Håpet om en terminspire ❤

Jeg hadde or da meg privattimer så snart som mulig, for du skal jo kunne leve de neste ukene og ikke gå rundt å bekymre deg sånn!

Forsøke på dette idag, men det stedet som ikke trenger henvisning her i området, har gynekologen ferie i to uker til :( så det var nedtur!
Og da kan jeg likegodt bite tenna sammen 1 uke....
 
9+3

Har de to siste dagene heldigvis roet meg ganske ned igjen, etter en knekk og hormonelt utbrudd på mandag :wacky: Er kanskje ikke så rart med alt som foregår i kroppen at en blir litt tullerusk!
Jeg har slått meg mer eller mindre til ro med at vi vår leve i håpet om alt er bra, frem til 12+1 da vi har fått time på sykehuset! De andre gangene har det begynt å blø 10+5 og 10+6, så det å skulle gå evt. 1 uke lenger nå er skummelt, men får trøste meg med at jeg kommer da kanskje litt lenger enn de andre gangene :shy:
Rart hva slags milepæler en lager for seg selv!

Får bare kose meg, og prøve å roe meg ned, for er ikke stort jeg fårt gjort uansett!
Har også i går og idag hatt mer ømme pupper, så kanskje det som trygger meg, selv om det likegodt kan være lutinus som gjør det!:happy:
 
Så godt å høre at det går bedre nå ❤️
Krysser fingrene for deg ❤️
 
10+0❤

Og med det går vi inn i uke 11, men 10 fullgåtte uker! Tenkt at det har gått snart 7 uker siden jeg fant ut av det? Håper de neste 7 går enda fortere!
Denne uken er det mye følelser, da jeg aldri har kommet lenger enn 10+6. Håper å komme igjennom denne uken uten noen antydninger til blod! Så krysses det som krysses kan for at lille i magen har det fint❤
Termin; 11.03.2020

På vei; 10+0:dummy1:

Dager til termin; 213

Trimester; 1

Graviduke; 11

Gravidmnd; 3

Kalendermnd; 2

Neste time hos lege/JM; 2/9 hos lege

Neste ul; 26/8 - to uker i morgen!! La dem gå fort.

Symptomer; Trøtt, litt ømme bryster som er av og på som det har vørt de siste to ukene! Nyser daglig? Noe jeg egentlig hater, haha. Relativt fp grabisitetssymptomer, men merker jo at kroppen er annerledes, og st jeg må lytte mer til den! Orker ikke like mye som før osv. :happy:

Humør; Humøret gpr opp og ned i løpet av dagen,fra krisemaksimering til å ta det helt med ro og bare håpe på det beste! Denne uken kommer nok ikke til å bli noe annerledes da jeg 10+5 og 10+6 mistet i fjor, så spennende å se om jeg begynner å blø eller lignende denne uken og...
Merker at jeg er lett rørt, og kan gråte fortere av alt mulig!:shy: hehe

Vektendring; Fortsatt noen kilo for mye:hilarious:

Cravings; Ingen

Medisiner/vitamintilskudd;
Lutinus, albyl-e, og vitamintilskudd for gravide:happy: skal bruke dette til uke 12!



Oppdatering av milepæler fremmover;

- Komme forbi IKM (30/6)
- Komme forbi kjemisk grense (5+0)
- Få 3+ PÅ CBD (fikk dette 4+5)
- Bestille første legetime (31/7)
-
Bestille TUL (fått svar på henvisning)

- Komme forbi uke 11 (mistet 10+5 og 10+6)
- TUL 26/8 (12+1)
- Komme forbi uke 13 (risikoen for abort reduseres.
 
Last edited:
Masse lykke til spesielt i denne uka! ❤️
Vet alt for godt hvordan det er å komme til/gå over den tida der man har mista før.
Ønsker det aller beste for deg ❤️
 
Masse lykke til spesielt i denne uka! ❤️
Vet alt for godt hvordan det er å komme til/gå over den tida der man har mista før.
Ønsker det aller beste for deg ❤️

Tusen takk! Setter veldig pris på det❤❤
 
Så leit å høre om MAene, er sjol kjempe redd å måtte oppleve det. :banghead:

Men vet du hva, alle gode ting er tre, så jeg har skikkelig trua på at denne uken og alle ukene framover helt til termin skal gå kjempe fint for deg og lille i magen! :smiley-angelic001:love7
 
Så leit å høre om MAene, er sjol kjempe redd å måtte oppleve det. :banghead:

Men vet du hva, alle gode ting er tre, så jeg har skikkelig trua på at denne uken og alle ukene framover helt til termin skal gå kjempe fint for deg og lille i magen! :smiley-angelic001:love7

Ja, det er veldig vondt å gå igjennom...

Ja! Håper så på det ❤❤
 
received_656173894888537.png


1/4 unnagjort❤ la det gå fort til halvveis!
 
