Hadde du gjort det..?

ja, det kunne jeg gjort.... da skulle jeg vært SUGEN  da :) Hender jeg sitter på do lenger enn det til og med

Løvesnuppa skrev:
Nei, for selv om sannsynligheten for at noe skulle skje kanskje ikke er all verden, ville jeg aldri ha tilgitt meg selv hvis det skjedde noe og barnet var alene hjemme.

Nei, hadde ikke gjort det. Ungen hadde nok takla det, men enn hvis noe hadde skjedd meg på veien... Så hvis jeg hadde vært nødd til å gjøre noe sånnt hadde jeg ringt noen slik at de kunne etterlyse meg hvis jeg ikke kom hjem igjen...

Jegogde2guttamine skrev:
Har ikke lest gjennom alle svarene, så mulig noen har svart dette...men jeg tror ikke jeg hadde gjort det: Ikke først og fremst pga at noe kunne ha skjedd hjemme, men pga at noe kunne skjedd med deg - og da visste ingen at det var et barn alene hjemme!

Hva gjorde du da?

Det samme tenker jeg. Jeg er ikke så nervøs for at ting skal skje hjemme. Det er jo begrensa hva som kan skje liksom. Hvis det brenner så er det jo begrensa hvor mye det rekker å utvikle seg før du kommer hjem. Men hva hvis noe skjer med deg? Du blir påkjørt, you name it, og da ligger det en unge hjemme alene....

Jøss...lever denne tråden enda..??
Hahaha,jeg må le..

Tenkte da jeg posta den at denne kommer sikkert til å skabe blest...
Jeg kan da meddele at jeg aldri gikk i butikken,fordi jeg ikke er komfortabel med å la han være hjemme alene uten meg der når han sover...!
Men moro at dere fikk more dere litt med tråden min da

IsThaBeth skrev:
Hei Vill i Trusa
kjøpte du papir så du fikk tørket ... rompa?
Eller står du fortsatt i kø?
Denne tråden gjør meg snart helt sprø!

Hva skjedde, ble det sjokolade?
Eller ble du hjemme så ingen tok skade?
Sitter du hjemme og heller i deg sukker?
Nå som hele BV stønner og sukker?

HAHAHAH fantastisk

~Lillepusekatt~ skrev:

Vet ikke hvor gammel sønnen din er,men jeg hadde uansett ikke gått fra et barn som lå og sov.

Han er straks 5 år gammel.

LittleMonkey skrev:
Jeg er livredd og har litt paranoia når det kommer til sånt, så jeg hadde heller løpt på butikken før leggetid.

Sign.

Det hadde aldri falt meg inn.

Jeg hadde enten fått noen til å gå for meg, eller spurt noen om de kunne være hos oss et øyeblikk mens jeg løp av gårde, en nabo man kjenner eller noe. 

Nei, virkelig IKKE!

Rystet av at noen faktisk hadde gjort det! Guriland !!! 
Drit kult å være borte i 10 minutt, komme tilbake og huset står i brann med barna inne. Tenker dere hadde ikke vært like høye i hatten da nei...

*rystet*

Kryssemynte skrev:
Nei, virkelig IKKE!

Drit kult å være borte i 10 minutt, komme tilbake og huset står i brann med barna inne. Tenker dere hadde ikke vært like høye i hatten da nei...

*rystet*

hahahahahahahahahahaha................... 

Aldri. SKULLE huset ta fyr, ville det være overtent innen jeg kom meg tilbake, og da ville jeg ikke hatt noen liten gutt lenger :( Enn om noe skjedde meg?

Kan ikke sammenlignes med å stå på trappa og ta en røyk. For da er man der!

Kryssemynte skrev:
Nei, virkelig IKKE!

*rystet*

Huset kan begynne å brenne når du ligger der og sover og blir drept av kullosen før ungene dine og forresten.  Nei men ærlig talt, å dra ifra en 5-åring i 10 minutt ser jeg virkelig ikke problemet med. Du slukker da evt. stearinlys før du går. Et helt hus blir ikke overtent på noen minutter uten åpen ild.  Skjer det noe med det elektriske tar det litt tid.

Og jeg vet hva jeg snakker om. Huset mitt brant ned da jeg var 15.

babycalleren min funker veldig langt, så jeg kunne godt vist den hadde hatt signal..  

Back
Topp