Eplejuice
Andre møte med forumet
CD28
Dette er jo egentlig IKM, men jeg har ikke hatt el enda. Fortsetter med temping og en eltest om dagen. LH er foreløpig så lav at teststreken er så godt som usynlig… Jeg har hørt om flere som får el veldig sent, men likevel klarer å bli gravide, så jeg håper at kroppen setter i gang med et nytt forsøk og klarer å slippe et egg. Tror det mest ekstreme jeg har lest var ei som fikk el på cd90 og faktisk ble gravid!
Jeg har også forberedt et klagebrev til fertilitetsavdelingen i Porsgrunn. Jeg fant faktisk en veileder fra norsk legeforening hvor det står veldig tydelig at lav AMH ikke bør være eneste årsak til avslag, men at det skal foretas en helhetsvurdering. Jeg har også funnet artikler og avhandlinger som viser til gode resultater med blant annet høydose FSH stimulering. Mannen og jeg har skrevet det sammen nå i kveld så jeg sender det av gårde i morgen
Dette er jo egentlig IKM, men jeg har ikke hatt el enda. Fortsetter med temping og en eltest om dagen. LH er foreløpig så lav at teststreken er så godt som usynlig… Jeg har hørt om flere som får el veldig sent, men likevel klarer å bli gravide, så jeg håper at kroppen setter i gang med et nytt forsøk og klarer å slippe et egg. Tror det mest ekstreme jeg har lest var ei som fikk el på cd90 og faktisk ble gravid!
Jeg har også forberedt et klagebrev til fertilitetsavdelingen i Porsgrunn. Jeg fant faktisk en veileder fra norsk legeforening hvor det står veldig tydelig at lav AMH ikke bør være eneste årsak til avslag, men at det skal foretas en helhetsvurdering. Jeg har også funnet artikler og avhandlinger som viser til gode resultater med blant annet høydose FSH stimulering. Mannen og jeg har skrevet det sammen nå i kveld så jeg sender det av gårde i morgen

El-testene er fortsatt supersvake, tempen stabilt lav, ingen tegn til noe som helst. Blir liksom litt fristet til å bare sette i gang med dobbel dose Letrozol nå for å se om det kan sparke i gang kroppen, men gynekologen var tydelig på at det ikke har noen hensikt. Det er bare så kjedelig å stå på stedet hvil. Hadde heller foretrukket tr så jeg kan starte på nytt. Finnes det noe jeg kan be gynekologen om for å få i gang mensen kanskje?
Så nå blir det spennende å se hva de kommer tilbake med. Om de velger å stå ved sin avgjørelse etter klagen er de pliktige til å sende saken over til Statsforvalteren. Har et lite håp om at de skal snu og i det minste hjelpe oss med medisinerte sykluser. Jeg er villig til alt!
Det blir Norgesferie på oss, mesteparten av feriebudsjettet gikk i år til vedlikehold av hus. Når årets vedlikehold og forbedringer er i boks har det gått med rundt 120-150 000. Vasking og maling av hus, utskifting av råtten kledning, utskifting av vinduer, ny smart varmtvannsbereder, ny dusj, ny oppvaskmaskin, pussing og oljing av plattinger og veranda... Men vi skal kose oss med Norgesferie! Camping, sykkelturer, Dyreparken, fjelltur og forhåpentligvis mange fine dager på stranda
Var nettopp på do og det kom en skikkelig klatt med eggehvitte på papiret - det kan jeg aldri huske å ha opplevd før! Dessuten er jeg så kåt i dag atte fy. Jeg vil bare hjem og rive av mannen klærne

For både dpo-land og at avslaget var omgjort
Håper og muligheter, sier jeg