Hadde du gjort det..?

Lene! skrev:
Nei. Det hadde jeg helt klart ikke gjort.

No way

Nei

godt spørsmål. spørs vell hvilken av butikkene her du bor ved.   eg hadde nok gjort det viss eg var tom for alt som kunne brukes som toalettpapir og det var krise.  men det er jo opp til deg ;))

nei jeg tror ikke det..

Frk.VilliTrusa skrev:
Jeg bor ca 3 min. fra butikken..
Jeg er tom for toalettpapir,har en halv rull igjen,er sugen på godteri og skulle gjerne hatt noe mat i tillegg.
Mest sannsynlig går jeg ikke bort,for jeg har ikke noe særlig ork heller.
Men hadde du gått bort for å handle mens barnet ditt sov for natta..?

(om du vet barnet bruker å våkne,så er jo saken biff,da hadde ikke jeg dratt heller.Men når mitt barn sover,så sover han)

Frk.VilliTrusa- dro du på butikken???

Miss Fat skrev:

Frk.VilliTrusa- dro du på butikken???

Det va kø, så hun har ikke kommet tilbake enda.

Når jeg tenker etter, så er 3min ganske langt asså.
Jeg kunne fint ha gjort det her, men butikken her er 30sek unna liksom.
3 minutter, tror jeg hadde kommet ganske langt oppi gatene her på 3minutter.... og hadde det vært SÅ langt, så hadde jeg nok ikke gjort det.
Nærmeste butikk her er i naboblokka. Pluss at vi har en kiosk her nede i 1.etg.

Aldri i verden!

Hadde dratt jeg, her sover de når de sover.

Nei, ville aldri gjort det...

Nei, det kunne jeg aldri gjort.

Ikke fordi jeg tenker at så mye kunne skjedd, men fordi selv barn som sover hele natten kan våkne en dag. Tenk så redd barnet kunne blitt om det sto opp av sengen og ikke fant noen andre i huset!

Kunne gjort det, men hadde nok hatt en litt uggen følelse og fortet meg veldig! 

Det kunne jeg fint ha gjort. Tar jo like lang tid å hente posten/søpla/røyk. Han er og såpass stor at han vet jeg er like rundt hjørnet om jeg ikke svarer om han våkner.

Kunne sikkert ha gjort det, bor ved siden av butikken her, så hadde tatt 5.min til jeg hadde vært tilbake igjen (bor ved siden av butikken).
Hadde nok hatt en klump i magen til jeg hadde kommet tilbake igjen.

Det hadde jeg aldri gjort!! det kan skje mye når du er borte, med ungen og med deg. Enn om noe skulle skje med deg mens du er borte? ingen som vet at ungen ligger alene hjemme.

Back
Topp