Har dere tenkt på navn??

Her blir det enten en liten Max eller ei lita Seline/Celine (vi blir ikke helt enig om skrivemåten)

Blir det gutt er navnet nesten helt klart. Får vi en jente er det derimot mer usikkert. Jeg liker Maiken veldig godt, men pappaen er ikke helt enig i det. Bestemmer oss uansett ikke helt 100% før vi ser barnet :happy:

Bare jeg som blir nysgjerrig og litt gravid-irritert over alle som skal holde navnene hemmelig...? Da kan man vel like gjerne la være og kommentere.... ;)
Jeg sier ikke navnet for det det er svært uvanlig, har egentlig bare sett det i vår familie(oppkalling hvis jente). Og jeg er redd for å bli gjenkjent.
Det blir dog dobbelt navn med Nora først :)

Gutt aner vi ikke hva vi skal kalle. Brukte opp guttenavnet sist :)

Liker Emil og Dennis:D Alvin, Mikkel, Mika, Leandro, Emilian. Til jente liker jeg Noa, Iben, Noemi, Sofia!

Jeg tenker så det knaker, men tror ikke mannen min har tenkt så mye på det ennå. Tror ikke han grubler så mye på det før etter ultralyd ;)

Forslag til guttenavn på 4 bokstaver:
Adam
Axel
Ebbe
Elia
Emil
Emre
Erik
Imre
Isak
Iver
Jona
Liam
Mika
Nore
Theo
Tiam

Tenker masse på navn. Har tre gutter med sjeldne norske/norrøne navn, og vil fortsette den trenden. Har gått tom for guttenavn nå :p

Maja hvis det blir jente.. gutternavn er værre. Filip kanskje :)

Navn jeg liker :)

Jentenavn: Emilie/Emilia, Olivia, Emma, Lydia, Anna, Saga.

Guttenavn: Sebastian, Oliver, Daniel, Emil, Theodor, Sander.

Har jentenavnet klart, men vi blir ikke enige med guttenavn. Er det noen som har tips til gode norske navn?

Ikke i nærheten engang! Begynner vel og tenke på det når vi vet kjønn tenker jeg :) Sist gang hadde vi med flere alternativer på sykehuset, så fikk han navn dagen etter han var født :)

Tenker masse på navn. Har tre gutter med sjeldne norske/norrøne navn, og vil fortsette den trenden. Har gått tom for guttenavn nå :p

Jeg synes Nore er veldig fint til gutt :)
Ellers;
Almar
Emund
Frej
Sune

Vi har funnet noen til nå som vi liker begge to, men er fortsatt på jakt etter navn :) greit å ha litt forskjellig å velge mellom :)

Jentenavn: Rikke, Saga, Mona, Millie

Guttenavn: Sivert og Victor

Jeg vil ha Emily eller Serine om det blir jente, og Trym om det blir gutt :)

Mannen er usikker på Emily da vi hsr en god venninne som heter det, men jeg har alltid likt det <3

Back
Topp