hadde dere gitt ut passet?

Stakkars jente. Du kan ikke nekte samvær på bakgrunn av dette da? Det går jo utover psyken til barnet ditt!! Var det ikke han som nekta å fortelle hvor han hadde flytta en gang også, eller bommer jeg nå?
Uansett; uansvarlig og utrolig barnslig!

Last edited by a moderator:
Går helt fint. Er bare bra/godt å få snakket ut om slike ting. Kan du kontakte familievernskontoret og fortelle om hans seneste påfunn? Høre hva de sier? Er helt målløs her. Evt. vis de meldingene fra den nye kjæresten hans også. Han er over 40 år og oppfører seg sånn?! Skal være glad jeg ikke kjenner mannen, hadde nok ikke hjulpet saken, men kjenner på meg at jeg hadde brent av på han. Uakseptabel oppførsel altså.

Nå vet ikke jeg hvordan du er mot han/har vært mot han heller. Så aner ikke om det er noe av grunnen til oppførselen, men slik du forklarer saken, så.. nei uff. Er sint på dine vegner her.

Hun hører bare hans historie så du kan jo gi henne din.

Jeg hadde tatt kontakt med bv dersom jenta di ikke har det noe bra der.

Det er ikke sikkert jenta di tør å si noe til fvk... Må være fælt å høre ungen sin fortelle at hun er redd pappaen sin, jeg hadde ikke godtatt det.

Utfra det du skriver her så hadde jeg lett stoppet samværet ig snakket med barnevernet. Bedt om hjelp til å få han på sinnemestringskurs og bedt en psykolog der snakke med barne for å finne ut hvordan hun har det i denne konflikten.

Jeg hadde alle på min side når jeg stoppet samværet fordi far sovnet fra sin sønn på knapt ett år. Så den oppførselen og ustabiliteten til din bf bør være mer enn god nok grunn til å nekte. Du har absolutt rett til å vite hvor de skal, tenk om det plutselig skjer en ulykke...

Fikk sjokk når jeg så hvor gammel han er, burde virkelig lært seg folkeskikk og normal oppførsel på de 40 årene

Uansett hva du gjør så ønsker jeg deg lykke til

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Utfra det du skriver her så hadde jeg lett stoppet samværet ig snakket med barnevernet. Bedt om hjelp til å få han på sinnemestringskurs og bedt en psykolog der snakke med barne for å finne ut hvordan hun har det i denne konflikten.

Jeg hadde alle på min side når jeg stoppet samværet fordi far sovnet fra sin sønn på knapt ett år. Så den oppførselen og ustabiliteten til din bf bør være mer enn god nok grunn til å nekte. Du har absolutt rett til å vite hvor de skal, tenk om det plutselig skjer en ulykke...

Fikk sjokk når jeg så hvor gammel han er, burde virkelig lært seg folkeskikk og normal oppførsel på de 40 årene

SIGNERER DENNE! :)

Enig!

Back
Topp