4DPO
Helgen kom og helgen gikk. Synes egentlig jeg/vi har vært veldig flinke til å fokusere på andre ting. Lørdag leverte vi mini hos mine foreldre og dro på en liten shoppingrunde. Veldig koselig å gå sammen med en kaffekopp i hånda, skravle, titte på juleutstillinger og få ordna litt småting som ikke er så enkelt med en treåring på slep. Da vi kom hjem ble det litt romstering i heimen før vi laget vår egen tapas. Oliven, fylte paprika, spekeskinke, oster, kjeks, marmelade og et lite glass vin til
Jeg pleier alltid å pynte huset i ulike trinn, jeg tar aldri alt på en gang. Det begynte forrige helg med utelysene og denne helgen pakket jeg ned alt av pynt som har med alle andre årstider å gjøre og begynte å ta ut litt småting. Har byttet til røde gardiner i spisestua, lampa over spisestua har fått på plass girlander med granbar, kongerøkelsen er på plass i stua og en av julestjernene er på plass i stua. Neste helg kommer resten av pynten med unntak av juletreet, det sparer vi til helgen før jul. Vanligvis lille julaften, men siden vi skal jobbe helt frem til og med lille julaften så passer det mye bedre å ta helgen i forveien
Nå som kvelden kommer kjenner jeg helt klart på en del nerver og følelser med tanke på morgendagen. Uansett hva som skjer så får vi i det minste vite om vi går videre til neste trinn eller om det stopper her. Vi håper og håper og krysser alt vi har for at tlf ikke ringer i morgen, samtidig prøver jeg å være forberedt på det verste. Spørs om jeg får sove så mye i natt, men pytt pytt, sove kan jeg gjøre seinere