Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke pappaen engang?Kun dere![]()
Kun samboerenOg hundene våre
![]()

Ikke pappaen engang?
fant det ut lørdagsmorgen, og har lyst å komme bittelitt lengre før jeg forteller det til han.. sist jeg hadde positiv test gikk det noen dager så var det negativ test igjen og tr kom.. nå klarer jeg ikke helt å tru at dette skal gå bra, så vil bare gi det noen dager mens jeg håper ikke tr kommer 
Krysser fingrene for deg!Nei ikke endafant det ut lørdagsmorgen, og har lyst å komme bittelitt lengre før jeg forteller det til han.. sist jeg hadde positiv test gikk det noen dager så var det negativ test igjen og tr kom.. nå klarer jeg ikke helt å tru at dette skal gå bra, så vil bare gi det noen dager mens jeg håper ikke tr kommer
![]()
Håper spiren klamrer seg fastNei ikke endafant det ut lørdagsmorgen, og har lyst å komme bittelitt lengre før jeg forteller det til han.. sist jeg hadde positiv test gikk det noen dager så var det negativ test igjen og tr kom.. nå klarer jeg ikke helt å tru at dette skal gå bra, så vil bare gi det noen dager mens jeg håper ikke tr kommer
![]()
Krysser fingrene for deg!
Håper spiren klamrer seg fast
JaaTakker! Begynner å glede meg litt så nå må den bare henge fast !!!!
Jaakjenner til den. Her har jeg lyst å fortelle det.. men vil gjerne at ungene skal vite det før alle andre,, og da måmvinjonvite st fosteret hsr klart seg til uke 12

Greit å ha noen å snakke med jaJa det er veldig greit! Jeg sa det til ungene da i fjor, og da det gikk gale var det spesielt den ene som vart sååå lei seg.. så denne gangen venter jeg. Om jeg ikke blir så dårlig at jeg må fortelle grunnen da.. men blir nok noen venninner som får vite det før ungene kanskje, er godt å ha noen å snakke med!
Haha meiner vanskelig å helt skjønne det når man er så liten. Min var 22,5 mnd når han ble storebror. Han visste det men det var et sjokk å få en babyJeg sa det til mi på 1 år og 9 måneder. Tror ikke hun helt skjønte det, for nå har alle baby i magen. Kanskje ikke helt gjennomtenkt![]()
Jeg sa det til mi på 1 år og 9 måneder. Tror ikke hun helt skjønte det, for nå har alle baby i magen. Kanskje ikke helt gjennomtenkt![]()

Haha meiner vanskelig å helt skjønne det når man er så liten. Min var 22,5 mnd når han ble storebror. Han visste det men det var et sjokk å få en baby
Hun har ikke lært seg å snakke helt håper jeg![]()
men ikke mer enn det nå heldigvis 
Haha, hun peker på magen og sier babymen ikke mer enn det nå heldigvis
![]()