Har dere lagt på dere mye?

Minus 1 kg..
Holdt på med et stort prosjekt, skulle ha av 15 kg til, men stoppa med slankinga da jeg fikk positiv test. Totalmålet var 22 kg minus, så hadde klart 7 av de! Den minusen jeg er på nå antar jeg kommer av lite matlyst.. Prøver å spise så mye jeg kan ;)
12+0 i dag :)
 
- 5 kg, men dette pga en gastric bypass i mars, så får ikke i meg så mye mat som før, men spiser hver 2 time da ;)
 
Gått ned en halv kg... 11+0. Kan ikke skjønne det, for føler meg rimelig kvapsete... :oops:
 
To uker siden jeg veide meg, men skal jeg tippe etter mye kos i det siste så har jeg nok lagt på meg ca 3-4kg, og er 13+3 i dag:)
 
Ingenting, 10 uker:)
 
Æsj, ja :( klarte endelig å begynne på de siste kiloene fra forrige gang, gikk ned 4 kg etter at jeg fjerna spiralen, har gått opp igjen 4,5 :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Opp fra 53 til 55 kg, uke 11. Håper å gå opp kun det babyen trenger, men kan se ut som jeg har tjuvstartet litt :p
 
Jeg varierer hver morgen mellom 1,8 og 3(!) kg opp til nå (11+5 nå over midnatt) men det føles som 10!
 
Gikk ned 5 kilo rett før jeg ble gravid. Nå har jeg lagt på meg 1 kilo. 10+6 idag. Håper jeg ikke legger på meg så veldig mye... Forrige svangerskap kom jeg meg opp på startvekt i 7.måned, det passet meg egentlig bra. Men nå foventer jeg rundt 10kg. Må nok passe meg så det ikke blir mer!
 
Last edited:
4 kg (!!) når jeg bare var 7+2! Skal til legen å veie meg igjen på mandag, og jeg gruer meg veldig! Har levd normalt og veier normalt 56 kg, så jeg er jo ikke svær.. Jaja...
 
Opp fra 53 til 55 kg, uke 11. Håper å gå opp kun det babyen trenger, men kan se ut som jeg har tjuvstartet litt :p
Regner med det er der jeg og ligger. Veide 53 kg før "start" jeg og, har ikke veid meg på to uker, da veide jeg fortsatt 53. Men er mer pupper og mage her nå, så regner med jeg har gått opp litt. Dessverre ingen babymage, bare mat (og tarmer håper jeg) :)
 
Gått opp 1 kg og er 13+0 i dag. Har nok bare mistet en del muskler da jeg er vandt til å trene hver dag, men nå har jeg ikke trent siden begynnelsen av juni pga energi. ;) Er vel noen andre som stjeler energien min ❤️
 
Ingenting ennå. Men skal faktisk ha er støtte fokus på å spise sunt og mosjonere mer denne gangen:)
Er noe herk og føle seg dritt i barseltiden;)
 
Back
Topp