Har dere fortalt noen?

Samboer, foreldrene våre og 2 sjefer av meg. Måtte si det til sjefene på grunn av at formen er helt forferdelig å jeg reagerer på masse lukter på jobb.

Mannen, søstera mi(siden jeg risikerer å gå glipp av bryllupet hennes), svigerfar (vi jobber på samme plass,så vanskelig å skjule at jeg blir borte fra jobb ) :-)

Ikke pappaen engang?

Nei ikke enda :facepalm: fant det ut lørdagsmorgen, og har lyst å komme bittelitt lengre før jeg forteller det til han.. sist jeg hadde positiv test gikk det noen dager så var det negativ test igjen og tr kom.. nå klarer jeg ikke helt å tru at dette skal gå bra, så vil bare gi det noen dager mens jeg håper ikke tr kommer :smiley-angelic001

Kun mannen her og. Har vurdert å si det til nærmeste familie, men er enda litt tidlig så vi vil til lege og kanskje TUL før vi forteller noe. For å være helt sikre først :)

Her vet sambo, min bestevenninne og svigermor. Og en nabo for min sambo klarte ikke å holde seg vet det er flere jeg ikke klarer å sjule det fra når jeg møter dem. Men venter til det skjer isåfall. Resten tenkte jeg å vente til nærmest mulig uke 12. Tilfelle spiren ikke vil bli boende.

Nei ikke enda :facepalm: fant det ut lørdagsmorgen, og har lyst å komme bittelitt lengre før jeg forteller det til han.. sist jeg hadde positiv test gikk det noen dager så var det negativ test igjen og tr kom.. nå klarer jeg ikke helt å tru at dette skal gå bra, så vil bare gi det noen dager mens jeg håper ikke tr kommer :smiley-angelic001
Krysser fingrene for deg!

Håper spiren klamrer seg fast

Takker! Begynner å glede meg litt så nå må den bare henge fast !!!!
Jaa :) kjenner til den. Her har jeg lyst å fortelle det.. men vil gjerne at ungene skal vite det før alle andre,, og da måmvinjonvite st fosteret hsr klart seg til uke 12

Jaa :) kjenner til den. Her har jeg lyst å fortelle det.. men vil gjerne at ungene skal vite det før alle andre,, og da måmvinjonvite st fosteret hsr klart seg til uke 12

Ja det er veldig greit! Jeg sa det til ungene da i fjor, og da det gikk gale var det spesielt den ene som vart sååå lei seg.. så denne gangen venter jeg. Om jeg ikke blir så dårlig at jeg må fortelle grunnen da.. men blir nok noen venninner som får vite det før ungene kanskje, er godt å ha noen å snakke med!

Jeg sa det til mi på 1 år og 9 måneder. Tror ikke hun helt skjønte det, for nå har alle baby i magen. Kanskje ikke helt gjennomtenkt :wideyed:

Ja det er veldig greit! Jeg sa det til ungene da i fjor, og da det gikk gale var det spesielt den ene som vart sååå lei seg.. så denne gangen venter jeg. Om jeg ikke blir så dårlig at jeg må fortelle grunnen da.. men blir nok noen venninner som får vite det før ungene kanskje, er godt å ha noen å snakke med!
Greit å ha noen å snakke med ja :)

Jeg sa det til mi på 1 år og 9 måneder. Tror ikke hun helt skjønte det, for nå har alle baby i magen. Kanskje ikke helt gjennomtenkt :wideyed:
Haha meiner vanskelig å helt skjønne det når man er så liten. Min var 22,5 mnd når han ble storebror. Han visste det men det var et sjokk å få en baby

Haha meiner vanskelig å helt skjønne det når man er så liten. Min var 22,5 mnd når han ble storebror. Han visste det men det var et sjokk å få en baby

Ja de skjønner nok ikke helt hva det vil si når se er så små selv om de vet hva baby er.

Positivt sjokk ?

Back
Topp