Man vil gjerne ha det man ikke harSåklart... jeg vil ha tykt hår med fall.. har tynt hår som er så rett at alle er sikker på at jeg retter det hver dag.......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man vil gjerne ha det man ikke harSåklart... jeg vil ha tykt hår med fall.. har tynt hår som er så rett at alle er sikker på at jeg retter det hver dag.......
Man vil gjerne ha det man ikke har
Jo! Vi bor jo i England så her koster det rundt 10 000 kr for fulltidsplass. Derfor har vi valgt å bare ha han der et par dager i uka. Men han er to år nå snart, og trenger den sosiale biten føler vi
Ja det er helt forferdelige priser. Ihvertfall når man tjener halvparten av det man gjør i NorgeDet er så sykt.. da vi skjønner hvor heldige vi egentlig er i Norge..
Da blir det godt for dere at han kan gå noen dager i alle fall
Ja det er helt forferdelige priser. Ihvertfall når man tjener halvparten av det man gjør i Norge
Helt forferdelig med den røskingenMørkeblondt, lang bob. Nå er det dog stort sett i strikk da mini elsker å røske i håret mitt og jeg mister nok hår som det er
Spesielt når de tar tak i nakkehåretHelt forferdelig med den røskingen
Spesielt når de tar tak i nakkehåret
Lurte på om jeg skulle føye til det i forrige innleggSpesielt når de tar tak i nakkehåret
Vi blir nok boende her! Vi liker oss. Er en del ting vi savner i Norge, men liker oss her også. Også har vi ikke lyst til å selge alt av hus og bil og flytte igjenSkjønner ikke at det finnes barn som går i barnehage der borte
Flytter dere til Norge igjen en gang tror du?
Skulderlengde. Klipper det selv hver gang det blir lenger litt skakt noen ganger men, har det i en topp på hodet hver dag uansett
Fint å reise til frisør hvis man vil ha en spesiell «sveis» liksom. Men jeg gidder aldri style håret mitt uansett, så klipper det bare kort når det blir langtJeg har begynt å klippe håret selv også, kaster bare bort tid og penger på frisør. Gjør som deg, har håret oppe uansett, enten i en ball eller hestehale.
Vi blir nok boende her! Vi liker oss. Er en del ting vi savner i Norge, men liker oss her også. Også har vi ikke lyst til å selge alt av hus og bil og flytte igjen
Fint å reise til frisør hvis man vil ha en spesiell «sveis» liksom. Men jeg gidder aldri style håret mitt uansett, så klipper det bare kort når det blir langt