Har du dårlig syn?

Foreløpig ingen synsfeil, men begynner å bli lenge siden jeg har sjekket... Må få gjort det før jul :happy:
 
Svært lite uten briller, men det er egentlig ikke så stor forskjell på å være -14 og -6. Man ser elendig uten briller uansett og blir like handikappet hvis brillene er borte.

Men får du kjøre bil?

Har ikke lappen selv enda men redd jeg ikke skal få godkjent på synstest.
 
Men får du kjøre bil?

Har ikke lappen selv enda men redd jeg ikke skal få godkjent på synstest.

Jepp, tok lappen nå i våres dagen før jeg ble 32. Fant endelig en optiker som klarte å fikse gode briller til meg
 
Jepp, tok lappen nå i våres dagen før jeg ble 32. Fant endelig en optiker som klarte å fikse gode briller til meg

Kansje det da er håp for meg også :D

Selv er jeg 27 og alenemor, veeeeeldig tungvint og ikke ha lappen da. ;)
 
Kansje det da er håp for meg også :D

Selv er jeg 27 og alenemor, veeeeeldig tungvint og ikke ha lappen da. ;)

Jeg ser absolutt det. Jeg var 32 uker på vei og hadde hypermesis når jeg endelig fikk det til. Kjenner nå at mye av min usikkerhet ang kjøring kom av at jeg var redd og ikke fordi jeg ikke fikk det til. Hvor dårlig ser du da?
 
Jeg ser absolutt det. Jeg var 32 uker på vei og hadde hypermesis når jeg endelig fikk det til. Kjenner nå at mye av min usikkerhet ang kjøring kom av at jeg var redd og ikke fordi jeg ikke fikk det til. Hvor dårlig ser du da?

Styrken jeg har nå er -2.0 men vet jeg må ha mere, enda sterkere på det ene øyet som jeg ser dobbelt med. Regner med jeg må over 3 denne gangen.

2.0 var tipp tipp i mai/juni, nå er det for lite.
 
Jeg skjeler så bruker linser +1.25 og +1.75. Leser med det ene øyet og ser med det andre :p
 
Back
Topp