Håpet om Vårt Gull nr 2❤️Gravid❤️

Skulle oppdatere på fredagen, men på grunn av manglende energi blir det når det passer.

Er i dag 8+1 og vi var på tidlig ultralyd hos min gynekolog på fredagen. Og det gikk jo så fantastisk!
Lille spiren har festet seg helt i toppen av livmor så den var litt vanskelig å finne og ikke den mest fotogene plassen. Men hun målte meg en dag lengre (jeg følger den vanlige uansett). Vi så plommesekken, strengen den var festet i, og fostersekken. Hjerteslagene var sterke og perfekte på 160 :Heartred
Beste reaksjonen til gynekologen: hun slo henda i bordet, klappet og sa; jadda, denne sitter! :love7

Så nå skal jeg bare ta ferdig det jeg har av Cyclogest så slipper jeg mer av det:dance011

Vi snakket også en del om symptomene jeg har og hva jeg skal være obs på, hva jeg evt skal følge opp om det ikke gir seg. Jeg stod opp i dag 5.dagen på rad tror jeg med pannehodepine, og da har jeg sovet i 12 timer. I går kveld var det så vondt at jeg lå og grein i sofaen. Og det på en rolig og fin dag:banghead: andre som har hatt så sterk hodepine og har noen tips for hva som funker? Tar paracet men til ingen nytte, prøver hver dag for jeg håper jo det dunker til slutt.

Nå er det bare å vente på innkalling til otul og nipt, vet det blir i uke 2, men likevel spent!

18 nov ⭐️ 5 uker
21 nov ⭐️ første legetime
25 nov ⭐️ 6 uker
8 des ⭐️ TUL hos privat gyn (7+6)

6 Jan ⭐️ 12 uker
12 Jan ⭐️ 2.trimester
 

Vedlegg

  • 20231208_101445.jpg
    20231208_101445.jpg
    1,5 MB · Visninger: 11
Back
Topp