Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
god plass til vogn i Focusen?Vi har stokke trailz[emoji7] Men lurer på om vi skal slå til med en buggaboo Buffalo, frister veldig! Når det kommer til biler har vi Ford Mondeo & Ford Focus, så godt med plass heldigvis!
Trailzen er jo ganske stor med bagdelen, så da var det litt knotete i focusen. Med sportsdelen var det null problem.god plass til vogn i Focusen?
OK takk Kjekt å viteTrailzen er jo ganske stor med bagdelen, så da var det litt knotete i focusen. Med sportsdelen var det null problem.
Fin den jaDenne gangen blir det Bugaboo Buffalo [emoji7] Har forelsket meg helt i den [emoji7]
Eg hadde 18mnd mellom mine tettaste og har hatt søskenvogn. Hadde det til dei som er 21mnd mellom og. Men brukte sånn brei søslenvogn heime, men skulle eh i bil blei det alltid phil'n'ted, sia den var lettare å få i bil og styre i f.eks. butikka.Dere andre som får to tette - hva tenker dere om vogn? Mini er 21 mnd når frøet kommer. Trenger jeg tvillingvogn, eller klarer jeg meg uten?
Vet noen forresten hva slags søsken-tilbehør som finnes til bugaboo Buffalo?
Lurer litt på om jeg klarer å komme meg unna med bæresele og vogn de gangene jeg på ha med begge. Eller er det galskap?