Håpet om nummer to

Må være gullegget dette da!
Håper håper! :smiley-angelic001 Nå blei jeg bare enda mer forvirra her… Strimmeltesten får nå 1,15 i Premom, tok en digital på samme urin og den ble negativ?!?

Vedlegg

• IMG_6530.jpeg
    IMG_6530.jpeg
    769,9 KB · Visninger: 12
Håper håper! :smiley-angelic001 Nå blei jeg bare enda mer forvirra her… Strimmeltesten får nå 1,15 i Premom, tok en digital på samme urin og den ble negativ?!?
Har du tatt digital til samme tid hver dag? Nå er jeg ikke ekspert men jeg har forstått det sånn at den digitale måler forandring i testen fra dag til dag, og hvis man tar disse digitale testene på «måfå» som man gjør med strimmeltester så gir de gjerne ikke riktig svar?

Det vil si at man må ta digital test samme tidspunkt hver dag for å bygge en «personlig profil» før den slår ut på forandringene

Har du tatt digital til samme tid hver dag? Nå er jeg ikke ekspert men jeg har forstått det sånn at den digitale måler forandring i testen fra dag til dag, og hvis man tar disse digitale testene på «måfå» som man gjør med strimmeltester så gir de gjerne ikke riktig svar?

Det vil si at man må ta digital test samme tidspunkt hver dag for å bygge en «personlig profil» før den slår ut på forandringene
Det gir jo mening i så fall! Jeg trodde det bare gjaldt monitoren jeg… :hilarious:

Hmm, hadde kanskje stolt mer på strimmeltesten i så fall! Tenker du at (gull)egget slippes i morgen? :woot:
Enig! Strimmel for the win :joyful: Blir jo litt vanskelig å si eksakt siden jeg ikke har tempet siden torsdag morgen. Håper at det slippes i natt eller i løpet av morgendagen, om det ikke allerede har sluppet da :confused005 Krysser alt jeg har for at det er et gullegg!

Skal sjekke tempen i morgen og se hvordan den er i forhold til tidligere i follikkelfasen, så det kan jo i det minste gi en indikasjon. Det viktigste er jo egentlig at jeg får startet med progesteron tidlig nok, men ikke for tidlig slik at jeg hemmer LH-toppen.

CD16

Spenningen vil jo ingen ende ta! :bag: Og for en LH-topp! Så sterke tester pleier ikke jeg å få! Håper og tror at el er i dag :smiley-angelic001 det tempdroppet i dag kan jo også tyde på det, men det er jo også veldig upresist når jeg har gått tre dager uten å tempe…

Vedlegg

• IMG_6532.jpeg
    IMG_6532.jpeg
    218,1 KB · Visninger: 7
  • IMG_6531.jpeg
    IMG_6531.jpeg
    311,7 KB · Visninger: 7
Back
Topp