Håpet om en terminspire ❤

Hei! Har kikket litt i dagbøkene, da jeg kom over din. Ville bare sende deg masse lykke-ønskninger, og krysser fingrene for at det kun er uskyldig spotting :smiley-angelic001 Jeg har aldri komt så langt som deg i mine graviditeter, men vet hvordan det føles når en ser blod på papiret :nailbiting: Da er det ikke lett å slappe av og tenke på andre ting. Men dette skal gå bra for deg denne gangen!!:) Klem fra meg!
 
Hei! Har kikket litt i dagbøkene, da jeg kom over din. Ville bare sende deg masse lykke-ønskninger, og krysser fingrene for at det kun er uskyldig spotting :smiley-angelic001 Jeg har aldri komt så langt som deg i mine graviditeter, men vet hvordan det føles når en ser blod på papiret :nailbiting: Da er det ikke lett å slappe av og tenke på andre ting. Men dette skal gå bra for deg denne gangen!!:) Klem fra meg!

Åh, så koselig❤
Nei, aldri kommet så langt før jeg heller! Så krysser det som krysses kan for at dette bare er uskyldig :smiley-angelic001
Den følelsen av blod på papiret unner enn ingen...
Grugleder meg til time til tul, da får vi hvert fall vite noe!
Hvordan ligger du an i løypa nå da?:)
 
Åh, så koselig❤
Nei, aldri kommet så langt før jeg heller! Så krysser det som krysses kan for at dette bare er uskyldig :smiley-angelic001
Den følelsen av blod på papiret unner enn ingen...
Grugleder meg til time til tul, da får vi hvert fall vite noe!
Hvordan ligger du an i løypa nå da?:)

Det er forståelig :) Håper det viser et bankende hjerte og at alt ser bra ut!
Nei uff..det er en av de verste følelsene en kan tenke seg...

Jeg hadde dessverre en exu i mars. Etter å ha vært til utredning av både meg og samboer så ligger det nå an til at vi må starte med IVF-behandling for å få et vellykket resultat. Så prøver å innstille meg på prøving og feiling på den måten..og ikke minst alle sprøytene når vi først setter i gang :shy: :)
 
Det er forståelig :) Håper det viser et bankende hjerte og at alt ser bra ut!
Nei uff..det er en av de verste følelsene en kan tenke seg...

Jeg hadde dessverre en exu i mars. Etter å ha vært til utredning av både meg og samboer så ligger det nå an til at vi må starte med IVF-behandling for å få et vellykket resultat. Så prøver å innstille meg på prøving og feiling på den måten..og ikke minst alle sprøytene når vi først setter i gang :shy: :)

Håper det!:happy: men samtidig prøver jeg å være realistisk så håpet ikke blir for stort:shy:

Åh, det var trist å høre... exu høres ikke noe godt ut å gå igjennom! Godt dere får hjelpen dere trenger nå da, og at det gir dere en fin litem bebis! Er nok litt av en prosess det å skulle i gang med det! Og ja, ikke minst sprøytene...
Er det lenge til dere skal begynne med det?
Håper for dere ❤
 
Håper det!:happy: men samtidig prøver jeg å være realistisk så håpet ikke blir for stort:shy:

Åh, det var trist å høre... exu høres ikke noe godt ut å gå igjennom! Godt dere får hjelpen dere trenger nå da, og at det gir dere en fin litem bebis! Er nok litt av en prosess det å skulle i gang med det! Og ja, ikke minst sprøytene...
Er det lenge til dere skal begynne med det?
Håper for dere ❤

Ja det er forståelig :Heartred

Takk for det :) Håper virkelig det!:)
Hater sprøyter, men om det er det som skal til får å få oppfylt drømmen om barn så skal jeg tåle det :):p
Vi har en avtale om å ta kontakt i løpet av høsten når det nærmer seg en EL så får vi komme der og tiltaket settes i gang :Heartred
 
Ja det er forståelig :Heartred

Takk for det :) Håper virkelig det!:)
Hater sprøyter, men om det er det som skal til får å få oppfylt drømmen om barn så skal jeg tåle det :):p
Vi har en avtale om å ta kontakt i løpet av høsten når det nærmer seg en EL så får vi komme der og tiltaket settes i gang :Heartred

Forstår jeg godt, hater det selv... men hva gjør man ikke for å komme i mål en dag! Og da vil alt være verdt det ❤ håper dere slipper å vente altfor lenge!:happy:
 
Time til ul torsdag kl. 15! 48 t til :nailbiting:
Nervepirrende!
 
Så bra du har fått time! Men det er noen nervepirrende timer ja!:nailbiting: Har du hatt mer blødning eller?

Ja! Fytti, blir en lang dag på torsdag frem til 15:hilarious:
Men gleder meg til å få vite og!

Nei, ingen mer blødning, og det som kom i går var bare et tørk, så vil vel si at jeg har kun spottet to ganger, søndag kveld og i går ettermiddag, Så får vi se om det er positivt eller bare at kroppen min ikke klarer å rydde opp av seg selv (igjen):shy:
 
Ja! Fytti, blir en lang dag på torsdag frem til 15:hilarious:
Men gleder meg til å få vite og!

