Håpet om en terminspire ❤

Nå ble skikkelig trist. Så leit. Håper dere får en skikkelig utredning nå! Vet hvor tøft det er å miste.. sender deg en god klem!
 
Åh, nei, dette var veldig trist å lese.

Nå må dere få en ordentlig utredning, det er ikke noe greit å gå gjennom dette gang etter gang.

Tenker sånn på deg.
 
Ja, det ville jeg bedt om. Undersøkelse av fosteret. Og full utredning. Hvis du holder til i Oslo-området kan jeg anbefale medicus og Ann skomedal. Hun har spesialisert seg på de som har problemer med å få barn og spontanaborter. Veldig fornøyd der! Vi valgte å gå dit mens vi ventet på henvisning til sykehuset. Der gjorde de i grunn Niks og nada, og vi ventet i mange måneder på å komme inn. Hvis dere ikke har tatt alle blodprøvene fra før så er det greit å komme igang for det kan ta måneder å få svar på de også. Tiden er sårbar i slike tilfeller. :Heartbigred:Heartbigred

Jeg ville også sjekket stoffskifte (medicus gjør i det og) samt sjekke om du inntar nok jod gjennom kosten/kosttilskudd :Heartbigred

Kanskje overflødige tips som du kan fra før, men verdt det hvis ikke

Ja, får be om full utredning nå!
Tol blodprøver før denne graviditeten da jeg begynte å bli utålmodig, men alt var fint, ink. Stoffskifte!
Bor i Grenland, så et lite stykke til Oslo, men takk for tips❤ får se hva tiden vil bringe! Har også hørt at ting tar tid... og at må vente med å prøve igjen? Føler allerede at vi hsr mistet så mye tid, at jeg vil egentlig ikke vente heller...
 
Åh, nei, dette var veldig trist å lese.

Nå må dere få en ordentlig utredning, det er ikke noe greit å gå gjennom dette gang etter gang.

Tenker sånn på deg.

Nei, det føles utrolig urettferdig å skulle nok en gang gå igjennom dette, mens noen bare sklir igjennom alt som er!
 
Nei! Så trist å lese!:(
Skjønner tankegangen din! Det er skikkelig urettferdig at noen skal ha vansker med å bli gravid og miste flere ganger, imens andre kan planlegge på dato og få det til med en gang!
Sender deg mange klemmer og tenker på det du går igjennom nå!:Heartred
 
Nei! Så trist å lese!:(
Skjønner tankegangen din! Det er skikkelig urettferdig at noen skal ha vansker med å bli gravid og miste flere ganger, imens andre kan planlegge på dato og få det til med en gang!
Sender deg mange klemmer og tenker på det du går igjennom nå!:Heartred

Takk❤
Ja, det er umulig å ikke tenke slik i min situasjon!
Forstår at de ikke kan noe for at de blir fort gravide heller, men er fortsatt utrolig urettferdig...
Skulle hatt en liten en på 6 eller 4 mnd, eller vært 3 mnd på vei! Og har nå ingenting :(
Blir nok en tøff periode med blødning fremmover!

Har og en svigerinne som Har vært sammen med typen i 1 år i desember, og hun har termin i JANUAR...... gjett om det var slag i trynet når vi fikk vite det for noen mnd siden. Så nå må keg forsøke å unngå henne litt, for hun er veldig "se på magen min" heletiden, og alt et babyprat osv.....
Fælt å klage, men idag er det lov:(
 
Takk❤
Ja, det er umulig å ikke tenke slik i min situasjon!
Forstår at de ikke kan noe for at de blir fort gravide heller, men er fortsatt utrolig urettferdig...
Skulle hatt en liten en på 6 eller 4 mnd, eller vært 3 mnd på vei! Og har nå ingenting :(
Blir nok en tøff periode med blødning fremmover!

Har og en svigerinne som Har vært sammen med typen i 1 år i desember, og hun har termin i JANUAR...... gjett om det var slag i trynet når vi fikk vite det for noen mnd siden. Så nå må keg forsøke å unngå henne litt, for hun er veldig "se på magen min" heletiden, og alt et babyprat osv.....
Fælt å klage, men idag er det lov:(

Ja det er helt umulig! Klart de ikke kan noe for det, men man må likevel få føle sårheten av at det er så stor forskjell :shy: Uff..det er vondt å tenke på det man har mistet og skulle hatt :(

Ja du får prøve å unngå henne litt ja..det er ikke noe godt å det rett opp i trynet når alt er ferskt. Klag så mye du bare vil! Og ikke bare i dag!
Dette er kjempevondt, og det er viktig å få det ut!:(
 
Ja det er helt umulig! Klart de ikke kan noe for det, men man må likevel få føle sårheten av at det er så stor forskjell :shy: Uff..det er vondt å tenke på det man har mistet og skulle hatt :(

Ja du får prøve å unngå henne litt ja..det er ikke noe godt å det rett opp i trynet når alt er ferskt. Klag så mye du bare vil! Og ikke bare i dag!
Dette er kjempevondt, og det er viktig å få det ut!:(

❤ takk for gode ord! Og utblåsning :shy:
 
Vil gi deg en stor klem :Heartred Dette var veldig trist.. Håper virkelig det går for dere snart. Det må det :Heartred
 
da har jeg fått lest igjennom dagboken din. så spennende men samtidig trist lesing. Det er lov å sørge og føle at livet er urettferdig. for det er det jaggu til tider også.
sender deg masse kjærlighet og håper det klaffer for dere snart. :Heartbigred
 
*klage varsel*

Vært på sykehuset siden kl. 09, og venter fortsatt på å bli hentet til utskraping... evig venting! Og mens jeg ligger her å venter , er det bare 1 t til svigerinna mi skal på oul.....
Kjenner dette er vanskelig å forholde seg til akkurat nå, og kjenner null lykke på deres vegne (må legge til at termin er 1 mnd etter deres 1 års dag også). Mens vi har har en helsikes berg og dalbane! Synes bare dette er begrepet av urettferdighet.


