Har dere fortalt noen?

Eliz92

Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
hvem vet om den lille?
 
Jeg klarer ikke å holde meg, jeg. Huff. Men til nå er det de aller nærmeste som vet, noen gode venner og foreldre, søsken og besteforeldre. Tenker også det er godt at de jeg har nærmest vet om det om det ikke skulle gå bra også.
 
Sambo, svigers, mamma & pappa, og søstera mi
 
Mannen og 2 venner
 
Mannen, våres foreldre, mine søsken og ei venninne. Blir nok å fortelle etterhvert som jeg møter folk. Gidder ikke holde hemmelig for det er så slitsomt.
 
Mannen og min nærmeste venninne, hun er også den eneste som visste at vi prøvde:happy:
 
Kun mannen :happy: Vi synes barna bør være de neste på listen, og da vil vi vente til vi er mer stille og til etter TUL eller OUL.
 
Min mor, hans far, min søster og flere venner, alle utenom hans far viste at vi prøvde. Fortalte det til kommende storesøster i dag:D
 
Samboeren min og tre gode venninner
Tenker å fortelle det til ei til, da hun har termin om en måned så tenkte hun kunne få vite det før baby er født. Men venter litt til. ❤️
Stresser ikke med familie og sånt, syns det er koselig å ha hemmeligheten. Nesten så jeg angra på jeg fortalte det til noen, men samtidig godt at noen veit da jeg sliter mye med bekkenet og mista i sa for 2mnd siden.
 
Mannen, søstera mi og bestevenninna mi. Tenkjer det blir kun med dei ei god stund til. Pga alder må eg nok ta eindel prøvar i vekene framover, så eg ynskjer å halde dette for oss sjølve til vi kjenner oss meir sikre. Er 44 år, så de vil nok vere skakande news for dei fleste rundt oss :D
 
Nei, vi venter en god stund til. Mannen vet det jo selvfølgelig :)
 
Kun samboer her :)
 
Mannen, mamma og pappa. Jeg hadde tenkt til og vente en stund værtfall uke 12, men siden jeg fant ut at pappa forteller det når jeg sa han ikke skulle. Så blir det en runde og fortelle det idag så de hører det av meg først :inpain:
 
Min mamma vet det, og ene tanten min fordi hun bare kan se slikt med en gang.. tre stk.på jobb fordi jeg må har tilrettelegging fra start. Tenker å fortelle det til øvrige i familie en gang etter tidlig ul i uke 8 (8 dager til) når det passer seg. Venner får vite litt senere, etter uke 12
 
Kun mannen :happy: Vi synes barna bør være der neste på listen.
 
Back
Topp