Eplejuice
Andre møte med forumet
Godt å høre at det blir bedre daJa fyremadel er det litt tykkere sprøytespiss på, husker jeg skvatt litt av den og at den svei de første gangene, men nå setter jeg den også uten å blunke og merker ikke til smerter eller sviing. Så håper det går sånn for deg også ganske kjapt, er det 5-6 dager til du skal begynne med den?
Det er alltid greit å diskutere mulighetene fremover, finne ut hva som ok for hverandre, uten at man trenger å bestemme her og nå, er jo greit å la ting marinere litt i peanøtten![]()
Ja det var skikkelig sløv ordlegging fra en legeDet skjer jo at folk blir gravid selv med lav AMH, lavere sjanse men treffer man på gullegget så treffer man jo? Synes han kan ta seg en bolle
Er det privat eller offentlig dere går?
Jeg skal begynne med Fyremadel fra min CD5, så det blir 12.11.Ja jeg vet
Til og med fastlegen min var helt enig. Han og jeg er veldig enige om at de må jo kunne hjelpe meg med å få ut og befrukte de få eggene jeg har igjen i det minste… dette er offentlig. Vi kommer til å gå privat senere om det blir behov for det, men jeg har jo like mye rett som alle andre til behandling i det offentlige. Det ble litt sånn prinsippsak for meg. Overlegen på klinikken anbefalte oss å gå privat for å få en second opinion, men det blei bare så feil i mitt hode… Det virker litt som om han ikke gidder og bare vil sende «problemet» videre. Jeg kommer til å si noe neste gang vi møter han for å si det sånn.

Det skjer jo at folk blir gravid selv med lav AMH, lavere sjanse men treffer man på gullegget så treffer man jo? Synes han kan ta seg en bolle
Er det privat eller offentlig dere går?
det høres sikkert litt corny ut, men det er viktig for meg å komme meg litt opp av gjørma igjen nå og jeg er villig til å prøve det meste for å hjelpe på situasjonen.
Hadde nok jazzet meg mer opp enn nødvendig fordi jeg hadde blitt grundig advart, men det gikk jo fint. Virker som om nåla er litt tykkere siden den var litt mer vrien å få gjennom huden og det var litt ømt i stikkstedet en liten stund etterpå, men alt i alt er jeg positivt overrasket
Fyremadel har litt tykkere nål ja så det er en liten overgang men etter min erfaring blir man fort vant til det 

Hodepinen ga seg etter at jeg sluttet med Letrozol, så det var deilig. Ellers kjenner jeg jo ikke noe særlig i det hele tatt. Blir liksom litt oppblåst utover kvelden, men om morran er det borte igjen.
Ja veldig nervepirrende og spennende prosess, håper på gode resultater for deg imorgen på sjekk, og husk man trenger ikke 19 follikler for at det skal være gode resultater