Har dere tenkt på vogn?

Ææh så bra[emoji76]Har selv superb og superlyst på Emmaljunga Mondial Duo! Bygger opp gode argumenter til gubben for å kjøpe en så dyr vogn.
Forresten, tips! Du trenger ikke dele vogna, bare klapp sammen understellet med bag/sittedel festet på og løft inn i bilen slik at hodeenden står mot setene. Du får plass til bagasje osv ved siden av. Bare vær obs på at du ikke klemmer kalæsjen (er det det heter?).

Sikler litt på Emmaljunga Viking. Men vi må nok prøve oss veldig frem og spørre om hjelp i butikken. Vi har en stor Ford Mondeo, men mesteparten av bagasjerommet er fullt da vi har et stort hundebur der. Er derfor avhengig av en vogn som blir veldig kompakt når vi legger den sammen.

Vi har emmaljunga mondual deluxe i hvitt skinn fra toåringen her enda, så kommer nok bare til å bruke den på nytt. Elsker den vogna! Vi har god plass i v70'en vår til både vogn og hundebur[emoji4]

Vi har både babyjogger city elite og Emmaljunga Edge duo [emoji5] kanonfornøyd med begge [emoji1362]
Eneste jeg kan nevne er at jeg først kjøpte understell til Emmaljunga vognen med 2 svingbare hjul, men de var helt pyton å trille med, så vi endte opp med å kjøpe fire faste hjul i stedet [emoji81]

Eg har bugaboo buffalo og bugaboo donkey... [emoji177] e superfornøgd me begge to så skal ikkje ha ny vogn denna gangen! [emoji6] kanskje en Bee etterkvart?! [emoji85]

Eneste jeg kan nevne er at jeg først kjøpte understell til Emmaljunga vognen med 2 svingbare hjul, men de var helt pyton å trille med, så vi endte opp med å kjøpe fire faste hjul i stedet [emoji81]

Mens jeg ELSKER min Emmaljunga med svingbare hjul! :Heartred

Jeg gjorde ikke det i snø og slaps langt nord, og på grusveier [emoji85]

Min fungerer fint på grus synes jeg, men i snø og slaps kan jeg være enig i at det ikke er optimalt. Men, da synes jeg ikke vogn fungerer noe særlig uansett heller.

Min fungerer fint på grus synes jeg, men i snø og slaps kan jeg være enig i at det ikke er optimalt. Men, da synes jeg ikke vogn fungerer noe særlig uansett heller.

Det vi hadde var helt grusomt [emoji85] men det er jo ikke sikkert vi har hatt samme engang[emoji6]
Her vi bor er der ganske værhardt til tider og da ble også de svingbare hjulene helt umulig når jeg feks måtte dra vognen etter meg for å unngå å få all nedbøren/vinden inni vognen..
Men forskjellig bruk kanskje, og smak og behag? [emoji5]
Er jo veldig fornøyd med city elite, men den er for det meste brukt til en 2 åring på handletur og i varmere strøk så[emoji28]

Back
Topp