HysjSå bra det var stasjonsvognen du snakket om da har vi ikke byttet ut vår focus for ingenting
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HysjSå bra det var stasjonsvognen du snakket om da har vi ikke byttet ut vår focus for ingenting
Jeg har stokke trailz, og er ikke fornøyd med den. Hvis du skal bruke den terreng, så er den ikke å anbefale. På grus er jo ungen nesten på vei ut av vognen[emoji85] i tillegg er det veldig dårlig solskjerming. Man betaler for merket, ikke kvalitet[emoji4]
Ville ha vurdert andre vogner[emoji4] jeg har en simo vogn og, og jeg bruker bare den når vi er ute. Stokke vognen blir av og til brukt på kjøpesenter[emoji28]Hmm.. takk for tips er bare 6+3 uker på vei, så har god tid til å ombestemme meg! kanskje vi må se litt på Buffalo Bugaboo også
Det kommer vel helt an på hvor mye du bruker vogn og hvor glad eldstemann er i å gå selv Hos meg blir det 26 mnd mellom, det er jo en del mer enn 21, men jeg satser på å klare meg uten søskenvogn.Dere andre som får to tette - hva tenker dere om vogn? Mini er 21 mnd når frøet kommer. Trenger jeg tvillingvogn, eller klarer jeg meg uten?
Vet noen forresten hva slags søsken-tilbehør som finnes til bugaboo Buffalo?
Lurer litt på om jeg klarer å komme meg unna med bæresele og vogn de gangene jeg på ha med begge. Eller er det galskap?
Bugaboo donky[emoji6]Dere andre som får to tette - hva tenker dere om vogn? Mini er 21 mnd når frøet kommer. Trenger jeg tvillingvogn, eller klarer jeg meg uten?
Vet noen forresten hva slags søsken-tilbehør som finnes til bugaboo Buffalo?
Lurer litt på om jeg klarer å komme meg unna med bæresele og vogn de gangene jeg på ha med begge. Eller er det galskap?
Det kommer vel helt an på hvor mye du bruker vogn og hvor glad eldstemann er i å gå selv Hos meg blir det 26 mnd mellom, det er jo en del mer enn 21, men jeg satser på å klare meg uten søskenvogn.
Les svaret mitt litt lenger oppKan jeg spørre hvorfor du vil bytte?[emoji4] Har nemlig lyst på en av dem[emoji87]
Stasjonsvogn jaDet må være focus stasjonsvogn du har da?
Vi har ikke stasjonsvogn-Focusen og ser ikke hvordan den skal være praktisk hverken ifh til vogn eller barnesete...
Heldigvis har vi bestilt Tesla X som er på vei med lasteskip fra USA nå. Satser på å få den i god tid før spiren ankommer
Enig Elsker EmmaljungaVeldig fornøyd med enmaljunga så blir vel en ny en på oss
Har Emmaljunga Mondial Duo, og den passer perfekt i vår Skoda Superb [emoji108] har faktisk fått plass til to slike vogner baki når jeg har hatt med en venninde og hennes barn [emoji5] elsker den bilen!