Hadde du gjort det..?

Nei. Har samme situasjon selv. Butikken ca 100 meter nede i gata, og har mange ganger trengt ting der etter leggetid mens jeg har vært aleine, men har aldri fått meg til å gjøre det. Det er den der "tenk hvis...." som gjør at jeg ikke drar.

Dollface skrev:
tjah.. det er jo omtrent en røyk og en telefonsamtale på trappa det..

3 min unna hadde jeg klart ja, hadde nok løpt for å halvere tiden..

Altså om du er ute i maks 7 min så er det ikke krise, sjansen for at noe skjer er langt mindre enn om dere er ute og kjører bil sammen..

Jo..

Ja, hadde nok det.
hadde bare vært veldig mye raskere enn til vanlig:) 

Nei, for selv om sannsynligheten for at noe skulle skje kanskje ikke er all verden, ville jeg aldri ha tilgitt meg selv hvis det skjedde noe og barnet var alene hjemme.

JEG hadde ikke klart det, men jeg våger såvidt gå bort i postkassen 50 meter borti veien..  Verdens største PYSE når det kommer til sånt.. "Hva om hun våkner, og kveles av noe!? Hva om huset tar fyr?? HVA OM DET STÅR NOEN BAK HUSVEGGEN KLAR TIL Å KIDNAPPE BABYENE MINE?!?!?!?"...
Mild angst sa du? Neida, skjønner ikke hva dere mener..

jeg synes 3 minutter å gå til butikken, da er butikken for langt unna. mulig jeg går raskt altså men.... hadde butikken vært nesten naboen så kanskje. da holder vel babycallen også;)

Det kunne eg aldri gjort nei, men no er min berre 20 mnd, og våknar til stadighet, så eg veit ikkje kva eg ville gjort viss han sov tungt og var fire for eksempel. Er jo uhelbredelig hønemor, så mest sannsynlig ville eg ikkje gjort det da heller ;o))

Nei det hadde jeg nok ikke... Jeg sikrer meg alltid før han legger seg eller spør om noen andre kan kjøpe for meg og komme opp med om det er noe jeg har glemt som haster...
Om jeg går ut med søppel og røyker osv når han sover så har jeg babysitteren med meg... men så lenge den ikke når helt til butikken så hadde jeg ikke det

Tja, vet ikke. Liker vel best at noen vet at jeg er ute, i tilfellet det skulle skje MEG noe. Da er det noen som vet at barnet mitt ligger hjemme alene og må tas hånd om. Er heldig som har naboer som passer hvis jeg absolutt må ut etter leggetid

Mine tanker om akkuratt det er nei, at det hadde jeg ikke gjort.. Men igjen, så kan jo jeg stå utpå verandaen min i både 10 og 20 min og røyke med naboen min.. Med igjen dør. Og jeg hører jo ikke han da heller..

Aldri i livet om jeg hadde gjort det! Jeg hadde kanskje gjort det før kl 1900 med eldste jenta (om hun var våken med en mobil) men hun blir 8 år.

Hva om det skjer noe? Brann, innbrudd osv.

Aldri om jeg hadde gjort det! Hva om det er kø i butikken? 

Hver sitt valg, men hadde aldri skjedd i dette hjemmet!

Spørs littt hvor gammel barnet er det! Men jeg selv hadde aldri kunnet gjort det! Da hadde jeg gått dagen ettepå. Om det var så viktig at jeg absolutt måtte hatt det den kvelden, så hadde jeg gjerne vist om dette tidligere på dagen og kunne gjort det da :D Kan jo lage deg noe godt da... Og servietter kan fungere godt en kveld istedenor toalettpapir ;)

Nei, ikke under noen omstendigheter hadde jeg dratt fra et sovende barn hjemme..

Back
Topp