Nei, ingen mer blødning, og det som kom i går var bare et tørk, så vil vel si at jeg har kun spottet to ganger, søndag kveld og i går ettermiddag, Så får vi se om det er positivt eller bare at kroppen min ikke klarer å rydde opp av seg selv (igjen):shy:

Ja uff! Det er forståelig :happy:

Det er jo positivt då :) Så da er det no gode sjanser for at det går bra :) Men husker følelsen av å ikkje tørre å håpe for mye at det går bra :shy:
 
Ja uff! Det er forståelig :happy:

Det er jo positivt då :) Så da er det no gode sjanser for at det går bra :) Men husker følelsen av å ikkje tørre å håpe for mye at det går bra :shy:

Ja, ikke noe vondt, og ikke en dråpe blod! Det er veldig bra! Når jeg har nista de andre gangene har det ikke stoppet opp, og var ikke så lite og tynt/lyst!
Men som du sier, tørr ikke håpe for mye :hilarious:
Drømmer likevel om en sprellende fin bebis :shy::dummy1:
 
Ja, ikke noe vondt, og ikke en dråpe blod! Det er veldig bra! Når jeg har nista de andre gangene har det ikke stoppet opp, og var ikke så lite og tynt/lyst!
Men som du sier, tørr ikke håpe for mye :hilarious:
Drømmer likevel om en sprellende fin bebis :shy::dummy1:

Høres veldig lovende ut :happy: Så det er nok akkurat det du får se :) *Krysser fingrene*
 
11+4

Oppdatering etter ul;

Alle gode ting var visst ikke tre, og lille spira hadde stoppet å utvikle seg 8+5....... MA nr. 3 er et faktum.
Vi er helt knust over hvor vanskelig dette skal være, og drømmen om en familie virker så velsig fjern.... Hvordan takle dette?

Dystert innlegg på en gråværsdag
 
11+4
Oppdatering etter ul;

Alle gode ting var visst ikke tre, og lille spira hadde stoppet å utvikle seg 8+5....... MA nr. 3 er et faktum.
Vi er helt knust over hvor vanskelig dette skal være, og drømmen om en familie virker så velsig fjern.... Hvordan takle dette?

Dystert innlegg på en gråværsdag
Neeei, mener du det? Så utrolig vondt å høre! :(
Ikke greit å si hvordan du skal takle dette, skulle ønske jeg kunne trylle nå:sorry: Sender deg en stor klem ❤️
 
Neeei, mener du det? Så utrolig vondt å høre! :(
Ikke greit å si hvordan du skal takle dette, skulle ønske jeg kunne trylle nå:sorry: Sender deg en stor klem ❤️
Da har dere krav på full utredning nå. Håper dere får det relativt kjapt ❤️
 
Neeei, mener du det? Så utrolig vondt å høre! :(
Ikke greit å si hvordan du skal takle dette, skulle ønske jeg kunne trylle nå:sorry: Sender deg en stor klem ❤️
Da har dere krav på full utredning nå. Håper dere får det relativt kjapt ❤️
Vil gi deg en stor klem, dette var trist å lese! Har dere hatt utredning? Hvor? :Heartbigred

Takk❤ livet er ganske kjipt nå, hvis det er lov å si!

Gynekologen som utførte ultralyden sa jeg måtte si til legen at hun må henvise oss videre til fertilitetsklinikken, så får be henne om det...
Lurer også på om jeg skal ve sykehuset undersøke forsteret og fosteranlegget når jeg skal ditt i morgen? Tilfelle det er noe galt med f.eks morkaka...
 
Takk❤ livet er ganske kjipt nå, hvis det er lov å si!

Gynekologen som utførte ultralyden sa jeg måtte si til legen at hun må henvise oss videre til fertilitetsklinikken, så får be henne om det...
Lurer også på om jeg skal ve sykehuset undersøke forsteret og fosteranlegget når jeg skal ditt i morgen? Tilfelle det er noe galt med f.eks morkaka...

Ja, det ville jeg bedt om. Undersøkelse av fosteret. Og full utredning. Hvis du holder til i Oslo-området kan jeg anbefale medicus og Ann skomedal. Hun har spesialisert seg på de som har problemer med å få barn og spontanaborter. Veldig fornøyd der! Vi valgte å gå dit mens vi ventet på henvisning til sykehuset. Der gjorde de i grunn Niks og nada, og vi ventet i mange måneder på å komme inn. Hvis dere ikke har tatt alle blodprøvene fra før så er det greit å komme igang for det kan ta måneder å få svar på de også. Tiden er sårbar i slike tilfeller. :Heartbigred:Heartbigred

Jeg ville også sjekket stoffskifte (medicus gjør i det og) samt sjekke om du inntar nok jod gjennom kosten/kosttilskudd :Heartbigred

Kanskje overflødige tips som du kan fra før, men verdt det hvis ikke
 
Back
Topp