Hår

Hvor langt/kort hår har du?
Hvilken farge?

Her går det ved ned til korsryggen (burde gjort noe med det for lenge siden!) og det er lys brunt :)

Langt sånn nordisk “brunt”
Det vokser som ugress ;) klippet i oktober til skuldrene, er ganske langt ned på ryggen nå
 
Er mørk blond ispedd en hel del grått, og har hår til litt ovenfor korsryggen.
 
Har hår til korsryggen, leverpostei farga med kyse striper i og ettervekst.

Vil klippe det til skuldrene en vakker dag.
 
Har krøllete hår ned til brystene ca. For siden rødlig. Har så lyst til å klippe av meg håret, men det er bare det dømmende samfunnets skyld at jeg ikke gjør det. Bryr meg alt for mye om hva andre synes og mener.

Skulle gjerne barbert bort alt håret på hodet og startet med blanke ark. Kanskje håret ikke hadde blitt så slitt og fælt. Ellers har jeg også lyst på en pixie cut, evt en bob, men vet ikke hvordan det hadde blitt seende ut. Har sett masse på nettet, men blir ikke klokere.
 
Jeg har skulder lengde og striper i håret. Hatt lugg, men holder på å spare den nå.
Går alltid med hestehale eller en topp på hodet..
 
Har til midt på ryggen, men mye fall, så ser kortere ut :p nettopp farget det rødt :)
 
Det er vel rett nedenfor skuldrene nå, mørk brunt, med innslag av lyse striper etter jeg var blod tidligere i år.

Har tykt krøllete hår, så nå når jeg er gravid og ganske dårlig, så ser det egentlig mest ut som ett kråkereir, så har det i en dott 99% av tiden.
 
Jeg har nettopp klippet meg. Hadde langt hår, nå er det en bob som er kort bak og litt lenger på skrå foran noen cm over skuldrene.
Har brunt gyllent hår, med naturlige store bølger/krøller. Har ekstremt tykt hår, og da mener jeg ekstremt tykt med masse volum.
Alle frisører sier de aldri har sett noen med så tykt og mye hår, og etterlater meg alltid mengder når jeg klipper meg, det må tynnes i det uendelige :hilarious:


Slik er mitt hår også, jeg hadde en periode blondt hår, men tok jo en hel dag å bleke/stripe fordi det var så tykt, så det orket jeg bare ikke i lengden :p
Brukte en halv evighet for å tørke det også! Jeg lar det bare lufftørke til vanlig, får sikkert senebetennelse av å skulle tørke med føner :woot:
 
Nå har jeg latt det vokse i to år. Orker ikke fly til frisøren hver 3.mnd. Klippet det sist til rett ved ørene, nå er det midt på ryggen. Men håret har sluttet å vokse så langt som det gjorde før i tiden. Nå er det kortere i «krona» rundt hodet, så pannelugg kommer ufrivillig, og nakkehårene vokser kun til skuldrene ca. Så jeg blir å klippe det til rundt skuldrene snart. Vil bare vente til etter bryllupet, da jeg vil ha det lange håret på bildene :)
 
Mørkebrunt skulderlangt hår som desperat trenger en klipp :p
 
Ned til midten av ryggen. Har min naturlige hårfarge, litt sånn rødlig kommuneblondt. Og nå også med veldig mange grå hår, spesielt i høyre tinning. :confused005
 
Jeg har brunt med striper i mange farger toner. Det er kort på eine siden og langt på andre siden. Rufse oppkløypt bak.
 
Det er så lenge siden jeg har gått uten strikk (pga ei lita frøken som elsker å dra i håret..) at jeg er ikke helt sikker på hvor langt det er! :p
Kanskje til skulderbladene?
Det er sånn lekker musefarge, har gitt opp å farge det. :p
 
Back
Topp