Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Blir nok å pakke den nærmere slutten av denne måneden. Bor ti minutter unna sykehuset, så det går nok fint uansett.

Gang nummer tre føler jeg vi må få til dette.Forrige svangerskap kjøpte jeg noen løse, behagelige, ganske tynne kosebukser fra cubus. Brukte de både som høygravid, da uten å dra de høyt opp, og i barseltiden hvor de satt løst og behagelig.Noen tips til gode barselklær? Sist måtte jeg ligge mye i sengen og brukte mye nattskjorten fra sykehuset.
Gjerne komme med konkrete tips hvis du har noen gode tips. Er litt blank og vet ikke om jeg skal gå til innkjøp eller om jeg vil passe klær fra før jeg er gravis osv (feks bukse med høyt liv og strikk)
Hater å være på sykehus..Anbefaler også Cubus for comfy klær! Denne hadde jeg med i fødebagen i 2017. Morsomt at den er i salg enda. Har min fremdeles, men planlegger å kjøpe minst én tilNoen tips til gode barselklær? Sist måtte jeg ligge mye i sengen og brukte mye nattskjorten fra sykehuset.
Gjerne komme med konkrete tips hvis du har noen gode tips. Er litt blank og vet ikke om jeg skal gå til innkjøp eller om jeg vil passe klær fra før jeg er gravis osv (feks bukse med høyt liv og strikk)
Tar nok også med/på meg gravid-tights (i bomull, ikke stramme greier), men jeg vet at de allikevel er «stramme nok» til at det blir veldig tydelig at man har på seg den lekre bleia. Ikke at det er noe problem, alle er i samme situasjon, men det gjør noe med følelsen av velvære for min del 
Det er den buksa jeg snakket om, hehe!Anbefaler også Cubus for comfy klær! Denne hadde jeg med i fødebagen i 2017. Morsomt at den er i salg enda. Har min fremdeles, men planlegger å kjøpe minst én tilTar nok også med/på meg gravid-tights (i bomull, ikke stramme greier), men jeg vet at de allikevel er «stramme nok» til at det blir veldig tydelig at man har på seg den lekre bleia. Ikke at det er noe problem, alle er i samme situasjon, men det gjør noe med følelsen av velvære for min del
![]()
Takk for tips. Disse har jeg hatt selv en gang! Visste ikke de fortsatt var til salgsAnbefaler også Cubus for comfy klær! Denne hadde jeg med i fødebagen i 2017. Morsomt at den er i salg enda. Har min fremdeles, men planlegger å kjøpe minst én tilTar nok også med/på meg gravid-tights (i bomull, ikke stramme greier), men jeg vet at de allikevel er «stramme nok» til at det blir veldig tydelig at man har på seg den lekre bleia. Ikke at det er noe problem, alle er i samme situasjon, men det gjør noe med følelsen av velvære for min del
![]()
De der er magiske! Har to som jeg kjøpte til fødsel i 2021, de blir med denne gangen også <3Anbefaler også Cubus for comfy klær! Denne hadde jeg med i fødebagen i 2017. Morsomt at den er i salg enda. Har min fremdeles, men planlegger å kjøpe minst én tilTar nok også med/på meg gravid-tights (i bomull, ikke stramme greier), men jeg vet at de allikevel er «stramme nok» til at det blir veldig tydelig at man har på seg den lekre bleia. Ikke at det er noe problem, alle er i samme situasjon, men det gjør noe med følelsen av velvære for min del
![]()
Korleis er dei i størrelsen? Tipper eg hadde kjøpt str.40 dersom det stod slike størrelser. Eg er 174cm og for øyeblikket 75-76 kg...Anbefaler også Cubus for comfy klær! Denne hadde jeg med i fødebagen i 2017. Morsomt at den er i salg enda. Har min fremdeles, men planlegger å kjøpe minst én tilTar nok også med/på meg gravid-tights (i bomull, ikke stramme greier), men jeg vet at de allikevel er «stramme nok» til at det blir veldig tydelig at man har på seg den lekre bleia. Ikke at det er noe problem, alle er i samme situasjon, men det gjør noe med følelsen av velvære for min del
![]()
Takk for svarVille gått for L om du ellers hadde kjøpt 40. Det skal være tilsvarende størrelse. Også er vel Cubus kjent for å ha klær som er mer «true to size» sammenliknet med f.eks. H&M som ofte er litt smått.![]()
har skrevet liste, men bruker en del av klærne jeg har tenkt og hatt med enda, såååå enten må jeg kjøpe nytt som jeg ikke har tenkt og brukt før fødsel/barsel eller så får jeg pakke når det begynner. Min første fødsel tok 37,5t så noe sier meg at jeg har god tid
Litt sånn her også, klærne er jo i brukHar hentet bagen opp fra kjelleren og lagt toalettmappa med innhold opp… and that’s ithar skrevet liste, men bruker en del av klærne jeg har tenkt og hatt med enda, såååå enten må jeg kjøpe nytt som jeg ikke har tenkt og brukt før fødsel/barsel eller så får jeg pakke når det begynner. Min første fødsel tok 37,5t så noe sier meg at jeg har god tid
![]()