Har dere tenkt på vogn?

Jeg har stokke trailz, og er ikke fornøyd med den. Hvis du skal bruke den terreng, så er den ikke å anbefale. På grus er jo ungen nesten på vei ut av vognen[emoji85] i tillegg er det veldig dårlig solskjerming. Man betaler for merket, ikke kvalitet[emoji4]

Hmm.. takk for tips :) er bare 6+3 uker på vei, så har god tid til å ombestemme meg! :D kanskje vi må se litt på Buffalo Bugaboo også :)

• Liker
Reactions: J87
Hmm.. takk for tips :) er bare 6+3 uker på vei, så har god tid til å ombestemme meg! :D kanskje vi må se litt på Buffalo Bugaboo også :)
Ville ha vurdert andre vogner[emoji4] jeg har en simo vogn og, og jeg bruker bare den når vi er ute. Stokke vognen blir av og til brukt på kjøpesenter[emoji28]

Dere andre som får to tette - hva tenker dere om vogn? Mini er 21 mnd når frøet kommer. Trenger jeg tvillingvogn, eller klarer jeg meg uten?

Vet noen forresten hva slags søsken-tilbehør som finnes til bugaboo Buffalo?

Lurer litt på om jeg klarer å komme meg unna med bæresele og vogn de gangene jeg på ha med begge. Eller er det galskap?:anyone
Det kommer vel helt an på hvor mye du bruker vogn og hvor glad eldstemann er i å gå selv :) Hos meg blir det 26 mnd mellom, det er jo en del mer enn 21, men jeg satser på å klare meg uten søskenvogn.

Dere andre som får to tette - hva tenker dere om vogn? Mini er 21 mnd når frøet kommer. Trenger jeg tvillingvogn, eller klarer jeg meg uten?

Vet noen forresten hva slags søsken-tilbehør som finnes til bugaboo Buffalo?

Lurer litt på om jeg klarer å komme meg unna med bæresele og vogn de gangene jeg på ha med begge. Eller er det galskap?:anyone
Bugaboo donky[emoji6]

Noen som kjenner til Petite Cherie vognene fra jollyroom? Ser så fine ut, spesielt den i grå [emoji7] og ikke altfor dyre heller.

Det kommer vel helt an på hvor mye du bruker vogn og hvor glad eldstemann er i å gå selv :) Hos meg blir det 26 mnd mellom, det er jo en del mer enn 21, men jeg satser på å klare meg uten søskenvogn.

Han har akkurat tatt sine første skritt, så jeg får kanskje se det litt angst.:-)

Det må være focus stasjonsvogn du har da?
Vi har ikke stasjonsvogn-Focusen og ser ikke hvordan den skal være praktisk hverken ifh til vogn eller barnesete...
Heldigvis har vi bestilt Tesla X som er på vei med lasteskip fra USA nå. Satser på å få den i god tid før spiren ankommer ;)
Stasjonsvogn ja;)

Vi har vært å sett på en emmaljunga vogn. Den var så fin, hadde i utgangspunktet tenkt på en Nxt90 men den har litt liten bag, med tanke på vinteren, da lille spire er 5måneder.. Så da vil vi ha en med litt større bag. Venter til januar med å kjøpe ;-) Vi har en C4 grand picasso,den har veldig god bagasjeplass!

Har lyst på Bugaboo:) Sist hadde jeg Simo, veldig fornøyd med den.

Har baby jogger city elite, men vurderer simo kombi som ekstravogn (ligger noen greie brukte på finn nå, så regner med det gjør det når jeg skal ha også). Det negative med baby joggeren er jo at sportsdelen kun er vendt fremover. Det syns jeg er litt ugreit i starten når de går fra bagdel til sportsdel.

Vi gikk for vogna mye pga plass i bil. Da vi kjøpte vogna hadde vi en Toyota Auris hybrid, og det er ei ganske lita stasjonsvogn. I tillegg har vi to bikkjer. :p Bytta Aurisen til en Mondeo nå i sommer, og den er litt mer romslig, men allikevel må vi ha ei vogn som kan klappes godt sammen. Så her tipper jeg det blir to vogner, og at simoen havner som barnehagevogn etterpå. Jeg er nok litt påvirka av mamma som er veldig glad i de vognene (har hatt det til sine barn + trillet endel vogner da hun jobba i barnehage). :p Men de ser ganske fine ut, og er romslige og stødige.

Tenker det blir emmaljunga vogn på oss :) jeg hadde teutonia vogn til min første og den var jeg skikkelig misfornøyd med! Hadde Emmaljunga scooter vogn til gutten min når han ble eldre og syns Emmaljunga er kjempegode vogner! [emoji4][emoji1305]

Veldig fornøyd med enmaljunga så blir vel en ny en på oss :D

Har Emmaljunga Mondial Duo, og den passer perfekt i vår Skoda Superb [emoji108] har faktisk fått plass til to slike vogner baki når jeg har hatt med en venninde og hennes barn [emoji5] elsker den bilen!

Har Emmaljunga Mondial Duo, og den passer perfekt i vår Skoda Superb [emoji108] har faktisk fått plass til to slike vogner baki når jeg har hatt med en venninde og hennes barn [emoji5] elsker den bilen!

Ææh så bra[emoji76]Har selv superb og superlyst på Emmaljunga Mondial Duo! Bygger opp gode argumenter til gubben for å kjøpe en så dyr vogn.

Vi har Brio happy duo, etter første, og kommer nok til å bruke den nå og. Vi har også en easywalker June. Av bil så har vi skoda oktavia stasjonsvogn, og en Skoda fabia. Får ikke plass til briovogna i fabiaen, men håper jeg får plass til easywalkeren, til de gangene jeg må det.

Back
Topp