10+6

Siste dagen i denne "helvetes uka", og den dagen det stoppet opp sist og endte med utskraping på sykehuset!
Dagen idag har hvert fall ikke startet med spotting, slik det gjorde sist gang! Så ser hvert fall ut som jeg kommer lenger denne gangen , får bare håpe det er en liten sprellende bamsemums inni her❤
 
11+0❤

Og med det går vi inn i uke 12, men 11 fullgåtte uker! Tenkt at det har gått snart 8 uker siden jeg fant ut av det? Når jeg tenker tilbake slik, så føles det ut som tiden har gått fort! Det er litt deilig og, for vil egentlig bare bli ferdig med første trimester:shy:

Uka som har vært har vært preget av mye,mye følelser! Men jeg føler meg velsig letta og glad for å ha blitt ferdig med den! Har en god magefølelse, så håpwr den stemmer! 1 uke til 12 fulgåtte uker, ner trygghet og 8 dager til vi får vite om denne lille marsboeren hae det fint❤ gleder meg veldig til det! Håper h*n sprellee og har det bra:dummy1:

Termin; 11.03.2020

På vei; 11+0:dummy1:

Dager til termin; 206

Trimester; 1

Graviduke; 12

Gravidmnd; 3

Kalendermnd; 3

Neste time hos lege/JM; 2/9 hos lege

Neste ul; 26/8 - litt over 1 uke bare!!!

Symptomer; Trøtt! Må som regel hvile etter jobb, og legge meg rundt kl. 22.... føler meg sliten hele tiden, med null overskudd! Blir også oppblåst utover dagen, og kan glemme å ha på jeans, de strammer mye, og er velsig ubehagelig å ha på:wacky: ellers har ikke puppene vært noe særlig ømme, forsatt samme fasthet da! Men kanskje en nyanse ømmere idag, faktisk.
Tett i nesa hver natt, og nyser minst 1 gang om morgenen.... har også den siste uka fått daglilg vonst i hode! Men prøver å være flinkere ril å drikke:)

Humør; Humøret har blott betraktelig bedre! Er mye mer rolig. Så det er deilig. Velsig glad for å kommet over de verste dagene.
Merker at jeg er fortsatt er lett rørt, og kan gråte fortere av alt mulig!:shy: hehe

Vektendring; Fortsatt noen kilo for mye:hilarious:
+4 kg

Cravings; Ingen

Medisiner/vitamintilskudd;
Lutinus, albyl-e, og vitamintilskudd for gravide:happy: skal bruke dette til uke 12!



Oppdatering av milepæler fremmover;

- Komme forbi IKM (30/6)
- Komme forbi kjemisk grense (5+0)
- Få 3+ PÅ CBD (fikk dette 4+5)
- Bestille første legetime (31/7)
-
Bestille TUL (fått svar på henvisning)

- Komme forbi uke 11 (mistet 10+5 og 10+6)
- TUL 26/8 (12+1)
- Komme forbi uke 13 (risikoen for abort reduseres)
 
11+1

Jobbet ekstra i går pga. Mangel på sykepleiere, på slutten av den vakta kom det lyst blod på papiret når jeg tørket meg.... ble sikkelig sluffa! Hadde det jo så rolig og fint bare noen timer tidligere.....
Npr jeg kom hjem, sp hadde det heldigvis stoppet! Valgte likevel å kontakte lege idag, da jeg har mistet 10+5 og 10+6, så er jo bare "typisk" at jeg kommer 1 dag lenger ved hver gravditet ........
Hadde ikke kommet mer idag til morgenen, og fikk time 12.50.
Hun forsøkte å lytte til hjerte, men klarte ikke finne det. Hun sa at det var nok for tidlig....
Hum sendte henvisning til en privatklinikk slik st jeg kan få ul denne uken, og slippe å vente 1 uke. Hun ba meg også holde meg hjemme fra jobb, slik at jeg kan slappr av, spesielt frem til dette blir undersøkt!
Nå i ettermiddag har det kommet litt, lyst blod igjen! Og prøver å tenke positivt, men hvordan kan jeg det når det skjer igjen, for tredje gang?
:(
Ingen god dag, og ingen koselig oppdatering...

Spotting i uke 11? Er det noe positivt da?
 
11+1
Jobbet ekstra i går pga. Mangel på sykepleiere, på slutten av den vakta kom det lyst blod på papiret når jeg tørket meg.... ble sikkelig sluffa! Hadde det jo så rolig og fint bare noen timer tidligere.....
Npr jeg kom hjem, sp hadde det heldigvis stoppet! Valgte likevel å kontakte lege idag, da jeg har mistet 10+5 og 10+6, så er jo bare "typisk" at jeg kommer 1 dag lenger ved hver gravditet ........
Hadde ikke kommet mer idag til morgenen, og fikk time 12.50.
Hun forsøkte å lytte til hjerte, men klarte ikke finne det. Hun sa at det var nok for tidlig....
Hum sendte henvisning til en privatklinikk slik st jeg kan få ul denne uken, og slippe å vente 1 uke. Hun ba meg også holde meg hjemme fra jobb, slik at jeg kan slappr av, spesielt frem til dette blir undersøkt!
Nå i ettermiddag har det kommet litt, lyst blod igjen! Og prøver å tenke positivt, men hvordan kan jeg det når det skjer igjen, for tredje gang?
:(
Ingen god dag, og ingen koselig oppdatering...

