Bare å humpe på videreCD15
Kom hjem, tok en test og tenkte at jeg skulle få enda en bekreftelse på at toppen har passert, men nei…

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare å humpe på videreCD15
Kom hjem, tok en test og tenkte at jeg skulle få enda en bekreftelse på at toppen har passert, men nei…

Det byr ikke meg imot i alle fall!Bare å humpe på videre![]()
Må være gullegget dette da!CD15
Håper håper!Må være gullegget dette da!
Nå blei jeg bare enda mer forvirra her… Strimmeltesten får nå 1,15 i Premom, tok en digital på samme urin og den ble negativ?!?Har du tatt digital til samme tid hver dag? Nå er jeg ikke ekspert men jeg har forstått det sånn at den digitale måler forandring i testen fra dag til dag, og hvis man tar disse digitale testene på «måfå» som man gjør med strimmeltester så gir de gjerne ikke riktig svar?Håper håper!Nå blei jeg bare enda mer forvirra her… Strimmeltesten får nå 1,15 i Premom, tok en digital på samme urin og den ble negativ?!?
Det gir jo mening i så fall! Jeg trodde det bare gjaldt monitoren jeg…Har du tatt digital til samme tid hver dag? Nå er jeg ikke ekspert men jeg har forstått det sånn at den digitale måler forandring i testen fra dag til dag, og hvis man tar disse digitale testene på «måfå» som man gjør med strimmeltester så gir de gjerne ikke riktig svar?
Det vil si at man må ta digital test samme tidspunkt hver dag for å bygge en «personlig profil» før den slår ut på forandringene

Hmmm, kan være jeg tar feil men jeg trodde det var sånn med de med smiley også, der står det i bruksanvisningen også at de skal tas en gang om dagen til samme tidDet gir jo mening i så fall! Jeg trodde det bare gjaldt monitoren jeg…![]()

Kanskje en fin påminnelse til meg selv om å lese de forbanna bruksanvisningeneHmmm, kan være jeg tar feil men jeg trodde det var sånn med de med smiley også, der står det i bruksanvisningen også at de skal tas en gang om dagen til samme tid![]()

Hmm, hadde kanskje stolt mer på strimmeltesten i så fall! Tenker du at (gull)egget slippes i morgen?Håper håper!Nå blei jeg bare enda mer forvirra her… Strimmeltesten får nå 1,15 i Premom, tok en digital på samme urin og den ble negativ?!?

Det gir jo mening i så fall! Jeg trodde det bare gjaldt monitoren jeg…![]()

Enig! Strimmel for the winHmm, hadde kanskje stolt mer på strimmeltesten i så fall! Tenker du at (gull)egget slippes i morgen?![]()
Blir jo litt vanskelig å si eksakt siden jeg ikke har tempet siden torsdag morgen. Håper at det slippes i natt eller i løpet av morgendagen, om det ikke allerede har sluppet da
Krysser alt jeg har for at det er et gullegg!Hehe, godt det ikke bare er meg daJeg brant meg på det… fikk bare den sirkelen, skjønte ingenting![]()
og jammen godt det er så mange fine damer her inne som hjelper til med forklaringer når man blir usikker selv!
Og for en LH-topp! Så sterke tester pleier ikke jeg å få! Håper og tror at el er i dag
det tempdroppet i dag kan jo også tyde på det, men det er jo også veldig upresist når jeg har gått tre dager uten å tempe…