Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt/kort hår har du?
Hvilken farge?
Her går det ved ned til korsryggen (burde gjort noe med det for lenge siden!) og det er lys brunt
HahahaSamme som deg tydeligvis
Hahaha
Klippe det, muligens i en lang bob vet ikke helt enda, venninna mi er flink til å bedømme hva som passer, så spør henne om forslag (hun er frisør, og jeg går til henne) orker ikke å farge igjen, altfor mye styr å følge det oppHva vil du gjøre med håret?
Jeg går alltid med håret i flette, så tror ikke så mange hadde sett hvis jeg hadde klippet det selv og det ble skjevtSkulderlengde. Klipper det selv hver gang det blir lenger litt skakt noen ganger men, har det i en topp på hodet hver dag uansett
Skulderlengde. Klipper det selv hver gang det blir lenger litt skakt noen ganger men, har det i en topp på hodet hver dag uansett
Ikke så nøye nei blir litt lettere nå som vi skal ha lillegutt i barnehage et par dager i uka, har vært hjemme med han uten noen som kan passe han så får liksom ikke dratt til frisøren. Skal ta meg en velfortjent tur til frisøren i sommerHaha ikke så nøye da
Klippe det, muligens i en lang bob vet ikke helt enda, venninna mi er flink til å bedømme hva som passer, så spør henne om forslag (hun er frisør, og jeg går til henne) orker ikke å farge igjen, altfor mye styr å følge det opp
Vil du gjøre noe med ditt?
Ikke så nøye nei blir litt lettere nå som vi skal ha lillegutt i barnehage et par dager i uka, har vært hjemme med han uten noen som kan passe han så får liksom ikke dratt til frisøren. Skal ta meg en velfortjent tur til frisøren i sommer
Samboer er aldri hjemme fra jobb før frisørene stenger her og han jobber som regel i helgene også. Men nå får jeg endelig litt tid til å gjøre sånne tingÅå så deilig jeg har heldigvis mulighet til å komme meg til frisøren. Går to ganger i året å klipper
Mitt er så slitt, så må (og vil) ta endel. Må også få tynnet det endel. I tillegg er det tykt, mye fall og helt uregjerlig. Enda på jakt etter hårbørste som kan håndtere detHøres flott ut! Ikke redd for å angre hvis du klipper så mye?
Jeg vil helst ha lengden, men krøllet. Tok perm to ganger i fjor, men håret mitt nekter å ta det til seg.. så det er like rett igjen.. skulle gjerne hatt mørkere farge, men gidder ikke styre med ettervekst. Så skal ikke farge før det begynner å komme grå hår
Beklager, men... Haha, dagensLangt lyst ned til puppa..(som forøvrig ikke er så langt opp)...
Samboer er aldri hjemme fra jobb før frisørene stenger her og han jobber som regel i helgene også. Men nå får jeg endelig litt tid til å gjøre sånne ting
Langt lyst ned til puppa..(som forøvrig ikke er så langt opp)...
Mitt er så slitt, så må (og vil) ta endel. Må også få tynnet det endel. I tillegg er det tykt, mye fall og helt uregjerlig. Enda på jakt etter hårbørste som kan håndtere det
Jeg vil ha rett hår, ikke fall!
Hvis jeg angrer, så gror det ut igjen
Jo! Vi bor jo i England så her koster det rundt 10 000 kr for fulltidsplass. Derfor har vi valgt å bare ha han der et par dager i uka. Men han er to år nå snart, og trenger den sosiale biten føler viDet blir nok deilig er det ikke insane dyrt med barnehage da??