Har dere lagt på dere mye?

Regner med det er der jeg og ligger. Veide 53 kg før "start" jeg og, har ikke veid meg på to uker, da veide jeg fortsatt 53. Men er mer pupper og mage her nå, så regner med jeg har gått opp litt. Dessverre ingen babymage, bare mat (og tarmer håper jeg) :)
Lite babymage her og! :p Var mer trent før start denne gangen, så kan jo ta sin tid at det syns har jeg fått inntrykk av. Ikke fotballfrue-mage her altså haha, men trente en del styrke før P-pilleslutt :p håper jeg slipper å gå opp unødvendig selvom kg renner av etter fødsel. Sist hadde jeg ikke sjans da dillet var kalde wienerpølser og sjokolade! :p

Når vi er inne på det; jeg er så fantastisk imponert over kvinnekroppen! :D
 
11+2 og har gått opp 1.9 kg.
Mye god mat i ferien, ingen trening. Men i morgen begynner hverdagen igjen så fra nå av håper jeg at vektoppgangen holder seg innenfor rimelighetens grenser :D
 
Ingenting ennå. Men skal faktisk ha er støtte fokus på å spise sunt og mosjonere mer denne gangen:)
Er noe herk og føle seg dritt i barseltiden;)

Signerer denne! 25 kg gikk jeg opp sist, kunne klart meg uten 10 av de :p
 
Gått opp en kilo, men håper det bare er siden jeg er så sykt oppblåst og forstoppa. :p
Hadde vært perfekt hvis jeg ikke gikk opp noe i svangerskapet, og så etterpå når jeg har født så er jeg svipp nede i ønsket vekt. :p
Er nok ikke helt sannsynlig. Men holdt også på å slanke meg før jeg ble gravid, ville ned 15 kg. Rakk 6 av dem før testen ble positiv.
 
Her er det riktignok kommet litt babymage, men føles fortsatt som at jeg har gått opp 10+ selv om det "bare" er litt over 2 kg, veide 65 før start, 178høy så var jo ikke stor, men nå kjenner jeg meg virkelig lubben, håper babymagen syns bedre snart så det føles litt bedre...
 
Er 12+6. Har gått ned 2,5 kg frem til uke 10 pga kvalme. Har ikke vært på vekten siden, men nå er matlysten tilbake for fullt. Regner med kg kommer nå :p
 
Ingenting så langt, er 10+4.
Fikk beskjed om at jeg er "flink" som har unngått å gå opp.
Har ikke hatt fokus på å spise sunt, heller på å holde på maten.
Skulle heller spist mer og hatt ork til å trene.
 
Jeg er 14 uker på vei og har lagt på meg 2-3 kg.. Det er nok etter så kort tid føler jeg :p
 
Eg har vore super dårlig og rast ned 16 kg :( først no 14+3 starter eg å få matlyst igjen! Sukk - hadde heldigvis litt å gå på då eg veide 94kg før eg vart gravid! Sukk sukk og dobbel sukk..
 
Gått ned 3 kg, er 12+2. Men jeg har endel å ta av fra før så det går helt fint :)
 
Gått opp ca 3 kilo og er 13+1 i dag. Men det føles seriøst som 20 kilo! Og kombinasjonen med å bli ekstra fort anpusten gjør det ikke bedre ;)
 
Gått ned 4-5 kg. Er 11+5
 
Magen er blitt stor, men vekta har gått ned pga kvalme og oppkast :/
 
Jeg har lagt på meg en kilo, men jeg tror det er mest forstoppelsen sin skyld. Og litt godteriet ;)
 
Desverre gått ned 10 kilo. Pga. Ekstrem svangerskap kvalme, mye oppkast. Så her krysser jeg fingrene for at vekta går opp i rekordfart.
 
Back
Topp