Håpet om Vårt Gull nr 2❤️Gravid❤️

Jeg har hatt en litt tøff morgen, har trodd at dette ikke skulle gå veien og vært veldig lei meg. Når man har mistet så mange ganger vil man ofte bare ha litt kontroll, og være forberedt på et mist så tidlig som mulig. Men av og til så blir det rett og slett litt mye testing. Det hjelper heller ikke at man har vært oppe siden 04 også :wacky:
Prøvde derfor å ta en test på 2.urin i dag også, og hvis jeg ikke tar feil så ser den veldig fin ut?

Fant også ut i går at det er leveringsproblemer med den type progesteron jeg bruker! De kan bestille, men aner ikke når den kommer. Jeg har kapsler tom mandag:bag: Har funnet én boks i Østfold, og den er heldigvis lagt av til meg. Nå må jeg bare komme meg dit :wacky:

Første bildet er testen fra i dag.
Andre er fra i går.

Jeg håper dagen deres blir fantastisk bra :Heartred
 

Vedlegg

  • 20231109_054520.jpg
    20231109_054520.jpg
    1,3 MB · Visninger: 49
  • 20231109_054713.jpg
    20231109_054713.jpg
    1,4 MB · Visninger: 49
Hei damer
Her kom mensen i dag, på 9 DPO til stor fortvilelse. Vi har prøvd på barn nr 2 nå i litt over ett år, brukte 2 år og 2 SA/kjemiske på første barn.. Har vært til oppfølging hos gynekolog hele veien, og etter litt googling i dag og lesing om crinone, må jeg si at jeg ble overraska over at gyn aldri har nevnt progesteronmangel som en mulighet..

Jeg har fått time hos gyn i begynnelsen av desember, og på forespørsel fra meg sendte han en resept på crinone uten noe mer info enn dosering Den skal tas når lutealfasen starter, og jeg lurer derfor på om den starter ved positiv el-test, eller først dagen etter?
 
Hei damer
Her kom mensen i dag, på 9 DPO til stor fortvilelse. Vi har prøvd på barn nr 2 nå i litt over ett år, brukte 2 år og 2 SA/kjemiske på første barn.. Har vært til oppfølging hos gynekolog hele veien, og etter litt googling i dag og lesing om crinone, må jeg si at jeg ble overraska over at gyn aldri har nevnt progesteronmangel som en mulighet..

Jeg har fått time hos gyn i begynnelsen av desember, og på forespørsel fra meg sendte han en resept på crinone uten noe mer info enn dosering Den skal tas når lutealfasen starter, og jeg lurer derfor på om den starter ved positiv el-test, eller først dagen etter?
Hei! Ofte så må man ha litt forslag selv og ha veldig god oversikt over syklusen sin for at de skal foreslå noe sånt føler jeg :happy:

Når man får positiv el-strimmel test så kommer eggløsning gjerne 24 timer senere. Så da er El dagen, dagen etter positiv test og lutealfasen starter dagen etter el:happy:
 
Hei! Ofte så må man ha litt forslag selv og ha veldig god oversikt over syklusen sin for at de skal foreslå noe sånt føler jeg :happy:

Når man får positiv el-strimmel test så kommer eggløsning gjerne 24 timer senere. Så da er El dagen, dagen etter positiv test og lutealfasen starter dagen etter el:happy:
Tusen takk for svar:Heartred
Akkurat nå kjennes det litt bittert ut, at jeg har brukt 3 år av livet på den mentale berg og dal banen det er å prøve så lenge, og så kunne kanskje deler av det vært unngått med crinone..

Ok, så da starter jeg på crinone 2 dager etter positiv el-test?:)
 
Tusen takk for svar:Heartred
Akkurat nå kjennes det litt bittert ut, at jeg har brukt 3 år av livet på den mentale berg og dal banen det er å prøve så lenge, og så kunne kanskje deler av det vært unngått med crinone..

Ok, så da starter jeg på crinone 2 dager etter positiv el-test?:)
Off ja det skjønner jeg veldig godt du føler da! Veldig rart de ikke har foreslått det før siden dere har brukt så lang tid. Men nå har du det hvertfall! Min første syklus så fikk jeg en lutealfase på 15 dager, og nå er jeg gravid :love7

Ja det gjør jeg også :happy:
 
Off ja det skjønner jeg veldig godt du føler da! Veldig rart de ikke har foreslått det før siden dere har brukt så lang tid. Men nå har du det hvertfall! Min første syklus så fikk jeg en lutealfase på 15 dager, og nå er jeg gravid :love7

Ja det gjør jeg også :happy:
Å, det hjelper veldig å høre det:) Gratulerer så mye med graviditeten:Heartred

Da starter jeg på crinon dagen etter neste eggløsning, tusen takk for hjelpen:happy:
 
Prøver fortsatt å være rolig, glad og ikke stresset for denne graviditeten :wacky: Merker at mannen prøver å være litt "av" og ikke legge så mange følelser i det, men det er vanskelig for meg. Jeg håper også at han blir tryggere når dagene går og økningen fortsatt er bra.

