Har dere lagt på dere mye?

Jeg gikk ned 6 kg under graviditeten og har enda ikke gått de opp igjen. Jeg er straks 17 uker på vei.
 
Jeg gikk ned 3 kilo før uke 12. Nå har jeg gått opp ca1 av disse 3 kiloene igjen. er i uke 17. Trenger ikke å gå opp så himla mye mer enn vekten av baby, blod, morkake osv. for det er ikke noe galt med fettlagrene mine ;)
 
Har lagt på meg 5 kg de siste mnd. Veide meg sist i mai og da veide jeg 65kg... Nå veier jeg 70,1kg.
Helt greit, i de andre svangerskapene har jeg gått opp 10 kg de første 3 mnd
 
Gått opp ca 3kg ennå. Strax 17uker.. Gikk opp ca 12kg med nr1. Men spist mere denne gangen pga ikke så kvalm, så er spent på om jeg legger på meg mere nå
 
Jeg gikk ned i begynnelsen av graviditeten og har enda ikke gått opp noe.
 
Gikk ned 2 kg i starten, har gått opp igjen 1 av de nå.
Gikk opp ca 12-13 kg med begge de andre to.

Men jeg føler jeg har gått opp 10!! Og magen begynner rett under puppene, noe jeg synes er veldig tidlig!!
 
Opp 2,5 - 3 kg tror jeg. 13+4 idag.
Vi er jaggu forskjellig alle sammen :)
Ser ut som jeg er like langt på vei nå som da jeg var langt over halvveis med førstemann! :p
 
Misunner INGEN av dere som har vært så kvalme i svangerskapt.. Men misunner dere litt å faktisk ha gått NED i vekt, og ikke opp. Jeg føler meg skikkelig pløsete. Veide meg istad - 3 kg opp fortsatt, men tror snart dt vipper over til 4. Skrekk og gru. :eek: Er 15+0 idag.
 
13 kg med nr 1
16 kg med nr 2.

Men har hatt jevn fin oppgang og bare fått skryt for vektoppgangen min.

Ikke gått opp noe no, tenkte ha mer fokus på riktig mat denne gangen og ikke så mye dritt:) har tross alt et annet liv i meg:)
 
Back
Topp