Håpet om en terminspire ❤

PP8, 10 dpo, 3+3
Har gått siden i går til morgenen og sagt høyt til meg selv "er jeg faktisk gravid?", synes det er så uvirkelig, og kjenner det kiler i magen av å se på CB digital lyse "Gravid" mot meg!:excited001
Det blir nok fortsatt litt testing fremover, for etter 2 MA'er i bagasjen er det klart at å finne ut av graviditet tidlig betyr bare enda lenger tid føre en er utafor "faresonen". Men vi håper virkelig dette er en terminspire!
Testene har hvert fall blitt sterkere, så det er foreløpig et godt tegn:happy:

20190626_152450.jpg

20190626_152609.jpg

Overraskende liten forskjell på eBay og make
sure! Begge er 25 mlu.
Bildene blir veldig mye dårligere her inne, og i virkeligheten er strekene veldig godt synlige og rosa :dummy1:


Milepæler fremmover;
- Komme forbi IKM (30/6)
- Komme forbi kjemisk grense (5+0)
- Få 3+ PÅ CBD
- Bestille første legetime
- Bestille TUL (skal be om henvisning)
- Komme forbi uke 11 (mistet 10+5 og 10+6)
- Komme forbi uke 13 (risikoen for abort reduseres)
 
Last edited:
Ååå herlig!!! :Heartred:Heartred Gratulerer! :happy: Og så fint profilbilde du har fått også! :love017 Endte du opp med å vente til positiv digital? :D

Tusen takk! :woot::Heartred Ja, ble bra å få lagt inn en bilde nå :hello2
Jeg klarte å vente helt til jeg tik digital på kvelden med å si det!! Så det var veldig gøy. :happy:Stolt av meg selv :hilarious:
 
Gratulerer så mye!! Håper spiren sitter til termin :love017
 
Tusen takk! :woot::Heartred Ja, ble bra å få lagt inn en bilde nå :hello2
Jeg klarte å vente helt til jeg tik digital på kvelden med å si det!! Så det var veldig gøy. :happy:Stolt av meg selv :hilarious:
Så koselig altså :love017 Ga du han den bodyen på bildet også eller? :D
 
Så koselig altså :love017 Ga du han den bodyen på bildet også eller? :D

Ikke denne gangen, men første gangen jeg ble gravid så ga jeg han den Og fortale at jeg at han skulle bli pappa :Heartred
Så denne gangen fikk han bare digital! :hilarious::rolleyes:
 
3+4

Når jeg stod opp til morgenen idag, kjente jeg at lykkerusen jeg har levd i i 2 dager, var borte!:rolleyes:
Dessverre har allerede nå redselen for å miste nok en gang begynt å melde seg....
Jeg prøver å si til meg selv at "slapp av, uansett hva som skjer er du hvert fall gravid her og nå, prøv å nyte det".
Det er hvert fall lettere sagt enn gjort! Og alle som har mistet tidligere kjenner nok på dette! Frykten for at det skal skje igjen.

Men jeg prøver å avfeie alle negative tanker, nyte at jeg faktisk er gravid til det motsatt er bevist! :hilarious:
Og bør egentlig slutte å teste, for tror det skaper mer uro enn noe annet, men tviler på at jeg klarer å legge det fra meg enda :angelic:
 
3+5

Idag er jeg heldigvis roligere enn jeg var i går, mulig det var fordi testen jeg tok i går ettermiddag hadde dobbelt seg fra gårsdagen!:rolleyes: selvom jeg har visst i flere dager at jeg er gravid, så er jo faktisk egentlig bare 12 dpo? Så kanskje ikke så veldig rart at testene ikke har vært knallsterke enda! Men de blir sterkere for hver dag :love017

Pga to MA'er og frykten for enda en er så stor, har jeg fått albyl-e (blodfortynnende) og Lutinus (progesteron) som støttebehehandling! Dette var noe legen nevnte så vidt på ved siste abort, at jeg kanskje kunne starte med ved ny graviditet! Samme gjelder oppfølging av sykehuset, da de etter 2 innleggelser pga medisinsk og kriugisk abort ved de to MA'ene jeg har hatt, ville følge meg opp ved neste graviditet.
Så legen har sendt henvisning til oppfølging, og skrevet ut resepter! Dette gjør meg også tryggere! Å gjøre noe annerledes denne gangen!:happy:
Startet på Lutinus i går ettermiddag, og skal ta den x3 daglig og albyl-e startet jeg med i dag, dette skal jeg først og fremst bruke frem til legetimen 30/7! Så får vi se videre :rolleyes:

Håper alle gode ting er tre :dummy1:
 
3+5
Idag er jeg heldigvis roligere enn jeg var i går, mulig det var fordi testen jeg tok i går ettermiddag hadde dobbelt seg fra gårsdagen!:rolleyes: selvom jeg har visst i flere dager at jeg er gravid, så er jo faktisk egentlig bare 12 dpo? Så kanskje ikke så veldig rart at testene ikke har vært knallsterke enda! Men de blir sterkere for hver dag :love017

Pga to MA'er og frykten for enda en er så stor, har jeg fått albyl-e (blodfortynnende) og Lutinus (progesteron) som støttebehehandling! Dette var noe legen nevnte så vidt på ved siste abort, at jeg kanskje kunne starte med ved ny graviditet! Samme gjelder oppfølging av sykehuset, da de etter 2 innleggelser pga medisinsk og kriugisk abort ved de to MA'ene jeg har hatt, ville følge meg opp ved neste graviditet.
Så legen har sendt henvisning til oppfølging, og skrevet ut resepter! Dette gjør meg også tryggere! Å gjøre noe annerledes denne gangen!:happy:
Startet på Lutinus i går ettermiddag, og skal ta den x3 daglig og albyl-e startet jeg med i dag, dette skal jeg først og fremst bruke frem til legetimen 30/7! Så får vi se videre :rolleyes:

Håper alle gode ting er tre :dummy1:

Hei :)

Gratulerer så mye med at du er gravid!!