Er i dag 13 dpo og 4+0:Heartred det vil si at om jeg ikke hatt hatt progesteron i lutealfasen så hadde ikm dagen vært på torsdag. Og det føles godt! Jeg har også vært i kontakt med min private gynekolog for å bestille tul og snakke om leveringsproblemene på Utrogestan, så på mandag/tirsdag går jeg over til Cyclogest. Godt å slippe å stresse med det der kjenner jeg!
Fikk også startet på Albyl-e i går, hadde glemt jeg skulle ta det, men ikke største faren å miste de to første dagene på det :happy:

I dag skal jeg og mini ut å kjøpe farsdagsgave, venter bare på at han skal våkne fra powernapen sin:love7

Symptomer:
-stikninger i livmor, på kveld jobbes det mye!
-større pupper! Mannen er glad for det:hilarious: de stikker og er vonde innimellom.
-Trøttheten slo virkelig inn i går kveld! Det skal bli spennende fremover:wacky:

Legger selvfølgelig med dagens test :Heartred
 

Vedlegg

  • 20231111_055427.jpg
    20231111_055427.jpg
    1,4 MB · Visninger: 22
  • 20231111_055447.jpg
    20231111_055447.jpg
    1,5 MB · Visninger: 23
Tw: følelser og pessimisme

Dere som har mistet mange ganger kjenner til denne følelsen tror jeg. Når du bare kjenner følelsen av at dette ikke går bra, jeg har fått denne følelsen nå og vet ikke hva jeg skal gjøre for å snakke meg opp igjen :arghh:
Den har stemt hver gang, men kan jo hende at jeg tar grundig feil. At det har mange grunner til at jeg føler det sånn i dag;
- lite søvn fra 3 i natt
-ikke spist siden frokost
-fotografering med mini gikk ikke bra pga dårlig kommunikasjon fra fotograf
- hormonell pga graviditet

Bare lyst å grine hele tiden, og sove... kjenner hodepinen er på vei tilbake nå..

Hipp hurra for en fantastisk dag...
 
Hadde mildt sagt en tøff dag i går, har fått sovet godt frem til 4. Da ville ikke mini sove lengre :wacky:

Fikk derfor tatt noen tester på morgenen og turte også å ta den digitale :love7 i går hadde jeg bare utvannet tiss, så turte aldri helt å ta den da.

Symptomer:
☆Hodepine
☆jobbes i livmor
☆trøttheten er fortsatt tilstede

Håper jeg tatt feil av følelsen jeg hadde i går, og at dette virkelig er en terminspire :Heartred
 

Vedlegg

  • 20231113_042422.jpg
    20231113_042422.jpg
    1,4 MB · Visninger: 27
  • 20231113_043049.jpg
    20231113_043049.jpg
    1,3 MB · Visninger: 25
  • 20231113_042925.jpg
    20231113_042925.jpg
    1,5 MB · Visninger: 28
4+3 og min fine test denne morgenen, jeg tror jeg starter å får troa :love7 hadde ikke så sterk test I høst da jeg mistet, ellers fin stigning.

I går bestilte jeg meg gravidbok, gleder meg til den kommer og jeg kan starte å fylle den ut:Heartred
 

Vedlegg

  • 20231114_052411.jpg
    20231114_052411.jpg
    1,3 MB · Visninger: 23
  • 20231114_052457.jpg
    20231114_052457.jpg
    1,5 MB · Visninger: 24
Så godt at testene øker fint ❤️ Blir koselig med gravidbok! Er så hyggelig å lese tilbake i siden :love017
 
4+4 og det nærmer seg ny uke! Er veldig redd for denne og neste uke, men har greid å holde meg forholdsvis rolig enda. Lurer på å ta hcg prøver neste uke når jeg har første time med lege. Andre som har erfaring med det i uke 5?

Her er hvertfall dagens test, fargen er noe annerledes da det er annet serienummer ser jeg. Men syns det er en fantastisk fin strek fordi :Heartred
 

Vedlegg

  • 20231115_044243.jpg
    20231115_044243.jpg
    1,4 MB · Visninger: 22
  • 20231115_044337.jpg
    20231115_044337.jpg
    1,5 MB · Visninger: 24
Back
Topp