Har dere tenkt på navn??

MissMarge

Betatt av forumet
Vi har funnet jentenavn...
Men kom gjerne med tips til guttenavn, og aller helst på 4 bokstaver.
 
Jentenavnet har vært klart i noen år( fikk gutt først). Nytt guttenavn sliter vi med. Må bare bli jente :)
 
Jentenavn er klart, men guttenavn har vi ikke klart. Det får vi ta om det viser seg å være gutt :)
 
Ja, navnet er klart. Følger samme tema som med førstemann. Norrøne guder ;)
 
Har jente navnet klart, hadde guttenavn og men det er blitt litt ødelagt nå av diverse grunner. Så vi får se når vi vet om det blir gutt eller jente
 
Guttenavn har vi klart fra forrige svangerskap :) litt verre med jentenavn... Men vi håper på gutt denne gangen :)
 
Har både jente- og guttenavn klart, men kjenner meg selv såpass at navnene kan endre seg med tiden. Har en anelse beslutningsvegring :p
 
har guttenavn klart, jentenavn står det mellom to :)
 
Jentenavnet har vi klart, men har ikke fått på plass guttenavnet. Skal helst være et navn som ikke vi assosierer med noen andre, eller noen vi kjenners barn.. Vanskelig :-/
 
Blir Alexander hvis det blir gutt tror jeg:) står mellom Linnea, Norah, Aurora og Mari som jente:)
 
Her skulle begge guttene hete Ella om de ble jenter. Nå er det i ettertid kommet 2 Ella'er i familien/vennekretsen :p
Men om det skulle bli en jente så kommer jeg til å stemme for Emmie eller Ellie. Uheldigvis er jeg veldig sikker på at det kommer en gutt til her, så da må vi legge hodene i bløtt. De navnene vi likte best er jo opptatt :p
 
Har jentenavnet klart men sliter med guttenavnet selv. Jeg har et par navn på lista og det er:
Liam
Eliah
William

Problemet er bare at Eliah synes mannen er for spesielt og Liam har blitt lagt litt vekk fordi vi har flere barn på L. Det blir nesten for likt :/ Så da står vi igjen med William da (som jeg synes egentlig er for populært) :p

Fine guttenavn på 4 bokstaver:

Theo
Liam
Leon
Noah
Iver
Birk
Emil
 
Har jentenavnet klart men sliter med guttenavnet selv. Jeg har et par navn på lista og det er:
Liam
Eliah
William

Problemet er bare at Eliah synes mannen er for spesielt og Liam har blitt lagt litt vekk fordi vi har flere barn på L. Det blir nesten for likt :/ Så da står vi igjen med William da (som jeg synes egentlig er for populært) :p

Fine guttenavn på 4 bokstaver:

Theo
Liam
Leon
Noah
Iver
Birk
Emil

Liam og Theo står lista her også. Heller mest mot Liam. En Noah har vi fra før av
 
Hvilke jentenavn passer til norrøne guder tema? Typ siv og idun?
Ja, de to f.eks :) Datteren som vi har fra før heter Frøya. Det er jo også et kvinnelig gudenavn :)
 
Ja, de to f.eks :) Datteren som vi har fra før heter Frøya. Det er jo også et kvinnelig gudenavn :)
Synes det er vanskelig med fine, norske jentenavn.. Kan ikke så mange av de;) frøya fint:) Ingrid, Astrid og Synnøve også. Blir fort vanskelig på engelsk da;)
 
Synes det er vanskelig med fine, norske jentenavn.. Kan ikke så mange av de;) frøya fint:) Ingrid, Astrid og Synnøve også. Blir fort vanskelig på engelsk da;)
Åneida, det er så mange fine! Sunniva er fint, synes jeg.
 
Jeg har sagt at blir det en jente skal hun hete Amanda ( oppkalt ) blir det gutt har jeg lyst han skal hete Mikkel. Men vi har aldri bestemt oss for navn før vi har sett babyen:) kan bli mange gode forslag med 2 storesøsken de neste månedene...
 
Othelie, men så har noen i vennekrets (eller ikke såå nære da) brukt Othelie som mellomnavn allerede dette året og jeg lurer på om det kan virke som vi har "tatt" dette navnet hvis vi også bruker det... gaahh.. Har et par andre som også kan brukes da, men hadde liksom drømt om dette da hvis det blir en jente..

Guttenavn synes jeg er mye vanskeligere fordi alle de fine er allerede tatt :S
 
Back
Topp