Lady m/ Baby

Har vel egentlig flere som dekker "ulike behov".. Men spesielt ei som jeg vet jeg kommer til å ha livet ut, vi har vært bestevenner siden vi begynte på ung.skolen!
Sign!

Jeg har mannen min!!!!

Vi bodde vekke og jobbet før vi fikk første babyen. Da hadde vi jentekvelder, der jeg fikset neglene og neglebåndene og vi tok ansiktsmaske og beina fikk et raid, hehe

Også drakk vi Asti og snakket om folk og fe, hehe!

Vi hadde kjempe kjekke jente kvelder.[:D][:D][:D]

Har det ja, vi har vært venner siden vi var 7 og 8 år, har ikke vært like gode venner hele tiden, var litt krangling i tenåra også vokste vi litt fra hverandre når vi var rundt 20 år, men nå er vi like gode venner som før.

Det fine med bestevenniner er at selv om vi i perioder har hatt lite kontakt, så kommer vi fort inn igjen bestevennine modus og gamle krangler er glemt eller noe vi kan spøke om.[:)]

ORIGINAL: Bello

Nei....[:(]

Ja, jeg har ei bestevenninne!

Jeg setter henne utrolig høyt [:)]
Og vi har faktisk kjent hverandre fra dagen hun ble født!
Gått sammen både på barneskole og ungdomsskole,
og holder fortsatt sammen den dag i dag.

Vi er ganske forskjellige, men passer utrolig bra sammen [:D]

Ja, jeg har en bestevenninne. Vi har vært venninner i over 25 år! Vi snakker ikke sammen hver dag, ikke hver uke heller, men jeg vet at hun ALLTID vil være der for meg og hun stiller opp 120%! Verdens beste samtalepartner og støtte!

nei, det har jeg ikke.. Men har et stort ønske om å ha en.. en som ALLTID er der, som bryr seg uansett hva det måtte være. Savner det virkelig.. en som jeg kan fortelle alt til, små og store gleder og sorger..

Ja! Vi har kjent hverandre i snart 19 år[:D] Ser henne ikke så ofte pga vi har mye å drive med i hverdagen, men snakkes ofte. Det gjør ikke noe om vi ikke snakkes på en stund heller, vi har et spes bånd og kommer alltid til å være venner. Hun er en trygghet som alltid er der[:D]

ORIGINAL: * supermeg*

nei, det har jeg ikke.. Men har et stort ønske om å ha en.. en som ALLTID er der, som bryr seg uansett hva det måtte være. Savner det virkelig.. en som jeg kan fortelle alt til, små og store gleder og sorger..

uff da.... det er akkurat slik jeg og tenker... *sender deg en klem*

Back
Topp