Hår

Jo! Vi bor jo i England så her koster det rundt 10 000 kr for fulltidsplass. Derfor har vi valgt å bare ha han der et par dager i uka. Men han er to år nå snart, og trenger den sosiale biten føler vi :)

Det er så sykt.. da vi skjønner hvor heldige vi egentlig er i Norge..

Da blir det godt for dere at han kan gå noen dager i alle fall :D
 
Lysebrunt, forholdsvis rett og går til skuldrene:happy: Prøver å spare til litt lengre hår..
 
Mørkeblondt, lang bob. Nå er det dog stort sett i strikk da mini elsker å røske i håret mitt og jeg mister nok hår som det er :p
 
Har en kort, asymmetrisk bob som er ved hårfestet bak i nakken og går ned til litt over skuldra foran :)
Har barbert sider og bakhodet, slik at jeg kun har langt hår på toppen.
Klipte meg første gangen i fjor sommer, da rakk det nesten til rumpa :p

Nå er det knallrødt :joyful:
 
Ja det er helt forferdelige priser. Ihvertfall når man tjener halvparten av det man gjør i Norge :hilarious:

Skjønner ikke at det finnes barn som går i barnehage der borte :hilarious:

Flytter dere til Norge igjen en gang tror du?
 
Skjønner ikke at det finnes barn som går i barnehage der borte :hilarious:

Flytter dere til Norge igjen en gang tror du?
Vi blir nok boende her! Vi liker oss. Er en del ting vi savner i Norge, men liker oss her også. Også har vi ikke lyst til å selge alt av hus og bil og flytte igjen :hilarious:
 
Skulderlengde. Klipper det selv hver gang det blir lenger :p litt skakt noen ganger men, har det i en topp på hodet hver dag uansett :hilarious:

Jeg har begynt å klippe håret selv også, kaster bare bort tid og penger på frisør. Gjør som deg, har håret oppe uansett, enten i en ball eller hestehale. :p
 
Jeg har begynt å klippe håret selv også, kaster bare bort tid og penger på frisør. Gjør som deg, har håret oppe uansett, enten i en ball eller hestehale. :p
Fint å reise til frisør hvis man vil ha en spesiell «sveis» liksom. Men jeg gidder aldri style håret mitt uansett, så klipper det bare kort når det blir langt :hilarious::hilarious:
 
Vi blir nok boende her! Vi liker oss. Er en del ting vi savner i Norge, men liker oss her også. Også har vi ikke lyst til å selge alt av hus og bil og flytte igjen :hilarious:

Så bra dere har slått dere til ro :)
 
Jeg er naturlig blond, men har blitt mørkere etter hvert. Pleier å lysne det med striper og har stort sett alltid en tung pannelugg. Nå har jeg nettopp klippet mye av lengden da det var blitt langt og flisete, så nå har jeg samme hårfrisyre som artisten Dagny :pcc1443f7-dace-4657-9e27-ac95f5eecce6.jpeg.jpg
 
Jeg har nettopp klippet meg. Hadde langt hår, nå er det en bob som er kort bak og litt lenger på skrå foran noen cm over skuldrene.
Har brunt gyllent hår, med naturlige store bølger/krøller. Har ekstremt tykt hår, og da mener jeg ekstremt tykt med masse volum.
Alle frisører sier de aldri har sett noen med så tykt og mye hår, og etterlater meg alltid mengder når jeg klipper meg, det må tynnes i det uendelige :hilarious:
 
Mørk brunt/brunt, går til korsryggen, tykt, mye fall/bølger, en del korketrekkere/krøller samme dag det blir vasket. Elsker håret mitt :Heartred
 
Fint å reise til frisør hvis man vil ha en spesiell «sveis» liksom. Men jeg gidder aldri style håret mitt uansett, så klipper det bare kort når det blir langt :hilarious::hilarious:

Jepp. Samme her. Jeg har gått til frisør et par ganger og klippet det opp til, men ble ikke til at jeg gikk med det løst likevel :p
 
Back
Topp