Har dere tenkt på vogn?

Smokk@

Gift med forumet
Junilykke2018
selv om det er tidlig :rolleyes: Og hva slags bil har dere (dere som har bil). Må jo ha plass til vogn evt.. det er jo en jungel av vogner :eek:

Vi bruker samme vogn som gutten vår brukte :-) Det er en sølv Emmaljungavogn :p Når det gjelder bil må vi faktisk skaffe ny! Tenker det enten blir en Ford Mondeo eller Ford S Max :)

VI har en Emmaljunga City Cross som vi kjøpte brukt og en Babyjogger City Elite etter eldstemann. Veldig glad i begge egentlig. Har ikke bag til Babyjoggeren, og likte godt å ha baby vendt mot meg i sportsdelen i starten, og det går ikke på City Elite. Så det blir nok City Cross det første året ca, så får den andre stå i barnehagen til eldstemann.

Tips til alle førstegangsforeldre: vogn kan helt fint kjøpes brukt på finn.no hvis dere vil det. Der ligger det ofte mange som er lite brukt fordi folk angrer etc. :)

Vi har stokke trailz[emoji7] Men lurer på om vi skal slå til med en buggaboo Buffalo, frister veldig! Når det kommer til biler har vi Ford Mondeo & Ford Focus, så godt med plass heldigvis!

Audi A4 S-line og mercedes c-klasse, begge stasjonsvogn. Blir emmaljunga edge duo siden jeg var så fornøyd med det sist :-)

Vi har stokke trailz[emoji7] Men lurer på om vi skal slå til med en buggaboo Buffalo, frister veldig! Når det kommer til biler har vi Ford Mondeo & Ford Focus, så godt med plass heldigvis!
god plass til vogn i Focusen?

Bruker opp igjen de jeg har. Emmaljunga Edge duo og babyjogger city mini gt [emoji4] har allerede skaffa bag til babyjoggern, så det blir nok sommervogn tenker jeg! Emmaljungan blir god til vinteren [emoji4]

Har en BMW x3 og Audi a6. God plass til barneseter og vogn i begge to [emoji4]

Dere andre som får to tette - hva tenker dere om vogn? Mini er 21 mnd når frøet kommer. Trenger jeg tvillingvogn, eller klarer jeg meg uten?

Vet noen forresten hva slags søsken-tilbehør som finnes til bugaboo Buffalo?

Lurer litt på om jeg klarer å komme meg unna med bæresele og vogn de gangene jeg på ha med begge. Eller er det galskap?:anyone

Vi skal ha Emmaljunga. Enten Edge, eller Super Nitro. Antagelig ender vi nok opp med sistnevnte, men vi må se- og prøvetrille begge først.

f479fcb7b69438dc1b22db9a1e630884.jpg
af43cff7725c046955390e98b9322e7e.jpg

Last edited:
Dere andre som får to tette - hva tenker dere om vogn? Mini er 21 mnd når frøet kommer. Trenger jeg tvillingvogn, eller klarer jeg meg uten?

Vet noen forresten hva slags søsken-tilbehør som finnes til bugaboo Buffalo?

Lurer litt på om jeg klarer å komme meg unna med bæresele og vogn de gangene jeg på ha med begge. Eller er det galskap?:anyone
Eg hadde 18mnd mellom mine tettaste og har hatt søskenvogn. Hadde det til dei som er 21mnd mellom og. Men brukte sånn brei søslenvogn heime, men skulle eh i bil blei det alltid phil'n'ted, sia den var lettare å få i bil og styre i f.eks. butikka.

bugaboo donkey! Eldste er 3,5 når baby kommer og mellomste 1,5 så må sikkert bruke mye sele også da vi går mye turer og det blir for langt for barna å gå selv.

Jeg har sett litt på Stokke Trailz :) forelsket meg helt! passer perfekt til en høy pappa, og turer i skog og mark :)

Hadde tvillingvogn når jeg hadde 18 mnd mellom og bruker enda tvillingvogn nå som jeg har 23 mnd mellom. I juni har jeg 21 mnd mellom og det blir fortsatt nødvendig med tvilling/søskenvogn. Jeg går alltid for vogn med delt rygg, og fotbrett. Men vogna jeg ville ha med sportsdel som kunne vendes begge veier ble for dyr. Argo når vi gikk over til sportsdel måtte de bare se bort fra meg, og det er noe dritt :eek:

Back
Topp