Spotting i uke 11? Er det noe positivt da?
Å, håper det er bare helt uskyldig blødning og at alt er bra med den lille❤️ Mange gode lykkeklemmer sendes din vei❤️
 
11+1
Jobbet ekstra i går pga. Mangel på sykepleiere, på slutten av den vakta kom det lyst blod på papiret når jeg tørket meg.... ble sikkelig sluffa! Hadde det jo så rolig og fint bare noen timer tidligere.....
Npr jeg kom hjem, sp hadde det heldigvis stoppet! Valgte likevel å kontakte lege idag, da jeg har mistet 10+5 og 10+6, så er jo bare "typisk" at jeg kommer 1 dag lenger ved hver gravditet ........
Hadde ikke kommet mer idag til morgenen, og fikk time 12.50.
Hun forsøkte å lytte til hjerte, men klarte ikke finne det. Hun sa at det var nok for tidlig....
Hum sendte henvisning til en privatklinikk slik st jeg kan få ul denne uken, og slippe å vente 1 uke. Hun ba meg også holde meg hjemme fra jobb, slik at jeg kan slappr av, spesielt frem til dette blir undersøkt!
Nå i ettermiddag har det kommet litt, lyst blod igjen! Og prøver å tenke positivt, men hvordan kan jeg det når det skjer igjen, for tredje gang?
:(
Ingen god dag, og ingen koselig oppdatering...

Spotting i uke 11? Er det noe positivt da?

Jeg håper virkelig at dette ikke er noe alvorlig. Det trenger ikke å være det - slimhinnene blir mer sårbare og kan begynne å blø lettere når en er gravid.

Tenker på deg og håper inderlig :Heartred
 
11+1
Jobbet ekstra i går pga. Mangel på sykepleiere, på slutten av den vakta kom det lyst blod på papiret når jeg tørket meg.... ble sikkelig sluffa! Hadde det jo så rolig og fint bare noen timer tidligere.....
Npr jeg kom hjem, sp hadde det heldigvis stoppet! Valgte likevel å kontakte lege idag, da jeg har mistet 10+5 og 10+6, så er jo bare "typisk" at jeg kommer 1 dag lenger ved hver gravditet ........
Hadde ikke kommet mer idag til morgenen, og fikk time 12.50.
Hun forsøkte å lytte til hjerte, men klarte ikke finne det. Hun sa at det var nok for tidlig....
Hum sendte henvisning til en privatklinikk slik st jeg kan få ul denne uken, og slippe å vente 1 uke. Hun ba meg også holde meg hjemme fra jobb, slik at jeg kan slappr av, spesielt frem til dette blir undersøkt!
Nå i ettermiddag har det kommet litt, lyst blod igjen! Og prøver å tenke positivt, men hvordan kan jeg det når det skjer igjen, for tredje gang?
:(
Ingen god dag, og ingen koselig oppdatering...

Spotting i uke 11? Er det noe positivt da?
Prøv å ta det med ro, fine deg! Skjønner den frustrerende ventetiden og alle tanker som svever rundt.
Håper det er bare litt uskyldig blødning og at du får god oppdatering når du er på ul :Heartred
Hva pleier du å gjøre for å slappe av? Lese bok? Se film? Strikke? Male? Sove? :)
 
Å, håper det er bare helt uskyldig blødning og at alt er bra med den lille❤️ Mange gode lykkeklemmer sendes din vei❤️
Jeg håper virkelig at dette ikke er noe alvorlig. Det trenger ikke å være det - slimhinnene blir mer sårbare og kan begynne å blø lettere når en er gravid.

Tenker på deg og håper inderlig :Heartred
Prøv å ta det med ro, fine deg! Skjønner den frustrerende ventetiden og alle tanker som svever rundt.
Håper det er bare litt uskyldig blødning og at du får god oppdatering når du er på ul :Heartred
Hva pleier du å gjøre for å slappe av? Lese bok? Se film? Strikke? Male? Sove? :)

Takk dere❤ hjelper med så fine kommentarer altså!

Liker å se på serie, så forsøker å gjøre det! Da går jo tiden litt og :happy: er veldig trøtt og sliten, så blir en liten blund på sofaen og:hilarious:
Har bare spottet igjen ser det ut som, for var ingenting når jeg var på do igjen istad! Merkelige greier det her :bored:
 
Det er i hvert fall lovende at det ikke har kommet noe mye blod! Satser på at dette går veien :) :Heartred
 
Takk dere❤ hjelper med så fine kommentarer altså!

Liker å se på serie, så forsøker å gjøre det! Da går jo tiden litt og :happy: er veldig trøtt og sliten, så blir en liten blund på sofaen og:hilarious:
Har bare spottet igjen ser det ut som, for var ingenting når jeg var på do igjen istad! Merkelige greier det her :bored:
Hvilken serie blir det?
 
Back
Topp