Veldig bra at du får ekstra oppfølging og medisiner som kan hjelpe denne gangen, det blir med en gang litt tryggere. Skjønner godt at du har behov for litt ekstra trygghet med tanke på det du har vært gjennom.

Tror det er veldig fint hvis du får til å være rolig og glede deg over det kommende barnet og alt som skjer. Det gjør nok i hvertfall tiden som gravid veldig mye hyggeligere!

Ønsker deg en god helg :D
 
3+5
Idag er jeg heldigvis roligere enn jeg var i går, mulig det var fordi testen jeg tok i går ettermiddag hadde dobbelt seg fra gårsdagen!:rolleyes: selvom jeg har visst i flere dager at jeg er gravid, så er jo faktisk egentlig bare 12 dpo? Så kanskje ikke så veldig rart at testene ikke har vært knallsterke enda! Men de blir sterkere for hver dag :love017

Pga to MA'er og frykten for enda en er så stor, har jeg fått albyl-e (blodfortynnende) og Lutinus (progesteron) som støttebehehandling! Dette var noe legen nevnte så vidt på ved siste abort, at jeg kanskje kunne starte med ved ny graviditet! Samme gjelder oppfølging av sykehuset, da de etter 2 innleggelser pga medisinsk og kriugisk abort ved de to MA'ene jeg har hatt, ville følge meg opp ved neste graviditet.
Så legen har sendt henvisning til oppfølging, og skrevet ut resepter! Dette gjør meg også tryggere! Å gjøre noe annerledes denne gangen!:happy:
Startet på Lutinus i går ettermiddag, og skal ta den x3 daglig og albyl-e startet jeg med i dag, dette skal jeg først og fremst bruke frem til legetimen 30/7! Så får vi se videre :rolleyes:

Håper alle gode ting er tre :dummy1:
Så utrolig bra med god oppfølging og ikke minst støttemedisiner, selv om lutinus er noe dritt :D:p jeg har troa!:angelic:
 
Hei :)

Gratulerer så mye med at du er gravid!!

Veldig bra at du får ekstra oppfølging og medisiner som kan hjelpe denne gangen, det blir med en gang litt tryggere. Skjønner godt at du har behov for litt ekstra trygghet med tanke på det du har vært gjennom.

Tror det er veldig fint hvis du får til å være rolig og glede deg over det kommende barnet og alt som skjer. Det gjør nok i hvertfall tiden som gravid veldig mye hyggeligere!

Ønsker deg en god helg :D


Hei!
Tusen takk :love017

Ja, veldig godt med en lege som faktisk hører på det jeg sier, selv som det "bare" er to ganger og ikke tre som er kravet:rolleyes:
Håper virkelig dette gjør susen, og at alle gode ting er og blir tre i Mars :dummy1:

Prøver så godt jeg kan å nyte det og slappe av! For er en ganske fin og god følelse å faktisk være gravid :D
 
Så utrolig bra med god oppfølging og ikke minst støttemedisiner, selv om lutinus er noe dritt :D:p jeg har troa!:angelic:

Ja, veldig fornøyd med legen min nå altså! Veldig betryggende :D
Hehe, ja, brukt det i går og idag, og formelig greit! Forberedt meg på det verste etter en del googling :hilarious:
Har du brukt det denne gangen, eller tidligere?:happy:
 
Ja, veldig fornøyd med legen min nå altså! Veldig betryggende :D
Hehe, ja, brukt det i går og idag, og formelig greit! Forberedt meg på det verste etter en del googling :hilarious:
Har du brukt det denne gangen, eller tidligere?:happy:
Husk å ha truseinnlegg på....

Godt legen din tar tak :) Har hørt om de som ikke bryr deg døyt selv om man har mistet.

Jeg har brukt lutinus to ganger. Med frøkna og ikke sist svangerskap men denne gangen med gutten brukte jeg det til uke 5 ish. Så vik si jeg kjenner godt til det. Bruker du staven?
 
Husk å ha truseinnlegg på....

Godt legen din tar tak :) Har hørt om de som ikke bryr deg døyt selv om man har mistet.

Jeg har brukt lutinus to ganger. Med frøkna og ikke sist svangerskap men denne gangen med gutten brukte jeg det til uke 5 ish. Så vik si jeg kjenner godt til det. Bruker du staven?

Ja, bruker truseinnlegg!:hilarious:
Men foreløpig har det kommer mindre enn forventa, da jeg allerede bruker truseinnlegg til vanlig :rolleyes: men tar seg vel opp! Haha

Ja, vil si du kjenner godt til det da ja!
Dyr betryggelse hvert fall:hilarious: men verdt det! Helt klart. Ja, bruker staven!
Noen tips å komme med? Eller som er kjekt å vite?:happy:

Forsøkt å finne ut om en kan både ved bruk av lutinus, vet du? Tenker da selvfølgelig ikke rett etter, men et par timer eller noe?
Bli jo å bruke dette hele juli :rolleyes:
 
Back
Topp