Håper dere har en bedre fredag en meg!
Hilsen fastende, hormonell klagekjerring:shy:
 
*klage varsel*
Vært på sykehuset siden kl. 09, og venter fortsatt på å bli hentet til utskraping... evig venting! Og mens jeg ligger her å venter , er det bare 1 t til svigerinna mi skal på oul.....
Kjenner dette er vanskelig å forholde seg til akkurat nå, og kjenner null lykke på deres vegne (må legge til at termin er 1 mnd etter deres 1 års dag også). Mens vi har har en helsikes berg og dalbane! Synes bare dette er begrepet av urettferdighet.


Håper dere har en bedre fredag en meg!
Hilsen fastende, hormonell klagekjerring:shy:

Vet du hva. Det forstår jeg veldig godt. Jeg hadde slitet veldig med å se andre sin lykke selv i den situasjonen. Jeg syns du skal fokusere på deg selv. Det ER urettferdig. Og ufattelig trist og kjipt når ønsket om barn er så stort. Men så skal det være så vanskelig å få til.
Også har du de som egentlig ikke prøver engang. Som ikke tenkte på å få barn. Som blir gravide kjempe lett. Altså jeg unner alle som ønsker barn å få barn altså.
 
Vet du hva. Det forstår jeg veldig godt. Jeg hadde slitet veldig med å se andre sin lykke selv i den situasjonen. Jeg syns du skal fokusere på deg selv. Det ER urettferdig. Og ufattelig trist og kjipt når ønsket om barn er så stort. Men så skal det være så vanskelig å få til.
Også har du de som egentlig ikke prøver engang. Som ikke tenkte på å få barn. Som blir gravide kjempe lett. Altså jeg unner alle som ønsker barn å få barn altså.

Ja, tenk at noe av det mest naturlige i verden er så tøft og vanskelig noen ganger?
Uforståelig.
 
Stor klem

Håper dere kan få noen svar og snart får terminspire
 
Forstår deg godt at du føler det sånn :Heartred Og greit å ha en plass å få ut tanker og følelser her inne :Heartred Håper så inderlig at det vil ordne seg for dere snart. Det unner jeg deg så masse :Heartred
 
*klage varsel*
Vært på sykehuset siden kl. 09, og venter fortsatt på å bli hentet til utskraping... evig venting! Og mens jeg ligger her å venter , er det bare 1 t til svigerinna mi skal på oul.....
Kjenner dette er vanskelig å forholde seg til akkurat nå, og kjenner null lykke på deres vegne (må legge til at termin er 1 mnd etter deres 1 års dag også). Mens vi har har en helsikes berg og dalbane! Synes bare dette er begrepet av urettferdighet.


Håper dere har en bedre fredag en meg!
Hilsen fastende, hormonell klagekjerring:shy:

Uff..stakkar deg! Kjenner sorgen din helt her til meg! Dette er så grusomt å gå igjennom, og så blodig urettferdig at andre skal få det til lett som ingenting!:shy: Kjenner det nok så sterkt for mine følelser er så sterke siden det er så ferskt for meg også :oops:
Tenker på deg! Håper du har blitt hentet til utskraping nå, når du har vært der siden kl.09.00 :confused:
 
11+4
Oppdatering etter ul;

Alle gode ting var visst ikke tre, og lille spira hadde stoppet å utvikle seg 8+5....... MA nr. 3 er et faktum.
Vi er helt knust over hvor vanskelig dette skal være, og drømmen om en familie virker så velsig fjern.... Hvordan takle dette?

Dystert innlegg på en gråværsdag

Huff, så utrolig trist å lese at det gikk galt igjen. Sender deg mange gode klemmer ❤️ Du er sterk.
 
Uff..stakkar deg! Kjenner sorgen din helt her til meg! Dette er så grusomt å gå igjennom, og så blodig urettferdig at andre skal få det til lett som ingenting!:shy: Kjenner det nok så sterkt for mine følelser er så sterke siden det er så ferskt for meg også :oops:
Tenker på deg! Håper du har blitt hentet til utskraping nå, når du har vært der siden kl.09.00 :confused:

Kunne ønske jeg kunne si ja til dette, men virker som noen prøver å strafge meg... for venter ennå. 25 t siden siste måltid, smerter, og mulig jeg må vente til i morgen, men det vet de ikke enda! Og ingen ny beskjed å få føre hvert fall 2 t....
Ahhhh, akkurat nå kunne ikke livet vært verre
 
Kunne ønske jeg kunne si ja til dette, men virker som noen prøver å strafge meg... for venter ennå. 25 t siden siste måltid, smerter, og mulig jeg må vente til i morgen, men det vet de ikke enda! Og ingen ny beskjed å få føre hvert fall 2 t....
Ahhhh, akkurat nå kunne ikke livet vært verre

uff. det er så sykt dust. at man må vente så lenge mens de piner deg med fasting og å sitte der å kjenne på sorg og smerter og all den driten der. :Heartbigred
 
Back
Topp