Har dere fortalt noen?

Jeg sa det til mi på 1 år og 9 måneder. Tror ikke hun helt skjønte det, for nå har alle baby i magen. Kanskje ikke helt gjennomtenkt :wideyed:
Haha, mi går rundt og sier "lillebror, lillebror, lillebror", men det er pga bæ, bæ, lille lam. Prøvde å peke på magen min og si lillebror, så da pekte ho på magen sin og sa lillebror :happy093
Litt lite gjennomtenkt om det skulle holdes hemmelig framover, men nå har ho heldigvis slutta :gen014 så da er det ikke noe stress.

Vi skulle vente med å si noe, men etter en hyttetur med svigers med kvalme og oppkast fant vi ut at det var like greit å fortelle det :rolleyes: Jeg har også fortalt det til søsteren min og ei god venninne. Foreldrene mine bor langt unna men kommer hit en tur på sensommeren, så da sier vi det nok til de og, da begynner det uansett å nærme seg 12 uker

Haha, mi går rundt og sier "lillebror, lillebror, lillebror", men det er pga bæ, bæ, lille lam. Prøvde å peke på magen min og si lillebror, så da pekte ho på magen sin og sa lillebror :happy093
Litt lite gjennomtenkt om det skulle holdes hemmelig framover, men nå har ho heldigvis slutta :gen014 så da er det ikke noe stress.

Haha, de er ganske herlige de små :hilarious:

Back
Topp