Har dere lagt på dere mye?

Nå er jeg på minus 1 kg, har gått litt opp siste par ukene :) håper å slippe alt for mange ekstra for jeg har fortsatt igjen 4 ekstra kg fra sist :p
 
Ble jaggu usikker. Var hos legen nå og veide 3 kg mindre enn på vekta hjemme. Trodde jeg hadde gått opp et par kg. Men men,har nok av kg å ta av fra før så det har ikke så mye å si.
 
Ek kollega skal gå ned det jeg går opp:p Ler så godt! Han er så dedikert. Har både målt og veid startvekt og ber om rapport hver mandag! Hahaha!

Hehe, fantastisk! :p
Her har jeg fått kallenavnet poteten, og de gleder seg sånn til jeg ser ut som en ;)
 
Veide meg ikke før jeg ble gravid, så jeg vet ikke nøyaktig før-vekt. Tror jeg har gått opp 1,5 kg, er jo alltid sulten.
 
Har alle mulige arbeidsoppgaver så kan brukes til så mangt, slik som poteten :p
Bare vittig, jeg er ikke så nærtagende :)
Å i sånn sammenheng!!! Da skjønte jeg den! :) Morro! Satse på at du slipper å ligne en i fysisk form:)
 
Ek kollega skal gå ned det jeg går opp:p Ler så godt! Han er så dedikert. Har både målt og veid startvekt og ber om rapport hver mandag! Hahaha!

Jeg har ei venninne som sliter med å gå ned i vekt, så nå har vi lagd en sånn avtale;)
 
2,1 kg har jeg lagt på meg. Helt greit :) føles som jeg har lagt på meg myyye mer da :p veide 57,8 i starten av svangerskapet og veier nå 59,7. Veldig surt at musklene er blitt helt slappe siden formen ikke har latt meg trene
 
Fra 53,3 til 55,8. 13+ et eller annet! :p
 
Back
Topp