Har dere pakket fødebagen?

Tenker å pakke i trillekoffert her. Begynner kanskje i dag, og lar den ligge åpen på kommoden ved senga. Da kan jeg fortsette å bruke klærne når jeg vil, men legger dem oppi der etter at de er vasket igjen :) Også greit å få en oversikt over hva jeg faktisk tenker å ta med :)

Tenkte litt det samme i natt: Kan jo legge oppi det fra Fødebagen etc. Ting jeg vet jeg ikke skal bruke før den tid uansett, som ammeinnlegg i ull, kanskje.

Ikke pakket en fødebag enda. Har termin tett opp mot julaften og føler at jeg har god tid.

Kommer til å pakke etter erfaring fra første fødsel, 1-3 helbodier/pysj til mini, en lue, hjemreise sett, smokk, og komfortable klær til meg selv. Forrige gang tok jeg kun med en god bukse, og den blødde jeg litt igjennom i:hilarious: så kommer nok til å ta med noen ekstra denne gangen:)

Har ikke pakket noe, men tror jeg vil pakke det meste nå til helgen, bare så jeg vet med meg selv at mye ligger helt klart :) Er bare 32+0 i dag, så det er jo forhåpentligvis en god stund til fødsel enda, men tenker det vil kjennes avslappende å ha det meste klar likevel

Oi, når jeg leser hva dere skriver føler jeg veldig på at jeg ikke har begynt i det hele tatt på fødebagen - verken mentalt eller fysisk :bag: Termin 5/12, begynner jeg å få dårlig tid? Begynne til helgen da kanskje:happy:

Oi, når jeg leser hva dere skriver føler jeg veldig på at jeg ikke har begynt i det hele tatt på fødebagen - verken mentalt eller fysisk :bag: Termin 5/12, begynner jeg å få dårlig tid? Begynne til helgen da kanskje:happy:
Nesj, jeg tenker vi har god tid enda. Har ikke slått meg å begynne på fødebagen :hilarious:
Har termin 14.12, men blir pks en ukes tid før☺️

Eg har termin dagen før deg. Pakker tidligst i midten av november

Jeg blir å pakke til uke 35 :) skal den uka på skole i 3 dager 3/4 timer hjemmefra rett ved ett sykehus.
Til meg: store klær, toalettsaker, telefonlader, godis, tøfler/crocks og eventuelt noe jeg vil drikke, pc eller bok.
Pappaen: samme som til meg.
Baby: 5/6 pysj, klær til hjemturen. Kos, teppe, smokk, malt(skal ikke amme), og gave til kommende storesøster <3

Prøver å holde det så lite som mulig :) og vi har kort veg hjem fra sykehus om vi føder på lokalsykehus. Blir det før når jeg er på skolen blir det at far tar med flasker, bleier, mme osv i bilen til bilturen hjem :)

Jeg skal ikke begynne å pakke før i uke 35-36. :D tar vask av babytøy først. Tenker jeg begynner med det om noen uker. Er i uke 30 nå

Jeg har begynt å kjøpe inn litt ting til fødebagen. Jeg fikk vite i en facebookgruppe at man får veldig lite utstyr på sykehusene i England (selv om det varierer fra sykehus til sykehus).

Vet ikke hva som er vanlig i Norge, men jeg fikk beskjed om å pakke med bleier og våtservietter/bomullsdotter og de store bindene jeg trenger etter fødsel osv. Syns det høres rart ut at man ikke får det på sykehuset, spesielt siden de fleste bare får bli der én natt. Jeg har ikke spurt sykehuset mitt om det er sant, men det er jo sånt jeg må kjøpe inn uansett, så greit å ha det gjort.

Det jeg gleder meg mest til å pakke er snacksen jeg skal spise etter fødsel :smiley-bounce012 når svangerskapsdiabetesen forhåpentligvis har gått over.

Jeg har ikke pakket enda, blir ikke å pakke før i november tror jeg. Jeg har selektering den 3 november så pakker vel etter jeg har fått svar på hvordan sykehus jeg skal føde på (har bare fødestue hvor jeg bor og der får jeg ikke føde om baby er for liten). Kan være jeg må reise en uke før termin og da trenger jeg å pakke med meg mer enn om jeg får være lokalt :)

Jeg er i uke 33 og har akkurat kjøpt meg en liten bag, for den jeg hadde tenkt å pakke i, fant jeg plutselig ikke.. Men har ikke begynt å pakke enda. Jeg tror nok jeg tenker så veldig at jeg skal gå over termindato, så jeg føler ikke stresset enda. Så jeg har kun tenkt på hva jeg skal pakke I, og ingenting på hva jeg faktisk skal ha med :hilarious:

Har kjøpt noen småting og lagt dem i trillekofferten. Det gjør meg mindre stresset å vite at jeg har begynt å pakke :)

Hva skal dere ha med av klær til baby? Er så usikker :/

Har kjøpt noen småting og lagt dem i trillekofferten. Det gjør meg mindre stresset å vite at jeg har begynt å pakke :)

Hva skal dere ha med av klær til baby? Er så usikker :/
Tror det er veldig forskjellig hvordan folk foretrekker det. Jeg trodde ikke jeg ville like å bruke klærne de hadde på sykehuset, så hadde pakket med klær til baby sist. Men syntes egentlig det var veldig kjekt med de bodyene som var på sykehuset, og lå mye inntil babyen, så trengte ikke så mye klær.
Denne gangen tror jeg nok jeg bare pakker med hentesettet. :happy:

Bjynte og pakke i litt ting i går som jeg vet jeg ikke skal bruke før fødselen :Heartblue ganske deilig og ha startet :joyful:

Pakket til nå.
Meg.
2 litt store kosebukser.
2 ammebher.
Amme nattkjole.
3 par nye sokker.
1 par fluffy kosesokker.
1 par tøfler.
4 par truser.
Amme innlegg i ull.

Til baby.
3 heldresser/nattasser.
2 par sokker.
2 luer (1 bomull og 1 ull.)
2 strømpebukser.
2 bukser.
2 gensere.
Kose klut.
Helseteppe.
Hjemreise dress.

Til mannen.
1 par tøfler.

Skal pakke i mer til meg når det nermere seg litt mer da de meste annet som skal med er i bruk :) samme med mannen sitt :)

Toalettmappe og klær til lille frk Sol er klart, mye av det andre er i bruk.. men jobber med saken har lista klar, da.

Ikke begynt å tenke på det engang :smiley-ashamed004 jeg er en rask pakker, så begynner når permisjonen starter tenker jeg. Hadde uansett pakket for mye forrige gang jeg fødte. Husker godt at baby brukte tøy fra sykehuset helt til dagen for hjemreise, så alt babytøyet kunne jeg spart meg. Bortsett fra hentesett da så klart.

Back
Topp