Krysser fingrene for EL denne syklusen 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Alternativt at toppen drøyer til jeg kommer hjem igjen… Reiser grytidlig CD16 og kommer hjem på kvelden CD19. Det rare er at jeg pleier å merke at EL nærmer seg med betydelig høyere drifter og det har jeg nå…
I det minste koser vi oss da! EL-testen i morges ga meg 0,07 og tempen holder seg lav, men i går hadde jeg plutselig litt mer utflod enn jeg pleier. Riktignok mer vannaktig enn klissete, men det kommer i alle fall noe. Veldig spent på om jeg får EL-slim!

Får håpe aksjene vi har lagt er nok
Klarte ikke å la termometeret ligge igjen hjemme, men det er jeg glad for når tempen holder seg så fin
foreløpig tenker jeg lite over å være i DPO land. Har ingen testetrang og føler meg egentlig veldig rolig. Hjelper så klart veldig å være travelt beskjeftiget med jobb så tankekjøret ikke får fritt spillerom. Dessuten skal jeg til gyn på torsdag og utredningen skal i gang, så jeg vet jo at ballen begynner å rulle frem mot målet.Masse lykke til på timen!CD20 - 6DPO
Tempen holder seg høy og fin, men jeg begynner å kjenne meg litt rastløs. Tror helt ærlig jeg gruer meg litt til timen i morgen. Fint å starte utredning, men samtidig redd for hva vi finner. Prøver å tenke at det er bedre å få dårlig nytt enn å gå lenge i uvisshet og stadig bli skuffet om det ikke klaffer. Samtidig kan det også hende at jeg får gode nyheter!
Kjenner at tankene durer i vei nå utpå kvelden. Positive, negative og litt håpefulle om hverandre. Tenker en del på den provoserte aborten da jeg var 23. Det var helt klart det riktige valget den gangen, men jeg kjenner likevel på litt dårlig samvittighet over å ha valgt bort noe jeg nå ønsker så inderlig.
Gleder meg til 17. mai, planlegger alt skal bakes, skjorter som skal strykes, klær som må vaskes og alt som må handles. Også tenker jeg på bedsidecriben og alt babytøyet som jeg har lagret på loft og i boder. Vil ikke kvitte meg med det før jeg vet om det kommer en til, samtidig irriterer det med litt at det opptar så mye av lagringsplassen vår… Også plutselig kommer jeg på at hu lille ikke har bunadsko som passer!
Oppå alt dette har jeg en haug av påstartede hjemmeprosjekter som gnager i bakhodet. Jeg har ADHD og disse prosjektene er så erketypisk meg og mitt kaoshode som ikke klarer å fullføre.
ble sendt til sykehuslaben for nye hormonprøver. Han sendte en forespørsel til offentlig IVF, men han sa det er sjeldent de tar inn kvinner med under 2 i AMH… Fått resept på Letrozol og skal starte med det fra neste syklus.
Sender deg en stor trøsteklem
Jeg vet jo at AMH på 0,5 ikke er bra, men det går i alle fall ikke nedover!